1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    360cs staat heel hoog op mijn lijstje straks!!
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is dat niet wat te dicht bij?

    Ik heb ook die kartel randjes zoals jij ze omschrijft op mijn full HD tv.
    Stoor me er niet echt aan.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hebben jullie dat trouwens ook, dat het leaderbord op "friends" leeg is? Totaal en in de buurt zijn wel gevuld, maar een volledige friendslist met de tijden zijn niet zichtbaar....
     
  4. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij mij ook.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat klopt. Is ook erg dichtbij. :+
    Woon nu nog thuis. Betrek volgend jaar m'n nieuwe huis (moet nog gebouwd worden) en dan kan ik gewoon in de woonkamer zitten, en zal de afstand prima zijn. ;)
     
  6. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ok ik zie die jaggies ook wel duidelijk, maar niet storend.

    Wel vet spel tot zo ver. :)
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Weet niet of dit al voor bij is gekomen, maar kwam net toch wel een beetje schokkende link tegen... http://i.imgur.com/FHLgmd2.jpg

    Via bron: http://www.cinemablend.com/games/Forza-5-Xbox-One-Graphics-Downgraded-From-E3-Build-60711.html

    Als dit echt waar is snap ik ook gelijk waarom Forza 5 wel die 1080P met 60fps haalt, ze hebben namelijk de helft van de details naast de tracks uit het spel gesloopt.
    Waarom, omdat het ooit aangekondigd is via een PC-setup, die toch ietsjes meer krachtiger was dan een Xbox One?? :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Damn.
    Ik lees ook echt allemaal gigantische verhalen over microtransactions en opties en andere dingen die er uitgeknipt zijn. Zag er sowieso al uit als Forza 4.5, maar volgens mij is het Forza 1.5 met aardige graphics.
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Damn! :$

    Sent from my HTC HD2 running on Android 4.x
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Die plaatjes van de retail versie ernaast zijn extra lelijk, game oogt spelend echt mooi. Toen ik onder de tekst las ja sites die PlayStation games lage scores geven ben ik al snel opgehouden.
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Altijd een goed argument ja.. 8) Hoop het nu echt snel met eigen ogen te kunnen ervaren, maar mijn mening zal niet mals zijn als dit daadwerkelijk waar blijkt te zijn.

    Uitgezocht en bekendgemaakt door een 'pro-Sony' website ofniet, als een game en console echt zo goed zijn mogen dit soort zak niet eens aan de orde komen!
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik geloof het wel hoor, want dat gebeurt zo vaak. Mooie beelden laten zien die draaien op een hi-end PC en uiteindelijk de boel downgraden omdat ze tegen beperkingen aanlopen of zoals in dit geval 1080p @60fps moeten waarmaken... tja, dan gaan ze sleutelen. En die microtransacties zijn gewoon zielig!
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja welkom in de wereld van optimalisatie. Bijna elke game begint mooier dan de retail versie I can tell you that.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Softwarematig een game verbeteren is optimaliseren, niet simpelweg objecten weglaten en dan trots vertellen de game draait op 1080P met 60fps.
     
  15. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd. De omgevingen zijn mayb wat minder goed dan bij de aankondiging, maar hoe erg is dat nou? Op de console blijft het de mooiste racer voorlopig. Enige wat ik met die optimalisatie erg jammer vind, is dat ze de rook/stof wolken stukken kleiner hebben gemaakt.
    Maar dit zouden voor mij persoonlijk geen redenen zijn om de game niet te halen
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij het maken van een game wordt sterkere hardware gebruikt dan de target is wanneer de game uitkomt. Dat is zo omdat een game ongeoptimaliseerd simpleweg niet goed draait. Op het punt dat je gaat optimaliseren en testen op de target hardware (xbox dus) kan het gebeuren dat je objecten moet verwijderen.

    Battlefield 4 draaide in vroege development alleen goed op en mega pc met 2 videokaarten.
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Microtransacties zijn de keuze aan jou of je daar gebruik van maakt of niet, als de keuze er maar is who cares, zelfs in GT zitten ze.

    Toen ik Praag zelf voor de eerste keer speelde had ik niet het gevoel alsof het minder was dan wat ik zag op de e3 beelden
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Just noticing, maar ik heb vandaag 3 giftcars gehad, waaronder de Tier4 F12 Berlinetta
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Krijgen jullie al credits voor designs? Ik krijg wel een melding dat mensen mn designs gebruiken oud, maar credits nog niet. Credits voor Drivatar krijg ik wel, maar max. 15k tot nu toe voor 1 dag. Rest schommelt zo rond de 7k oer dag.

    Vanavond 2 racejes online gedaan. Wat zijn die k.t engelsen toch:

    1. Ontiechelijk grote bek
    2. Veel crashes, sommigen bewust
    3. Slechte verliezers
    4. Had ik hun taalgebruik al genoemd? :p

    2e en 1e geworden. Op Spa reed ik ze compleet zoek. Was met de standaard C500 Ford Focus ST day one livery
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Sorry, dubbel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina