1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders speel je een offline seizoentje? Dan heb je zo 9k hoor;)
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het team vandaag verkocht aangezien ik ga verhuizen en een week geen internet heb :mad:
    Ben wel al aan het denken over een nieuw team, denk aan een snelle, snelscorende spits zoals Aubameyang, komen een aantal leuke combinaties uit zo!
     
  3. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je in godsnaam je team verkopen omdat je een weekje niet op je console kan?|:-
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omdat de prijzen met de dag zakken?

    Ik speel ook alleen in de weekenden, maar als je veel speelt snap ik best dat je het handig kan vinden.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb even een vraagje,ik schommel online steeds tussen div 1 en 2.Maar ik krijg zoveel goals tegen door steekballen of lobjes over mijn verdediging.Ook vind ik het irritant als je van man wil wisselen in verdedigend opzicht dat die vaak de verkeerde man kiest.Iemand een tip hoe ik kan zorgen dat die ballen niet elke x over mijn laatste linie vallen?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Anticiperen op steekpassjes. De meeste tegenstanders gooien steeds ieder balletje over de verdediging heen of pompen hem in de zestien vanaf de flanken. Ik zou zeggen: zet druk met de computer AI en loop zelf de gaten dicht of met de spits mee.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had 2 teams: BPL & Serie A in een 4-2-2-2 formatie, ik wil ze echter omvormen naar 3-5-2 formaties, ik kan in beide gevallen echter geen goede vleugelspelers vinden, wat zijn jullie suggesties?

    Het liefst speel ik met snelle buitenspelers met een goede voorzet, een hybrid opstelling is eventueel ook een optie!
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb vandaag me eerste legend gekocht, Stefan Effenberg. Mijn eerste ervaring met hem zijn erg positief. Op zn kaartjes kan je zien dat het een echte allrounder. Ik heb hem op de CAM staan in 451 samen met Ozil en in de spits Gomez. Wat me als eerste opvalt aan effenberg is dat hij een zeer goed afstandschot heeft en ook lekker hard. Hij komt alleen niet zo heel vaak mee de 16 in maar dat komt door zijn workrates (med/high). Verder pakt hij regelmatig ballen af al op de hoogte van de CAM positie wat dus zeer ideaal is in de omschakeling . Ik heb er 1,1m coins voor betaald en ik ben erg erg blij mee. Volgende target die ik wil hebben is Larsson of Suker maar daar ben ik nog niet over uit
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Fijne stats en hard schot, maar qua stats niet eens echt een miljoen keer beter dan een Guarin, IMO. 8)

    Sowieso eerder een CM/CDM met zijn workrates en stats (89 interceptions, 79 positioning, veel strength etc) dan een CAM.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hij zou misschien ook beter zijn op de CDM maar ik vind em nu op de CAM ook erg fijn vanwege zijn afstandsschot. Legends zijn nu eenmaal niet echt heel goedkoop jammer genoeg :mad:
     
  11. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?

    Ik heb een serie A team en wil hier een soort van Hybrid van maken met wat brazilianen... dit omdat ik met Chielini en Thiaggo silva als 2 CB's wil. Hoe kan ik zorgen dat deze beide 9 chem hebben? Iemand tips?
     
  12. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch makkelijk, een 442 of 4222 met eene kant serie a en andere kant Brazilianen
     
  13. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Damm vreselijk irritant om opnieuw te moeten beginnen met UT op de PS4 :p

    Heb nu uiteindelijk toch nog een aardig teampje gekregen en een paar gems ontdekt! (Jiracek met zijn power shots en Aigner met zijn 5* WF)


    4-2-3-1

    Keeper waarvan ik zijn naam kwijt ben, wordt Weidenfeller
    Rafinha-Naldo-Santana-Schafer
    Luiz Gustavo-Jiracek
    Shaqiri-Kroos-Elia
    Mandzukic!!
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    ik moet ook weer opnieuw beginnen,
    Iemand die PS coins voor xbox coins wil ruilen?
    ik heb ongeveer 300k
     
  16. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Die markt is echt vernaggeld.
    Vorig jaar bakken met spelers waar je goed mee kon handelen, nu kan ik niks vinden.
    En de prijzen zijn echt laag, als je wil kun je voor 10000 muntjes al een aardig team bouwen.
     
  17. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, wie heeft er tips in handelen? Wat zijn op dit moment de kaartjes waarmee je redelijke winst op kan maken? Zie veel spelers met heel veel coins, maar ik kom iig nooit verder dan de 5000 :$
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het nieuwe team waar ik naartoe wil, aangezien het huidige team saai wordt en ik geen geld heb voor Neymar, Robben en co.

    [​IMG]

    Lavezzi, Hulk, Pato, Cavani. Ik ben er een beetje op uit gekeken.

    Ik wilde liever Dante en Alaba. Maar Neuer is niet mijn type keeper (het liefst zo hoog mogelijke stats en dan schieten laag, want dat doe ik toch nooit).
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist begonnen met FUT. Je kunt een kaart kopen voor bijvoorbeeld +10 koppen. Hoe lang behoud de speler deze rating dan? Ik heb Luuk de Jong en heeft voor koppen volgens mij 78 en met het kaartje wordt het 88. Hoe lang behoud hij dit?

    En tja, Hoe verdien je het meeste geld/coins? Als ik voor Alexander Büttner al 10.000 coins moet neerleggen :confused:. Hoe ga ik ooit een Robben of van Persie regelen?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  20. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    1 wedstrijd

    niet..
     

Deel Deze Pagina