1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja alles al geprobeerd zeg hij. ook andere browser enzo
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb je het ook met de IE-browser geprobeerd? Misschien dat die de MS-store website nét iets beter ondersteunt...

    Denk dat hij anders het best, zoals daar wordt aangeraden, contact kan opnemen met de Kundendienst (helpdesk). Gisteren toen ik zelf een xb1 aanschafte op de Duitse microsoftstore had ik ook wat vertraging in het betalingsproces (ik kon niet ontdekken hoe ik met Paypal moest betalen) en na 5 minuten kwam een popup met de vraag of ik iemand van de helpdesk-chat wilde spreken. Die heeft mij vervolgens (Nederlandstalig) supergoed geholpen. Misschien dat als jij 5 minuten wacht in dat scherm, dat je die popup ook krijgt?? (al weet ik niet of de chatservice er is op zaterdag..)
    http://answers.microsoft.com/de-de/windows/forum/windows_8-windows_store/fehlercode30225/ef96ba58-909f-4db5-aba0-87716fabf3d9
    Hier hebben ze het ook over contact zoeken met MS (weliswaar een andere foutcode, maar toch).
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4958623&highlight=Fehlercode#post4958623
    En misschien helpt dit ook nog iets....

    Succes gewenst!

    EDIT:
    Wilde mensen nog op deze bundel wijzen:
    http://holiday.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/html/pbPage.PDP/Xbox-One-Complete-Bundle/productID.292288600
    Wel Amerika... schijnbaar link bij de douane?
    EDIT2: Lijkt alleen naar Amerikaanse adressen te kunnen..
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het wel want ik heb mij premium gewoon gekocht een maand geleden op me 360 en gisteren kon ik hem gewoon gratis downloaden van de Xbox One store. Penello zei ook een tijdje geleden dat DLC ook regiovrij is geworden. :)
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het hier ook op het forum voorbij zien komen dat dit iemand gelukt is. Die had zijn regio later na aanschaf van een game op UK gezet, terwijl hij eerst op US stond. Geen idee meer wie het was, though. :p
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Had ik gisteren ook bleek dat mijn CC maximum had va 1000 euro. Had al een xbox gekocht. Tegoed van 1000 was pas weer aan eind van maand december beschikbaar. Heb toen maar met Paypal betaald
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Net weer een andere browser geprobeerd maar nog steeds dezelfde error. Wel is het zo dat hij wel een bestelling had geplaatst bij microsoft.es voor de xbox one een paar dagen terug en dat lukte wel gewoon. Gisteren is alleen zijn order bij ms.es geannuleerd want de xbox was niet meer op voorraad alleen zijn bestelling staat nog altijd op ms.es en staat in verwerking. Weet niet of het daar iets mee te maken heeft.

    Heeft Amazon dan geen xbox ones meer. De .it of .fr amazon?
     
  7. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Amazon. Pfff m'n broer 3 weken geleden box bestelt moet nog binnen komen.
    Eergisteren bij Microsoft uit ergernis extra bestelt en die is al binnen!|:-
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    geen enkele amazon heeft nu nog voorraad voor een een xbox one? Wil me maat graag helpen aan een xbox
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Check de officiële MS stores!
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wel tof dat MS nog gewoon heel veel xbox'en in haar stores verkoopt, en op die manier de resellers te f*cken :thumbs:
    Wow, heb de mijne gisteren bij de Duitse store besteld (bestelling nog in behandeling), benieuwd wanneer die arriveert dan:)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn waarschijnlijk items die niet opgehaald zijn.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hier hetzelfde.
    Zal wel maandag verzonden worden ofzo.
     
  13. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet laten. Toch maar een day one editie met fifa 14 gekocht op microsft.de. Werkte prima via de vertaal optie van google chrome :)
     
  14. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    volgens mij heeft freerecordshop al xone games op hun website die je morgen in huis kan hebben
     
  15. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Morgen ja :D;)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn dat UK retail games wat ze dan verkopen?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik heb nog helemaal niets op hun site kunnen vinden. Ryse en Forza 5, die ik al uit het buitenland heb geplukt, staat nog niet op hun site. Dus op basis van je post neem ik aan dat het binnenkort gaat gebeuren? Het is nu nog niet te zien.
     
  18. MrR92

    MrR92 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe betaal je met paypal op microsoft.de dan ? zie het wel op de site staan (paypal logo) maar als k een X1 wil orderen kan het alleen met een credit card..
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Mooi, Ryse is al in Nederland. Nu hopen dat mijn One ook echt 12 december, of misschien toch eerder, verstuurd zal worden uit Nederland. Heb er zin aan, hopelijk niet al teveel geklooi.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan ook alleen maar met creditcard.
     

Deel Deze Pagina