1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Boardwalk Empire

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 8 dec 2010.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die loopt echt alleen maar te kloten dit seizoen.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik vermoed dat er iets is met die handel in die grond. Daar gaat nog wel iets mee gebeuren voor volgend seizoen, vermoed ik.
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.:'-(
    Niet Harrow:'-(
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Terecht, wat een faler.

    Die Hoover komt er ook goed vanaf zeg in deze serie. 8) Nooit geweten dat dat zo'n figuur was.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch een van de beste series van de laatste jaren. Holy crap. Jammer dat het "grote" publiek er niet naar kijkt zoals Breaking Bad ofzo. Want BE gaat er soms imo een stapje overheen. Wat een einde weer.

    Pfff niet Harrow idd. :'-(:'-(:'-(
    Heel mooi dat einde dat wel. Maar damn hij was awesome en ga hem zeker missen. Dat stukje ook met Chalky zijn dochter :eek:. Die vecht scene van Eli was ook zo rauw. En nu gaat die naar Capone. Dat gaat wel awesome worden.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond dit ook weer echt een sterk seizoen idd. Waarom is dat eigenlijk zo, dat het grote publiek er niet naar kijkt? Volgensmij begint het nu wel populairder te worden, hoor steeds meer mensen erover.

    Die vechtscenes zijn sowieso vrij echt en gruwelijk in BE. Vond die executie scene ook echt sterk, had eigenlijk verwacht dat Eli eraan zou gaan. Maar James Franco junior kwam ineens te voorschijn. Wel apart dat Nucky daar geen rekening mee had gehouden.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is te langzaam denk ik. Zeker in het begin van een seizoen heb je altijd veel character ontwikkeling omdat er altijd wel nieuwe characters zijn in de show. En die krijgen dan genoeg aandacht etc en dan rond het midden gaat het steeds meer los. Maar veel mensen vinden het te lang duren dan denk ik. Volgens mij kijken er ongeveer 2 miljoen mensen per episode in Amerika. In het begin was dat wel meer (2.5/3 ) waar imo de show eigenlijk beter is geworden per seizoen.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, en dan wel massaal Game of Thrones kijken. Maar ja, hun probleem he.
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel tof hoe ze fictie met feiten mixen, bijvoorbeeld:
    Dit staat er over de aanslag op Torio op wikipedia:
    On Saturday, January 24, 1925, in retaliation for the O'Banion assassination, North Siders Hymie Weiss, Vincent Drucci, and Bugs Moran attacked Torrio as he was returning to his apartment at 7106 South Clyde Avenue from a shopping trip with Anna, his wife. A hail of gunfire from Weiss and Moran greeted Torrio's car, shattering its glass. Torrio was struck in the jaw, lungs, groin, legs, and abdomen. Moran attempted to deliver the coup de grâce into Torrio's skull, but ran out of ammunition. Drucci signaled that it was time to go, and the three North Siders left the scene. The severely wounded Torrio survived.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fantasy misschien en ook veel mensen zijn gaan kijken door de hype denk ik.
    Ook hebben de boeken al veel fans.

    Vind persoonlijk GoT een van de mindere shows die HBO gemaakt heeft (nog steeds oke daar niet van) maar de boeken/serie heeft veel teveel personages.
    Het is een rommeltje.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  11. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Zit hier redelijk wat aktie in? zoals een drive by of shoot outs.

    Te veel gepraat vind ik niet erg, als het er maar in zit.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Genoeg. Je moet alleen niet constant actie verwachten. Het kan ook wel eens een aflevering "rustig" zijn. :)
     
  13. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ah ok, vind ik niet erg dat er niet veel in zit.

    Dan zal ik er ook maar aan beginnen, ik kijk het soms wel eens op HBO als het er toevallig op is.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Boardwalk Empire _O_

    Arme Harrow, vond hem altijd baas. Eli bij Capone is ook baas. Knox dood, vervelend ventje. Jammer dat Rothstein niet zoveel heeft laten zien dit seizoen. Die zal volgend seizoen wel belangrijk gaan worden.

    Eens met Hybrid, dat het BB overtreft.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :'-(

     
  16. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dat hier ook een BE topic is, had ik nog niet gezien. De #1 serie van het moment imo, en ik ben volger van het eerste uur. Maar om te melden wat ik wil:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Richard, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    Ik heb serieus 10 minuten met mijn handen in mijn haar gezeten gisteren avond. Wat vind ik het vreselijk jammer dat we afscheid hebben moeten nemen van onze beloved Harrow. Sinds het einde van seizoen 2 was ik al een het smeken om een reünie van Nucky en Richard om het de Rosetti's en Masseria's van deze wereld moeilijk te maken en enkele afleveringen geleden zag dit er erg voorspoedig uit......Tot gisteren dus.......

    Maarja, credits voor de makers en schrijvers want ik zag het niet aankomen, en eerlijk is eerlijk, dit was het enige juiste einde wat mogelijk was voor Harrow. "De man die goed was in 1 ding, en hier genoeg van had." The broken man that was double broken in the end. Een goede afloop was voor hem niet op zijn plaats geweest.....

    Richard we zullen je missen!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf dit echt een toffe scene vinden. Harrow krijgt zoveel respect van Chalky.
    Alleen hij knalt zijn dochter uiteindelijk neer..
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  18. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    geweldige scene inderdaad.

    dit zeggen Jack Huston en Terrence Winter ver het per ongeluk doodschieten van Maybelle en de daarop volgende dood van Richard:

    When I spoke to Terence Winter about your climactic scene in the Onyx Club, where Richard is trying to shoot Dr. Narcisse, but it goes dreadfully wrong (Chalky White's daughter, Maybelle, is killed by accident), he said that if Richard hadn’t been fatally wounded he would have committed suicide.
    I completely agree with that. To Richard, the fact that he just killed [Maybelle] would have been unforgivable. So it’s interesting Terry said that, because I felt very similar. I was talking with Tim Van Patten, who was directing the episode, about how Richard getting shot was meant to happen. This is how I put it: Richard was a brilliant killer, that’s what he was made to do, it was in his genes, that’s what he was. In the beginning of this season, when he gives up killing, what happens when you give something up and you don’t want to do it anymore is you lose your confidence, you lose everything. So coming back to it, I think it was sort of inevitable – he’s intuitive enough that he knew something was going to go wrong. I feel like he was giving up his life to save Tommy and his family and keep Gillian in jail. There’s a moment where he shoots Maybelle and he just stands there and lets [Chalky's and Narcisse's men] shoot him. They all pull out their guns, he just is looking at her, and he doesn’t flinch. He’s like, "I’ve done that," and he just sort of waits for the bullets.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Harrow ook een baas, in het begin mocht ik hem niet zo maar hij groeide echt in de serie. Maar hij heeft echt keihard gefaald in hetgeen waar hij zo bedreven in was, ongelofelijk. Was gewoon over. Hij was ook echt van z'n a propos, wist het niet meer. Wel raar dat dat hem overkomt, maar niet raar dat hij uiteindelijk het loodje heeft gelegd na de mislukte actie.
     
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Had toch meer actie verwacht in de seizoensfinale. Ook niet verkeerd dit, maar het doet mij voorkomen dat dit seizoen, meer dan de voorgaande, als springplank wordt gebruikt naar hele grote gebeurtenissen in seizoen 5.

    en oh ja...

    harrow =(
     

Deel Deze Pagina