1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Have fun iig :thumbs:

    Ik ga driftig op zoek naar een Shadow fall....
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik begin een beetje in de SP te komen. Checkpoints liggen echt ver uit elkaar. Ik heb een stuk uit 1 van de eerste levels wel tien keer opnieuw gedaan. Wellicht ben ik meer lineaire shooters gewend.

    Owl is echt een toffe toevoeging trouwens.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben zelf wel 10 keer doodgegaan in dat bos, wat een drama was dat haha.

    Sent from my Batmobile
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Idd. Er verschijnt ineens vanuit het niks een andere objective (oranje pijl) en als je de alarmen niet uitschakelt blijven er reinforcements komen.

    Daarnaast hoef je 1 van die Hellghast vestigingen helemaal niet leeg te ruimen.

    Het is iig goed wennen.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, ben ook bijna 3 kwartier bezig geweest om bij die AA Guns te komen. Had geen idee hoe ik er kwam haha.

    Maar verder prima spel en tenminste niet zo lineair.

    Sent from my Batmobile
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel een stuk leuker als de streamer interactie heeft met de chat. Dat maakt het voor mij de moeite waard om te blijven hangen of niet.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat heeft Modder me ook al vaak verteld. :+ Maar aan de andere kant lees je ook vaker van mensen dat ze verlangen naar gameplay zonder slap gelul tussendoor. Het zijn er niet veel die dat willen, dat zie ik aan mijn viewers, maar fuck it. Dat is ook hoe ik het zelf fijner vind. Ik heb er gewoon geen behoefte aan om te praten tijdens het gamen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe slaat dit spel op? Ik moet weeeeeer het eerste stuk overnieuw doen (bos, owl etc)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Veel je owl shield gebruiken man, dat ding is belachelijk sterk :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nog nooit gedaan :F:

    Maar hoe slaat dit spel nou op?

    Ik heb in de vorige sessie meerdere keren checkpoint langs zien komen, maar ik kon net weer vrolijk opnieuw beginnen.

    Mijn initiele mening mbt de SP moet ik toch wat naar boven bijstellen. De AI is midden in een gevecht toch wel erg vet en de gameplay is heerlijk.

    en man o man, wat is dit spel mooi.
     
  11. ShadowSaiyan

    ShadowSaiyan Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik kon ook nergens bij opties wat vinden over saven. Misschien moet je wel gewoon een act uitspelen om hem op te slaan ofzo...
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij schijnen er nogal wat problemen te zijn met het saven in Killzone, had namelijk zelf ook dat ik dacht dat ik iets gehaald had en een andere game wilde doen maar moest ik het weer helemaal opnieuw doen|:-
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Echt? Ik heb juist van meerdere mensen gehoord dat de AI vaak echt barslecht is. :eek:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt ook wel maar dat is voornamelijk als de AI nog niet midden in het gevecht zit.

    Voorbeeldje: je schiet van erg grote afstand op een Hellghast die op een uitkijkpost staat: Hij loopt het trappetje af, daarna weer op en gaat weer op dezelfde manier staan. Dat kan je eindeloos volhouden tot dat hij dood is.

    Echter midden in vuurgevechten loopt het toch allemaal wel erg lekker.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zat net met Mad in een killzone potje (ging bagger trouwens) :)
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind de multiplayer echt niks. Slecht level design en grafisch totaal niet bijzonder. De multiplayer loopt daarnaast niet constant op 60fps, maar is erg wisselend.

    Betreft de singleplayer. Het ene stuk ziet er erg mooi uit en het andere stuk weer totaal niet. Framerate is erg onstabiel, er zit zoveel wisseling in dat het gewoon storend is. Motion blur effect vind ik ook te sterk aanwezig. De AI is inderdaad niet ok.

    Vind de game tot nu toe tegenvallen.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind de game juist enorm meevallen, singleplayer campaign is iig helemaal geweldig.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here. Het proloog stukje is matig en het eerste 'echte' level is behoorlijk wennen, maar alles bij elkaar ben ik positief verrast.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Absoluut, snap veel kritiek echt niet.

    Die OWL bv. vind ik echt een leuke toevoeging en is eenvoudig te besturen.

    Die grote open velden waar je zelf ook moet zoeken vind ik een groot pluspunt terwijl ik een paar recensies gelezen heb waar dit als minpunt bestempeld werd.

    En de graphics en het geluid zijn echt subliem, er zit zo'n onheilspellend deuntje in die ons thuis deed denken aan de film The Thing (het origineel)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    vind de onstabiele framerate echt onacceptabel. had toch zeker verwacht dat bij het paradepaardje van de ps4 alles op technisch vlak wel ok zou zijn. de wisseling van hoge framerate naar sub 25 frames is erg merkbaar en storend. qua game vind ik het zelf allemaal wat middelmatig. vind dan battlefield 4 technisch gezien sterker. constant 60 frames en mooie graphics. op het gebied van online mag killzone niet eens in de schaduw staan van battlefield 4. bf4 is groots en een spektakel, waar killzone er online uitziet als een lastgen game met een slecht leveldesign.
     

Deel Deze Pagina