zie mijn post ong. Ong, twee pag terug. Paypal werkt prima, moet m eerst activeren op je account. zot op m'n telefoon nu, terugzoeken is ff wat lastiger voor me,
Ik heb gistermiddag bij Microsoft DE een Xbox one met Fifa 14 besteld. Status is nu BackOrdered. Zal ik hem deze week nog ontvangen denken jullie?
Ik kan hem gewoon bestellen. http://www.microsoftstore.com/store/msfr/fr_FR/pdp/Xbox-ONE-Day-One- -FIFA-14/productID.282956800
Top! zat verkeerd te kijken dan..... raar. echter kan ik nergens zien wanneer wanneer ik hem ontvang. heb hem besteld.
Ik heb vrijdag besteld bij microsoft.fr Bij mij staat er nu (vertaald door google translate) Bestelde artikelen: Xbox One Day One + FIFA 14 Prijs: € 499,99 Aantal: 1 Status: In uitvoering door levering Geen idee hoelang het nog kan duren
Dat staat ook bij mijn status. Watwilt dit zeggen mijn duits is echt niet goed Status backordered dat ze hem gaan versturen?
Ik heb er twee besteld eentje op vrijdag en eentje op zaterdag. Die van zaterdag staat op back orderd. Denk idd dat die volgende week niet komt.
probeer ik het krijg ik dit U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.