1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het ging er om dat hij 'm per ongeluk had besteld. ;) En tja, ik ben al sinds 2004 een Xbox-man en voor mij persoonlijk heeft MS op dit moment de plank misgeslagen en ga nu voor de PS4. Als Halo 5 er is of als ze wellicht ooit weer een goede Gears maken kom ik misschien weer terug! Ik heb nooit gezegd dat het een schijtapparaat is. :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ryse, son of Rome komt maandag aan. Dat is snel en nu maar hopen dat die Duitsers ook zo ordelijk en netjes zijn. :+
     
  3. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Microsoft zijn policy was slecht maar dat hebben ze veranderd, dus ik snap jouw punt niet. Op dit moment is de Xbox One de betere omdat er betere spellen voor zijn dan de PS4, PS4 is ietsje krachtiger maar het verschil is zeker niet groot. Maar MS heeft het veel beter voor elkaar qua games dan PS4.

    Halo zal waarschijnlijk nooit meer zijn niveau halen en Gears of War kan je ook vergeten... misschien over 3/4 jaar pas een nieuwe Gears.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat zijn de betere spellen dan? PS4 en Xbox One hebben beiden geen AAA titels. Misschien over een paar maanden, maar nu is het mager aan beide kanten.
     
  5. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    toevallig een kai?
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Niet mee eens. Forza 5 en Dead Rising 3 zijn 2 erg goede titels. De ps4 heeft Killzone als beste titel, in mijn ogen niet interessant want ben beetje klaar na 3 killzone titels, die in mijn ogen niet eens zo geweldig waren.

    Iedereen klaagt wel over Forza 5, maar als je verder kijkt hebben ze echt een mooie next gen titel afgeleverd. Gran Turismo 5 had destijds ook 700 auto's? Waarvan er 500 de polygonen van deel 4 hadden en 200 echt nieuw gemaakte next gen polygonen auto's. Nou ik heb die 500 auto's niet eens aangeraakt.

    Turn 10 heeft gewoon gekozen om echt alleen next gen, nieuwe engine opgebouwde auto's te gebruiken. In mijn ogen een goede keuze. Deel 6 zal wel weer veel meer content krijgen. De game is eenmaal een launchtitel dus alle tijd hebben ze niet gehad natuurlijk. Wat wel weer zielig is dat ze weer geld gaan vragen voor nieuwe auto's. Ook kwa tracks hadden het er meer mogen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Kan je de €10,- kaartjes die Nedgame aanbiedt gewoon op je XboxOne activeren en gebruiken op de Ierse Marketplace? En als ik de Duitse kaartjes haal was het gewoon zo dat ik hem niet op de Duitse marketplace moet activeren?
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Jippie. Zojuist een verzendbevestiging gekregen. :)

    [​IMG]
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk morgen heb je hem dan. Of levert UPS niet op Zaterdag?
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het ook. Even wachten totdat de afleverigdatum toegevoegd wordt. Afgelopen dagen lopen surfen als een malle en de aanhouder wint. €500 en ik krijg hem ergens volgende week. :)
     
  11. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd kai-alexander
     
  12. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    laat ff weten als je iets hoort, hij zei tegen mij maandag of woensdag
     
  13. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk persoonlijk woensdag ik laat het meteen weten als ik iets gehoord heb
     
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    En weer uitverkocht
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Maandag krijg ik de x1 binnen. Woensdag pas Ghosts. :+

    Nu wil ik de COD Ghosts van me broer even installeren voor die twee dagen. Is dit mogelijk?
     
  16. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zijn gamertag moet dit volgens mij mogelijk zijn.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    En met mijn gamertag? :+
     
  18. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox one + fifa vanuit microsoft.es is ook verzonden :):). UPS levert niet op zaterdag, dus zal tot maandag moeten wachten. Moet wel maandag de hele dag werken en mijn vriend ook dus ben bang dat ik m dan alsnog niet heb :mad: Hopelijk komt de pakketbezorger als de schoonmaakster van 13-16 bezig is :)
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan gaat je schoonmaakster er mee vandoor :+
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je met jou gamertag doet kan je broertje
    hem niet meer downloaden. Als je gewoon disc hebt is natuurlijk geen probleem
     

Deel Deze Pagina