1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mass Effect of Destiny... beide beter dan dat ze nog meer de CoD richting op gaan.

    Welke nieuwe wapens? Er waren alleen maar skins van al bestaande wapens. :+
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Pistol is hilarisch in MP. In Reach had je een Mp mode met de classic CE settings. De kills vliegen je om je oren met de pistol. 8)

    Meeste nieuwe wapens waren behoorlijk slecht. Lightrifle is niet tof. Splattershotgun is gewoon trash en onbetrouwbaar. Boltshot is wel een toffe toevoeging imo. Stormrifle en supressor waren niet echt nodig.

    Heb geen idee of de balans tussen Carbine, DMR, Lightrifle en BR nu eindelijk klopt. Tijd geen H4 gespeelt maar het idee dat je kan kiezen tussen meerdere wapens is zo slecht nog niet hoor. Ieder z'n eigen voorkeur.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meh, ik heb liever een set unieke wapens dan dat je van de meeste een directe vergelijking kan maken met die unsc wapens
    scattershot = shotgun
    lightrifle = br/dmr
    binary dinges = sniper

    Misschien dat ik iets vergeet of dat er ergens wel iets unieks zat (er zat sowieso ook een AR kloon in, maar ik ken de naam niet meer). Maar het enige goede aan die 'nieuwe' wapens was de animatie als je het de eerste keer oppakte.
    In bepaalde mate is dat altijd al geweest in de Halo games, dat er 'klonen' van wapens in zaten, maar voor mijn gevoel niet zo erg? De Carbine zat bv in de game toen de DMR er nog niet was. Dus dat mag! :p
    En als je dan in de post mortem hoort dat ze wel unieke shit hadden, maar het eruit hadden gegooid omdat het te SF was? Pfffff...
    De nieuwe wapens waren voor mij een grote flop.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Volgens mij waren die nieuwe wapens wel sterker dan de anderen maar die hele setting van die wapens en vijanden sprak me totaal niet aan. Vijanden zonder inhoud :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De hele game had geen inhoud, geen ziel. Slechtere vijanden, slechtere levels, slechtere wapens, slechtere MP.
    Mooiere graphics. nou. joepie.

    Geef mij 10 levels achterelkaar met the Flood, ipv nog 1 level met die mechanische kutbeesten. Vooral die wat teleporteren. holy shit wat irritant.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het enige goede was de interactie tussen MC en Cortana. Voor de rest was er geen reet aan inderdaad, en Legendary (solo) was ook te makkelijk :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    uhm
    over te gemakkelijk ga ik geen uitspraken doen. :+

    Cortana was wel awesome ja. Yay, we hebben iets positiefs gevonden! :cool:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    uhm
    over te gemakkelijk ga ik geen uitspraken doen. :+

    Cortana was wel awesome ja. Yay, we hebben iets positiefs gevonden! :cool:
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Scatter is stom. Niet te vergelijken met een shotgun. Soms heb je 1 shot nodig, soms 3 of 4. Ik laat de scatter vaak liggen aangezien de boltshot beter is. En dat zegt wel iets. Over zowel de boltshot als starter en de scatter haha.

    Lightrifle is anders dan BR/DMR

    Binary is een range cannon. Hiermee maak je oneshots in tegenstelling tot de sniper en de no scope slet beam rifle.

    Heb ff wat multiplayer info opgezocht:
    WTF als dit waar is.... Holy crap wat belooft dit veel!
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Als ze Forge net zoveel ruimte en creativiteit geven net zoals Halo 3 (uit de oorspronkelijke maps gaan zonder timer) dan is het wel vet, kan me nog wel de Custom maps herinneren van Sandtrap _O_, gebieden waar je eigenlijk niet kon komen waren overal beschikbaar, geweldig :D
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @Lastpak: Jij hebt blijkbaar wat meer, diepere, kennis over wapens dan mij. Laat ik het dan zo zeggen; de wapens voelden hetzelfde aan voor een matige speler als mij. Het feit dat ik lightrifle en dmr bv met elkaar kan verwarren is hoe dan ook geen goed teken. Er moeten gewoon grotere verschillen zijn. Je pakt wapens op van een onbekend alien ras. Wat krijg je? een shotty. Of iets wat er iig te veel op lijkt! ;)
    that's no fun.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    edit: wtf, dubbel
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dubbelposter! :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had maar 1 keer op posten geklikt! Kut forum, waar blijft die upgrade! :+
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    ?

    Ik ben echt benieuwd wat Halo 5 in petto heeft, wat Lastpak opnoemde klinkt wel vet, maarja.. Eerst zien dan geloven helaas.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  19. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in Reach?

    Gt: iShitzofreak


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop dat Halo 5 het dit keer wel waar maakt en me een X1 laat kopen! Bij H4 waren er ook mooie praatjes en plaatjes, maar dat viel toch vies tegen uiteindelijk! :+
     

Deel Deze Pagina