[tony hawk 4]twee vragen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badstreak, 4 mei 2003.

1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hoi, zoals de titel al zegt ik heb twee vragen.
    de eerste is in het level in san francisco, met chad muska, moet je van die trucjes doen in en uit de EMB ledge, mijn vraag, wat is de EMB ledge?

de tweede, met de pro challenge van Rune Clifberg, de 1ste t/m de 7de lukt me wel, maar die laatste(nummer 8, in die watertoren, moet je zo special liptric doen) lukt me gewoon niet, want ik weet niet waar je die liptric moet doen

please help, en als je me help, dan _O_ ik jou

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    EMB Ledge:

Dat is die ledge waar die bal op staat, moet je maar es vanaf (naar de straat ollieën of andere trick's)

Special liptrick:

Er staat op het dak van die watertoren een gastje met zijn deck plat (omhoog met zijn handen) je moet dan vanuit de pool recht voor de watertoren een boneless+die special liptrick doen, en dan landen, het kan ff duren want die gast staat zo fucking hoog...!!

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb ook problemen met Rune Glifberg mij lukt die liptrick echt niet die gast staat veels te hoog

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ow oke, he bedankt he, ik ga het zo even uitproberen, maar het is ook best moeilijk om een eggplant op da gebouw te doen, daar was ik kei lang mee bezig. maar he bedankt he, ik kan hem lekker nu uitspelen8)

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb meer moeite met Kareem Campbell's pro specific!! AARGGH!! Ben de laatste tijd nu toch meer kung-fu chaos aan het spelen, en anders doe ik met THPS4 bijna alleen vette stairs kickflippen enzo, een beetje reality shit!

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben ook wel met kun fu chaos bezig, maar ik dacht, ik speel tony hawk even uit, en kareem cambell's pro specific had ik een beetje moeitje, vooral die combo, de laatste die je moest doen

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    kung fu chaos, eve een foutje

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    dit heeft er even niets mee te maken, maar hoe zet je zo plaatje onder je naam

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt ook een [​IMG] knop, daarmee kan je dat alles in een post zetten. Maar antwoord op je vraag: Je naar profiel(staat bovenin rechts), drukt op profile otions en dan ga je naar avatar, en dan klik je op change avatar ofzo. De rest wijst zich van zelf

------> back on topic

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    he bedank he,maar ik heb het gehaald en nu zeggen ze dat je alle gaps, cash en minigames moet halen en dan krijg je zo special gast, heeft iemand die al

Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja idd een avatar. Mooi dat het gelukt is... Maar ik heb dat niet kunnen halen, die character, heb hem maar ff in bezit gehad(lees:geleend) maar er lopen hier wel wat gasten rond die ze hebben. Als je trouwens een gap of weet ik veel niet kan halen moet je kijken op www.planettonyhawk.com ->thps4-> xbox,ps2,gamecube. Suc6

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    jah planettonyhawk ken ik jah, maar niet overal is het zo duidelijk, das nie zo fijn

13. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in het 2de level vast dat je moet manualen wat moet je precies doen en hoe????????

14. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    welke manual goal die lange op die overhead walkway of dat je eerst een stuk moet manuallen en dan een ollie en dan weer manual(de eric koston manual rollercoaster)??

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    of die ene bij het water (bij dat block waar je ook over een bus kan ollien) dat je eerst alleen een manual 1 kant op moet doen en dan later beide kanten? Dan moet je gewoon

ollie op block-->manual--->ollie--->manual op gewone straat de quarter op--->revert--->manual op straat-->ollie op block-->manual--->en dan het hele block af manualen totdat de gap er komt te staan

16. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij de heen terug versie 2 gaps eerst 1 voor de heen en dan 1 voor de terug als je een van de 2 niet hebt is ie failed.

17. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok dus je moet gewoon over die planken manualen en dan is et goed maar ik haal die manual niet iemand een paar tips???

18. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat de skills speed en manual balance helemaal volstaan na deze goal kun je de stats weer op hun ouwe plek terugzetten.
    Plus blijf goed op je balance letten. kwestie van oefenen en het metertje in het midden houden.

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    precies, goed gezegt hattrickrulez:)

20. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat om die pro challenges te doen.

Deel Deze Pagina