Dit kan NooiT

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Badkiller, 12 jul 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    weetniet

kon toen moeilijk 'nee ik geef mn xbox niet' zeggen

want ik moest al zo lang wachte erop en had er geen zin meer in

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

(i think youll get my point)

2. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm, Bij Dixons kan ik wel gewoon terug gaan met m'n Xbox mocht ie kapot gaan.
    Daarom heb ik hem ook bij Dixons gekocht vanwege de service...en die aktie met 3 games natuurlijk :p (209 € met DOA3,Rallisport en Amped)

3. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic hoor: maar is amped nu echt zo slecht qua controls als in bepaalde tijdschriften word gezegd...?

/Mod Nee, ff niet off-topic. Als je off-topic wil gaan ga je maar chatten.. Maar in een topic blijf je altijd on-topic ! :mad:

4. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    nope, is heel goed speelbaar gewoon ff wennen

/Mod Ook het reageren op off-topic reacties houd ik niet van. Laat off-topic posts gewoon voor wat ze zijn, reageer er niet op! Zo lok je alleen maar meer off-topic reacties uit.

Bovenstaande berichten gewijzigd door Dioga

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kom op man je kan toch wel ff een antwoord geven ook al hou je hier niet van het is handig en niemand anders behalve jij vindt het erg

nou vind ik zon bericht als deze ook een beetje kut maar het moest even

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit meen je niet :{

De topicstarter start een topic, vaak met een vraag. Nu gaan er 2 andere gozers er doorheen lopen blaten over een geheel ander onderwerp, waar genoeg topics over zijn als je ff de search functie gebruikt. Wat heeft de topicstarter hier aan?
    NIKS, helemaal niks !!! :mad:
    Stel je voor dat iedereen zomaar wat dingen gaat vragen die niks met het onderwerp van een thread heeft te maken. Dan lopen threads zo uit de hand dat niemand er meer informatie uit kan halen, de search functie zal geen nut meer hebben.. What the heck, wat heeft een forum dan nog voor nut :confused:

Dan kom jij aan, jij verdedigt ze, bemoeit zich er ff mee, en gaat ook dus off-topic. Dat gaat bij al helemaal niet door de beugel. Grmbl ...

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    helemaal gelijk....

p.s. in hoeveel dagen hebben de mensen die het hebben opgestuurd (voor reparatie e.d.) hun xbox teruggekregen?

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    meestal als het doordeweeks is heb je hem heel snel weer terug in het gunstigste geval gaat het zo: je stuurt hem maandag op, zij ontvangen hem dinsdag, zij hebben dinsdag meteen de tijd om hem te maken en hem nog op te sturen en je hebt hem woensdag weer terug

Let wel, dit is het allergunstigste geval, ik heb dit 1 keer gehad, de andere 2 keer heb ik een dag ofzo langer moeten wachten.

Ik hoop trouwens voor je dat als ze hem repareren dat hij niet weer stuk gaat, is bij mij ook 2 keer gebeurd, hij ging stuk, werd gemaakt, hij was weer niet helemaal goed, werd weer gemaakt, hij functioneerde weer niet super, dus heb ik gevraagd om een nieuwe, en daar ben ik al maanden hartstikke blij mee

9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    owh, en je krijgt inderdaad nooit bewijs, vind ik ook altijd zo'n onveilig idee

10. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    maar ik heb m nu(vrijdag) al terug :) ;) :) ;) :) 8) 8) :) ;) *) *)

Wat ben ik blijjj.......*) microsoft i luv you_O_ _O_

11. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    nog iets lolligs derbij gehad? maar is idd wel snelle reparatie...

mijn tv is ook zo snel gerepareerd (stroompiek, tv+xbox kapot), maandag beide opgestuurd en vandaag (vrijdag) ook weer teruggehad... heb mm3 derbij gehad vanwege ongemak, want er zou een zekering?? oid in de xbox zitten die dan knapt ofzo en als je dan een knopje zou omhalen dan doet iet weer gewoon en bij mij was dat blijkbaar niet... tenminste dat is wat ik kon opmaken van die engelsman die hem kwam afleveren (ja een buropikkie erbij!)

12. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox moet ook maar kapot!
    WIL OOK EEN GRATIS SPEL!
    _O_ _O_ _O_ Microsoft_O_ _O_ _O_ O-)

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik heb nix erbij gehad nee... maar maaktniet uit als ik me xbox maar terug heb...................

zou wel leuk zijn maja.........;) ;)

14. tha mijster

tha mijster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oeps foutje

Deel Deze Pagina