1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Games of the Generation

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 11 nov 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb alleen voor CoD 4 gekozen :+ Voor de rest alleen maar de unieke games die mij het meest zijn bijgebleven.
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ook weer ingevuld *)
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ook weer gedaan! Ben benieuwd :)
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Done

    Het was te verwachten dat hij er niet bij zou zitten, maar wat was dit een leuk b spel!

     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De vorige ronde niet gestemd, nu wel. The Darkness. :cool:
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij deel 2 miste ik Altaïr en bij deel 3 was ik blij dat ik die Ezio niet meer hoefde te zien. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Scheer je weg.
     
  8. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat just cause 2 gaat verrassen! Zoveel fun uit gehaald. Teveel COD trouwens. Op de eerste modern warfare en cod 2 na is het allemaal dezelfde MP meuk ..
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ezio vond ik ook maar een irritant figuur, de game was wel vet.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gestemd op:
    -Gears of War 1
    -Oblivion
    -CoD 4
    -PGR 3

    De titels waar ik het meest van heb genoten.
     
  11. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eens lekker origineel doen en ik stem voor Fable II. Ik heb wel goede Herinneringen aan het spel (behalve de laatste baas) en het krijgt een beetje te veel haat van verschillende mensen op het internet. Nou, zo slecht was het ook weer niet :3
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fable 2 was best tof. Enige Fable die ik echt gespeeld heb. :)
     
  13. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allemaal (behalve The Journey vanwege Kinect en Heroes vanwege totaal geen interesse) maar ik heb 1 en lost chapters nog niet kunnen aanraken omdat ik nooit tijd heb :c Fable 3 is het spel dat nog erger word gehaat dan 2 en ik kan zien waarom, maar ik vind zelfs 3 nog geen slecht spel.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Fable II heb ik me toch echt enorm mee vermaakt. Dat was voor mij gewoon een goede game. Het was dan wel een stuk minder dan Fable 1 toentertijd was, maar nog steeds enorm tof.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eensch, alleen bij 3 was de magie weg voor mij. Weet niet precies waarom

    maar II was nog gewoon leuk
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Geen enkele jRPG in de lijst? :mad:
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 en ps3, maar daar komt niet de game van de generatie voor mij vandaan. Alhoewel hij daar ook te spelen is.

    Maar mijn game van de afgelopen paar jaar is met stip pinball arcade op de ipad.

    Dat komt voornamelijk omdat ik uitgekeken was op de voetbalgames op beide consoles. Terwijl ik juist voor pes of fifa de consoles heb gehaald.

    Nou.... Allebei drie keer niks. Sinds 2005 geen fatsoenlijke pes gezien en fifa alhoewel een zeer mooie game is, het veldspel kan me daar al sinds the road to the world cup 98 niet bekoren. En daar gaat het mij toch om.

    Komt ook bij dat ik als hardcore FPS PC speler de fps games op de console maar niks vind. De controls dan. Of dat dan is of dat ik niet goed genoeg ben met een gamepad, laat ik maar in het midden.

    Ik vind schieten met een controller gewoon minder leuk.

    En voetbal en battlefield zijn eigenlijk de enige games waar ik echt maanden in kon stoppen. Totdat pinball arcade kwam.

    ;-)


    Nog een kleine game die ik zelf geniaal vond, geloof een launchtitel voor de 360. En dat was tafeltennis van rockstar.

    De xbox life/psn game van de afeglopen gen was toch met gemak pacman championship edition. Net..... Niet..... Perfect. Maar voor mij de beste pacman game ooit na het origineel en ms pacman.


    -

    Volgende generatie zit ik toch weer te denken om een ps4 te scoren. Want ja, die voetbalgames zijn dan wel niet naar mijn zin. De voetbalavondjes mis ik wel. Wat zuipen en gamen met je maten, iedereen kent dat wel. En als je dan een keer genaaid wordt, wordt er toch gelachen.

    Alleen goed op passen dat ik niet weer competatief erin duik om vervolgens zwaar gefrustreerd te worden door een script of vals speler.

    Nee, ik vond de vorige gen echt tegen vallen.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de eerste 3 jaar van de xbox360 echt tof. Prachtige games zoals Halo 3, Gears of War 1, Assassins Creed I en MW1, dat waren nog eens tijden! :) Ook games als Mirrors Edge, Mass Effect 1 en Dead Rising waren erg toffe titels. Toen waren games vaak erg fris en vernieuwend, nu zie je jaarlijks een nieuwe CoD en Assassins Creed.

    De laatste jaren was er imo een beetje karige keuze aan toffe games. Hopelijk brengt de X1 meer, vooral met exclusives en dit gedurende de gehele levensduur van het apparaat.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Thanks voor stemmen guys! We beginnen vanaf vandaag met de lijst van een top dertig Xbox 360-games deze generatie, gekozen door de members. Zie later vandaag voor #30, elke dag bespreken we een game op de lijst. Zal later nog even een enquête toevoegen voor alle arcade-games. :D
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    En we trappen meteen af! Nummer #30 is L.A. Noire! \o/

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina