[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Sorry maar Dead Rising springt er inderdaad niet uit qua GFX maar om de fun van de game.(deze is gewoon top)
    Dit kon je op verschillende filmpjes zien hoe het eruit zou zijn (genoeg gameplay filmpjes op internet)
     
  2. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is waar ma de gampeplay filmpjes op internet zagen er vele fermer uit qua gfx volgens mij hebben ze die gewoon opt laatste nog gedowngrade ben ik zo zeker van he. En ze hebben gewoon elke game van de one voorgesteld met high end pc's als je het mij vraagt wqnt als je gaat zien naar de gameplayfilmpjes tijdens de area one tour dan zie je gewoon da elk spel vele minder eruitziet dan eerst voorgesteld. Bij mij dikke schandalen en ben ni de enige die er zo over denkt. Dik int zak gezet zeg maar!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Is de game grafish echt zo teleurstellend? Vanavond maar eens screenshot opsnorren.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De graphics zijn ook weer niet zo slecht. ;)

    Trouwens de gigantisch veel zombies dat je ziet op je scherm, zoveel personages heb ik nog nooit eerder gezien in een game in 1 keer. Rij je even door de stad en zijn er gewoon gebieden waar je een stuk van 1000 zombies op 1 plek ziet staan en dan moet ik ook nog zeggen dat de frames helemaal dan nog niet eens zo traag is wanneer je zoveel zombies ziet. :+
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk om met zo'n aangepaste auto door hordes en hordes zombies heen te scheuren, even later kijk je op je teller en ben je 1000 zombies verder, echt insane!
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Game nu bijna 3 keer uitgespeeld, als je de game op Nightmare Mode uitspeelt begint het hele spel echt wel een grap te worden met de Megaman X-buster en helemaal als je 2000 kogels kan bewaren voor dat ding, 1 kogel is een soort laser kanon wat met 1 schot gewoon 100-200 zombies afmaakt in 1 keer, en als je level 50 bent dan is het gewoon onmogelijk om dood te gaan. :+

    Misschien toch wel even een "dick" zijn en iemand joinen voor co-op, want dat heb ik nog niet eens gedaan. :+
     
  8. stekki

    stekki Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    1
    Ka er iemand mij uitleggen hoe je een game saved? Ik moet telkens een eind terug in de tijd herbeginnen en dit stoort me mateloos :-(
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee echt totaal niet. Game word afgeschilderd als par last gen en dat GTA V mooier zou zijn. Weet niet wat voor problemen die mensen met hun ogen hebben. Tuurlijk, het is niet de mooiste game ever, maar game ziet er echt wel goed uit. Vooral als er echt honderden zombies op je scherm staan! Nog belangrijker is dat de game echt enorm fun is!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat me wel opviel was dat bijvoorbeeld bij Ryse dat er heel veel tegenstanders hetzelfde zijn. Maar bij DR3 ook als je zo enorme groep inrijdt. Dat ze allemaal verschillend zijn. Best tof.
     
  11. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ik kan niet wachten tot ik mijn box binnen krijg. Daarna zo snel mogelijk DR3 bestellen, want man o man, wat heb ik daar een zin in zeg. Met elke Dead Rising tot nu toe dagenlang vermaakt. Aaaargh, is het al 10 december?

    Sent from my HTC One X using Tapatalk
     
  12. RL UniQue

    RL UniQue Xbox One

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij toevallig de 360 hebt gekocht met de launch. Maar dat was nog 10 x erger half afgewerkt dan nu bij de Xbox One. En als je kijkt naar de launch titels van de 360 en vergelijkt met de titels die er nu zijn zoals GTA 5. Dan zie je toch echt wel dat ze het maximale van het apparaat eruit hebben gehaald. Dat zal nu niet veel anders zijn als toen. Launch titels zijn sowieso altijd niet de beste games omdat de hardware nieuw is voor de makers ervan, en dus wordt nog niet het maximale uit de console gehaalt.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb jij de Xbox 360 launch wel meegemaakt?

    Zo erg was dat toch ook weer niet bij de Xbox 360? Ik weet nog wel dat ik PGR3 erg mooi vond toen, zoveel verschil zit er ook weer niet in hoor, met het verschil van Xbox 360 > Xbox One nu. Je hebt gewoon meer launch titels nu, dat wel weer.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  14. RL UniQue

    RL UniQue Xbox One

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet toch wel duidelijk het verschil van graphics tussen een PGR3 en een Crisis 3 of Bioschock: Infinite?
    Ik snap wel dat je helemaal op het begin van de Xbox 360 denkt van woow mooie graphics want het is voor het eerst HD en het ziet er veel beter uit dan de eerste Xbox. Maar het heeft toch echt wel een paar jaar geduurt voordat er games uitkwamen die het maximale uit de console haalde.

    En met half afgewerkt bedoel ik natuurlijk de functies op de Xbox 360. Op het begin waren er weinig. Je kon Gamen, films kijken, muziek luisteren en content downloaden van marketplace. Het heeft toch wel een paar jaar geduurt voordat Microsoft met updates steeds meer functies heeft toegevoegd aan de 360 (browser, betere betaalopties (eerst alleen creditcard) youtube, bing, netflix, games on demand, kinect etc).
    En nu bij de Xbox One heb je al deze functies natuurlijk al.

    En met half afgewerkt bedoel ik ook de fouten die gemaakt zijn in de hardware van de 360. Aangezien ik er 2 heb gehad die de ring of death hadden na een redelijk korte tijd. Al met al moet ik zeggen dat ik heel veel plezier heb gehad met de 360 en er hele goede games voor zijn uitgekomen.

    En om een console meteen af te schrijven en te verkopen omdat een launch titeltje er niet zo mooi uitziet als dat je verwachtte tja dat vind ik een beetje raar
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik doelde meer op dat het grafisch eigenlijk bijna net zoveel verschil had toen met de Xbox 1 > Xbox 360 en nu met de Xbox 360 naar Xbox One. Vergeet ook niet dat de technologie enorm snel gaat en dat de Dashboard zeker voor toen het uit was enorm veel opties had, Achievements waren voor het eerst op een console je kon wel veel meer dan bijvoorbeeld dan de eerste Xbox. De Xbox One is ook nog niet helemaal klaar, er missen nu ook al wat dingen bijvoorbeeld het streamen via Twitch en andere applicaties. Natuurlijk heb je nu veel meer applicaties dan nu, maar 8 jaar geleden was het toch wel anders, volgens mij liep ik toen niet eens met een smartphone. :+

    De graphics zie ik nog binnenkort wel verschillen straks met de Xbox One trouwens, we hadden bij de Xbox 360 dat in ongeveer een jaar gezien met Gears of War, en misschien zullen we dat volgend jaar wel zien met een nieuwe Halo of wat het ook is.

    Maar inderdaad de hardware van de Xbox 360 moet ik wel toegeven dat het net lijkt of ze de console gerushed hebben, zelfs de design vind ik nog zo lelijk als wat, ik moest zelf mijn Xbox 360 ook rond 4x opsturen, de eerste keer moest ik het systeem met mijn HDD opsturen en ik was al mijn saves etc verloren.
     
  16. RL UniQue

    RL UniQue Xbox One

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja precies, ik hoop dat deze Xbox het wat langer overleeft haha. Geen zin om over een jaar weer op te moeten sturen haha. Ben benieuwd wat er nog gaat komen.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Eerste uur opzitten met deze game. Damn wat cool gedaan. Zeker de opening met dat vliegtuig dat neerstort, en dat je dan ineens een soort van James Bond opening krijgt. Gaaf gedaan.

    Grafisch ziet het er goed uit. Het is zeker wel een verschil met Dead Rising 2. Veel meer detail en veel meer zombies op een scherm. Het is het begin van de Xbox One maar dit gaat veel goeds beloven de komende jaren.
    En wat in mijn ogen al een grote verandering is: hoe snel de gast loopt. Damn wat waren de eerste 2 delen traag zeg, daar liep je alsof je met 30 kilo lood moest lopen.

    Nu al dikke game.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb me kostelijk vermaakt met deze game, maar moet zeggen dat het einde (in mijn geval ending c) best wel uit het niets kwam 8).
     
  19. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur had je erin zitten?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, 15+ uur (ruim) ik heb het ook allemaal zeer relaxed aangepakt, veel combo wapens gezocht en veel sidequests gedaan en psycho's.

    Heb nu de laatste chapter opnieuw gedaan om m'n ''fout'' te herstellen, maar ik ben inmiddels wel klaar met het spel. (heb rond de 60,000 zombies gekilled)
     

Deel Deze Pagina