Misschien heb je gelijk daarom wil ik hem ooit nog's kopen, of wachten op 5 ofzo... kijk wel, games zat voorlopig iig
Sonic & SEGA All-Stars Racing Transformed en Guacamelee (cross-buy) voor Vita deze maand. Iedereen tevreden? Lijken mij wel leuke titeltjes. Is het nog gelukt Kevf? Met MotorStorm. Ik zag eerst ook alleen de demo, maar het is uiteindelijk toch goedgekomen. MilanXXL, mochten er mensen binnenkort lekker willen racen ofzo.
Eindelijk kan ik vandaag wat anders doen dan staren naar die Remote Play app! Nee. Heb beide titels al gespeeld. Wel toppers, dus iedereen die het nog niet gespeeld heeft zou heel erg tevreden moeten zijn.
Iemand hier die The amazing spiderman heeft gehaald? Op metacritic heeft die een 7,5 nu. Altijd zwak gehad voor de comics, wacht wel tot ie wat goedkoper wordt en dan haal ik hem wel Net update gehad 32 gb kaartje wordt door amazon nu opgestuurd, gekocht voor 45 euro En een jaar ps+ erbij via bol.com voor 35 EUR (gebruik code: AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7 voor nog 2,50 extra korting) Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb mijzelf deze zomer een manier aangeleerd om een game niet uit m'n console te halen voordat deze uitgespeeld was. Dit werkte serieus best motiverend en was juist goed voor mijn backlog. Hierdoor kon ik het verhaal altijd ook goed volgen, zonder telkens me opnieuw in te lezen wat het verhaal precies was of dat ik uberhaupt niet wist waar ik mee bezig was. Op deze manier heb ik twee maanden tijd een stuk of 15 games uitgespeeld. Das toch beter dan telkens maar game voor de helft spelen en daarna een nieuwe er in te stoppen.
Dit verhaal gaat niet helemaal op als je games digitaal zijn Die staan daar maar te glitteren, wachtend totdat je ze gaat spelen ipv van een game waar je nog mee bezig bent
Wanneer gaan er weer wat PS Vita titels aangekondigd worden? Er staat volgens mij niets op de planning meer wat bekend is. Tearaway was de laatste topper.
Die is al uit, tenminste in VS. Maar dat is precies zo'n typische Japanse game die je maar moet liggen en niet snel aanraad aan een kameraad ofzo.