Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope. Ik ga niet meer hyped worden. Komt toch niks van. Er is gewoonweg niet genoeg animo voor een Shenmue 3. Anders was die allang wel gemaakt ook.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Ik heb er toen eentje gewonnen met een prijsvraag. Waarschijnlijk was ik een van de drie mensen die daaraan mee deed en heb ik hem daarom gewonnen, maar goed. Wat was dat toen een geniale console. _O_
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Er word steeds heel erg lekker gemaakt voor niks...
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup...eerst die screenshots van een MMO ofzo...toen allemaal weer andere geruchten. Nah.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Komt er wel, ik voel het :cool:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou er echt genoeg interesse zijn in een deel 3 dan? Vraag het me echt af. Maar ja aan de andere kant....er is ook interesse voor games zoals Beyond enzo..dus tja...en die verkopen ook niet als een malle toch? Dat valt wel te waarderen aan Sony...zij hebben geinvesteerd in games zoals Heavy Rain, Beyond en Warhawk...en volgens mij hebben die niet gigantisch verkocht toch?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkopen volgens mij allemaal redelijk. Heavy Rain had in ieder geval meer dan 1 miljoen stuks verkocht, en was heel winstgevend voor Sony.


    Tering een nieuwe Warhawk ( niet Starhawk ) zou zoooo vet zijn. Voordat ik Battlefield ontdekte speelde ik zoveel Warhawk. Kan nog steeds dat melodietje neuriën.
     
  8. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een mail van bol.com ontvangen dat ze bezig zijn de bestellingen van ps4 klaar te maken en dat hij vrijdag tussen 08:00 uur en 20:00 uur geleverd word!!! Daar gaat weer een rib of 8 gezien mijn bestelling, heb er zin in!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Altijd een leuke tijd wanneer er nieuwe consoles komen. Welke games heb je er allemaal bij? :)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Shenmue heeft ook gewoon meer dan een miljoen stuks verkocht, en dat op een toen al afgeschreven console.

    Probleem bij Shenmue was dat de lange developmenttijd (de game zou eerst al op de Saturn uitkomen) en andere kosten toch nog tot een verlies hebben geleid. Zo slecht verkocht de game dus niet, maar die 80 miljoen investering is er helaas niet uitgehaald.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De vraag is ook of een Shenmue 3 en dan qua gameplay heel erg vergelijkbaar met de vorige delen genoeg zou zijn. Wat voor nieuwe features zouden we willen zien of zou gewoon een direct vervolg genoeg zijn met weinig veranderingen?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In de vorm van Yakuza games hebben we toch al een soort van opvolger voor Shenmue? Yakuza games laten volgens mij goed zien hoe Shenmue er nu uit zou zien. De spellen krijgen hier op XBW weinig aandacht maar scoren doorgaans erg goed.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Maar Shenmue > Yakuza. :cool:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het zijn absoluut geen slechte games, maar mijn god..die animaties moeten nu toch echt gigantisch verbeterd worden, want die zijn heel erg houterig. En meer vrijheid zou ook niet erg zijn in dat soort games. In de trailer van die PS4 Yakuza game zagen de animaties er wel beter uit al...maar nog steeds niet al te best.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Want? In mijn herinnering hebben ze behoorlijk wat overeenkomsten.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is een Shenmue
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dit idd.

    Ik heb echt zoveel zin in de nieuwe generatie. Ben de oude games (en zelfs Fallout 3:+) een beetje zat aan het worden. Wil gewoon de nieuwere games spelen en lekker weer wachten op nieuwe aangekondigde games.

    Deze tijd is voor mij ook gewoon weer leuk. Heb het al 2 a 3 jaar niet meer gehad dat ik echt op een game zit te wachten. Nu wacht ik echt op Fallout 4, Mass Effect 4 en The Division. Kan gewoon niet meer wachten om die te kunnen spelen8)
     
  18. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vette shit he! Ik heb de volgende games erbij:

    Killzone shadowfall

    NFS Rivals

    Battlefield 4

    COD Ghosts

    Asassins Creed BF Collectors edition

    Hopen of een foutloze console nu, las op een site dat de EU modellen in Japan gemaakt zijn i.p.v. China, zou te maken hebben met belastingen en EU e.d. ben benieuwd
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je zult toch nog even vol moeten houden *)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb nooit een Yakuza gespeeld maar net even wat filmpjes gekeken. Maar Yakuza lijkt mij in het eerste opzicht helemaal geen opvolger van Shenmue, niet qua verhaal (Shenmue was véél meer dan alleen maar vechten!) , niet qua gameplay… en ook niet een zelfde sfeer.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013

Deel Deze Pagina