1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

  1. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand nog een PS4 te koop?
     
  2. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons (&mycom) schijnt dus echt drama te zijn. Ergens gelezen dat ze maar 5% van de bestellingen hebben binnengekregen. Was aan de late kant voor de normale ps4 (half aug), maar allereerste voor de bundel. Er is ons zelfs nog geadviseerd om de losse ps4 te annuleren, omdat we de bundel wilde hebben... Geez. 'Greatness' moet dus nog even wachten.

    Vervolgens echt alles misgelopen qua last minute reserveringen. Af en toe op de zaak tweakerstopic refreshen... Nouja, toch nog maar even gta 5 kopen dan.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was hier ook iemand op het forum die 22-6 bij Dixons had besteld en uiteindelijk niks kreeg. Gelukkig voor hem had hij 2 pre-orders staan :)

    Maar dat is idd diep triest dat er maar zo weinig pre-orders uitgeleverd zijn door die winkels :mad:
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou maar uitkijken op marktplaats... Ze kunnen je zo een kapotte ps4 sturen en dan zeggen dat het door postNL komt.

    Smeagols.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je met dit soort bedragen het niet ophaalt verdien je het ook om opgelicht te worden.
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, dat is ook wel weer zo.


    Met ophalen en dan ook effe checken of die werkt kan je niet de fout in gaan.
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er misschien nog ergens kans dat ik een PS4 voor de kerst ergens kan krijgen? :+
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helaas moet je Markplaats ook al uitkijken want daar worden DOA PS4's aangeboden.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was ook niet van plan om via MP te kopen maar gewoon in de winkel.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echte trieste praktijken dat man. Zo te zien gaat het bemachtigen van een nieuwe PS4 lasting worden deze maand.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een werkende wel :thumbs:
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben een beetje klaar met bart smit.

    Het was vandaag koopzondag en ik kreeg rond 15:15 een telefoontje van de bart smit. Eerst boden ze excuses aan en werd er gezegd dat ik idd 2e was en dat ze me verder naar achteren hadden verplaatst maar dit was zogenaamd in opdracht van het hoofdkantoor. Daarna kreeg ik te horen dat er iemand zijn PS4 niet had gehaald en als ik wou kon ik die komen ophalen. Dus ik naar de winkel en toen gingen ze de console halen. Toen bleek dat de doos open was en dat hij gewoon gebruikt was. Ik heb gezegd dat ik wel tot de volgende levering wacht zodat ik dan een dichte doos heb. Belachelijk hoe ze daar met de klanten omgaan
     
  15. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb uiteindelijk op marktplaats een gesealde PS4 kunnen scoren met bon (besteld bij de wehkamp). Uiteraard meer dan de nieuwprijs maar nog te behapstukken (binnen de context van 'gvd pre-order van mijnslimmehuis ging niet door en ik wil er een hebbennnnnnn' zeg maar).

    Enne, damn, killzone, wat een visuals! Ik heb niet enorm veel shooters gespeeld dus als het afgezaagd of doorsnee is dan merk ik daar bar weinig van. Ik vind er aardig wat variatie en toffe momenten in zitten, en de meer open levels zijn echt tof.

    User interface en de controller zijn zo veel beter dan de ps3! Fijn apparaat hoor.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat doet de Bartsmit en Intertoys helaas vaker , lege dozen in de winkel zetten.
    Kan best zijn als jij de 2e levering op gaat halen dat de doos weer los gemaakt is.

    Was laatst bij de Bartsmit en ze hebben een 1/2 uur lopen zoeken waar de inhoud van de doos "Skylanders Gigants" was gebleven.
    Hebben maar gewacht want het scheelde bijna € 30 met de prijs bij de gameshop.
     
  17. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat van die lege dozen weet ik. Maar dit was een preorder die ze niet zijn komen ophalen en hij stond nog verzegeld in het magazijn werd er aan de telefoon gezegd maar dat bleek dus niet zo te zijn. De plastic bandjes om de kabels lagen los in de doos en de oortjes lagen er zo los in niet opgerold of niks
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel nieuw voor mij want de Bartsmit/Intertoys zal nooit de kabels lostrekken.
    Vermoed dat iemand de PS4 op welke reden dan ook heeft terug gebracht.
    Normaal gesproken mag een winkel geen hardware accepteren waarvan de doos is open gemaakt.
    De verkoopster zal nu wel bang zijn en hoopt dat iemand deze doos gaat kopen.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Net mijn ps4 opgehaald bij de Bart Smit! Vervelend dat ik nog de hele dag moet werken.

    Oh well...vanavond gamen!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Neem aan dat het je pre-order was die je de 29e kon ophalen?
     

Deel Deze Pagina