Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wij leven in NL, waar "fuck" gewoon mag op radio en tv. In het preutse Amerika mag dat niet. Dat is al jaren zo. Logisch dus dat MS er actie op onderneemt.
     
  2. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog Amerikaanse vrienden stijl achterover sloegen van onze New York Pizza slogan: "Damn Fucking Tasty". :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat denken jullie, zou MS nog een releasedatum aankondigen voor de overige landen voor het eind van het jaar? Wil gewoon weten what the fuck is up nu.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Goeie vraag en het is sowieso vaag, want begin 2014 zou er een nieuwe X1 komen. Dus welke komt er dan hier, de oude? :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja idd man. En ze kunnen nu niet gaan zeggen dat we maar eentje moeten importeren, want dat raden ze juist af toch? Afwachten maar, maar hopelijk zal het niet te lang meer duren nu.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is er zeker voor Titanfall denk ik.
     
  7. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo heb mn oude headset (stereo turtle) ff aangepast zodat hij ook op de xbone werkt stuk beter zo. Voor de rest lekker veel cod gedaan. ,erkte alleen wel dat mijn mic de stemmen van anderen oppikt waardoor echo onstaat waar ik nogff mee bezig moet. Voor de rest heerlijk apparaat.

    En leuk dat mensen me toegevoegd hebben hoop binnenkort ff samen te kunnen spelen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    8)

    Deze opmerking staat nog haaks op het feit dat je volgens je xbl profiel als laatste game gta v hebt gespeeld.

    Zo'n spel speel je dan met het geluid uit en moet verboden worden op Twitch etc?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Importeren raden ze niet af..
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Huh...niet?

    Ik had juist gelezen dat ze het afraden vanwege problemen met garantie. Dat je zelf de X1 kan terugbrengen en dat hij niet wordt opgehaald...wanneer hij defect is.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij is dat door MS NL vandaag tegengesproken en dat het allemaal geen probleem zal zijn.
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Even wat anders; maakt de voeding van de Xbox One bij iedereen best wel een redelijk basisgeluid? De Xbox One is nagenoeg stil, maar die voeding bederft de stille pret een beetje. (los van mijn probleem met mijn drive that is...)
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik er op een meter af sta zonder tv aan hoor ik inderdaad ook een (redelijk irritant) geluid ja.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh dat zou dan wel heel mooi zijn. Ik las het geloof ik in de thread over die disc drive problems.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar krijg je nou twee games bij je ONE als je hem hier in Nederland hebt besteld (voor ... augustus)?
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Verklaar je nader?!? Want ik ben al dagen bezig om enigzins fatsoenlijk geholpen te worden met mijn brakke drive. MS NL doet helemaal geen enkele RUK voor mij. En dat terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben (irt Xbox).
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ja klopt. Zoiezo Fifa 14 en nog een game extra omdat hij vertraagd was. Ik ga vanuit dat je kan kiezen uit een andere launchgame en een digital code krijgt.
     
  18. Jackson1098

    Jackson1098 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, na en paar dagen dubben ben ik er toch uit en wil ik een Xbox one kopen. Ik ben best bereid om daarvoor naar Duitsland te rijden alleen hoor ik verhalen dat via de site Amazon.de je de Xbox one gewoon kan kopen en de volgende dag thuis kan verwachten omdat de distributiecentrum in Eindhoven is..

    Hebben jullie hier al ervaringen mee en is het aan te raden? Thnks in advance en sorry als dit ergens al besproken is maar 400 paginas doorklikken is een beetje veel ;)
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kortweg, ja dat kan. Levertijd lijkt me langer. Zie tevens het importeer topic. Heb m zelf van Amazon.fr, day one
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de X1 bij Neckermann op 10 augustus besteld. Dus dan zal dat niet voor mij gelden? Aangezien het dus voor augustus had gemoeten? Ik heb nog wel voor het nieuws van het uitstel besteld volgens mij.
     

Deel Deze Pagina