1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor sportieve en snelle (dat laatste niet eens een vereiste) racers hebben we op zondagavond altijd nog een plekje vrij voor je in de XBW-V8 Supercar cup (weliswaar FM4, maar mij lijkt een leuke FM4 race leuker dan een vervelende FM5 race:b:)!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=171448
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Hoe kan ik mijn Forza 5 career verwijderen? Wil opnieuw beginnen.
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Gevonden :)
    Sjezus hoezo verstopt.
    If you want to reset everything, follow this:

    "When you see the Splash Screen (the screen with the orange McLaren P1 and text that says “Press A to Begin”), do the following: Hold down both shoulder buttons (LB + RB) while holding both triggers (LT + RT) and then press the Y (yellow) button at the same time. If done correctly, you should see a confirmation pop-up confirming that you want to reset your profile. Choose “Yes” from the menu and then press the A button to reset your profile. A successful profile reset should unblock you from proceeding through the game. WARNING: This profile reset will permanently reset your profile including: career progress, tokens, credits, liveries, etc. Only do this if you are absolutely sure you want to start over."
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Holy fuck! Net de Lotus E21 GEKREGEN van T10! Jullie ook??

    Tevens een bericht dat de 29 alle autos halve prijs zullen zijn.
     
  5. kirschned

    kirschned Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die VIP is krijgt de lotus.
    ook kunnen we rondt 16 december 1 auto gratis krijgen naar eigen keuze.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe krijg ik eigenlijk een foto van fm5 geupload op het forum....?
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    misschien stomme vraag, heb me nog niet zo goed verdiept in de game. Maar hoe word je VIP?
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Door aan mij €50,- te betalen..... :p

    Limited edition en je bent vip. Er is (nog) geen mogelijkheid om ingane vip te kopen. In fm 4 kon dat wel
     
  9. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan VIP kopen in de Xbox store. 20USD of 15 pond
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Wat heb of ben je dan? Wat krijg je als extra?
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zie dat je voor 50 dollar 60 auto's erbij krijgt. Wat een afzetters! Betaal je al de volle mep voor de game.
     
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Vooral door het gebrekkige aantal circuits weet Forza 5 me nog te overtuigen om even dat halve uurtje naar Duitsland te rijden.
    Vraagje aan zij die wel al spelen: hoe is de beloofde revolutionaire bandenslijtage? En het verschil in grip buiten de ideale lijn door stof en marbles?
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Laatste merk je redelijk vind ik, al blijft het meer afhangen van welke auto je rijd. Eerste is lastig oordelen. Heb nog geen endurances gedaan.

    Weinig circuits is een feit, maar ik vermaak me goed met bijv. Yas Marina en Spa. Bathurst vind ik persoonlijk wat minder. Maar in de F1 volgas door Eau arouge blijft monsterlijk!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vandaag of morgen is er een 50% korting op het kopen van auto's in de marketplace als het goed is? Geld dat ook voor de VIP actie van 50 dollar?
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Staat tussen je berichten. Kan nu niet op de Box, maar volgens mij gaat het om ingame cars die voor 50% gekocht kunnen worden en dus geen DLC. Maar weet het niet zeker. Check de berichten van Turn10.
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    VIP kost 20 USD
    Car Season Pass is 50 USD
    En hier is geen korting op als je het koopt.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    50 % korting is voor ingame. Dus een auto is bijvoorbeed tijdelijk 50.000 cr in plaats van 100.000 cr
     
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb wel de indruk dat dat goed werkt. Buiten de lijn kan je risico nemen, maar heb je wel minder grip. Je ziet dat de auto na de race ook onder de rubber spetters zit als je veel van de lijn bent afgeweken.

    Vind wel dat je toch wel wat jaggies ziet. Aliasing. Had ik toch wel wat minder verwacht. Maar voor de rest ziet het er top uit.
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Oh dan ga ik nog ff flink wat geld bij elkaar sprokkelen voor een coole bak.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs de S-klasse auto's zijn in dit deel erg bijzonder.. Reed gisteren in mn Ferrari 2012 berlinetta op Sebring. Man wat een gevoel voor snelheid en onderstuur! Dit is echt een verbetering t.o.v. de vorige forza's.
    Bovendien zijn de wagens waar je uit kan kiezen erg aan elkaar gewaagd. In de vkrige forza delen stak er altijd wel 1 wagen boven de rest uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina