Ik heb een 360 en ps3, maar daar komt niet de game van de generatie voor mij vandaan. Alhoewel hij daar ook te spelen is.
Maar mijn game van de afgelopen paar jaar is met stip pinball arcade op de ipad.
Dat komt voornamelijk omdat ik uitgekeken was op de voetbalgames op beide consoles. Terwijl ik juist voor pes of fifa de consoles heb gehaald.
Nou.... Allebei drie keer niks. Sinds 2005 geen fatsoenlijke pes gezien en fifa alhoewel een zeer mooie game is, het veldspel kan me daar al sinds the road to the world cup 98 niet bekoren. En daar gaat het mij toch om.
Komt ook bij dat ik als hardcore FPS PC speler de fps games op de console maar niks vind. De controls dan. Of dat dan is of dat ik niet goed genoeg ben met een gamepad, laat ik maar in het midden.
Ik vind schieten met een controller gewoon minder leuk.
En voetbal en battlefield zijn eigenlijk de enige games waar ik echt maanden in kon stoppen. Totdat pinball arcade kwam.
;-)
Nog een kleine game die ik zelf geniaal vond, geloof een launchtitel voor de 360. En dat was tafeltennis van rockstar.
De xbox life/psn game van de afeglopen gen was toch met gemak pacman championship edition. Net..... Niet..... Perfect. Maar voor mij de beste pacman game ooit na het origineel en ms pacman.
-
Volgende generatie zit ik toch weer te denken om een ps4 te scoren. Want ja, die voetbalgames zijn dan wel niet naar mijn zin. De voetbalavondjes mis ik wel. Wat zuipen en gamen met je maten, iedereen kent dat wel. En als je dan een keer genaaid wordt, wordt er toch gelachen.
Alleen goed op passen dat ik niet weer competatief erin duik om vervolgens zwaar gefrustreerd te worden door een script of vals speler.
Nee, ik vond de vorige gen echt tegen vallen.
Laatst bewerkt: 1 dec 2013