1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha nice one :D
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De PS2. KZ SP is niet echt speciaal qua gameplay, maar online vond ik de serie altijd erg goed. Prachtige geluidseffecten ook, dat de Bf series rivaliseert.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kijk, dat is toch wel het XBW forum-moment van 2013 wat mij betreft.:thumbs:

    Echt klasse Delphiki!:b:
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Fallout 4

    Ben benieuwd morgen of we echt wat gaan zien.

    Er gaan alweer geruchten dat die trademark ook al nep is.

    Dat mp3tje is trouwens ook echt nep (maarja dat wisten we al). Dat nummer is gewoon een remix van een super mario nummer :emo::emo::emo:

    http://puu.sh/5q8L3.mp3




    Ik begin meer en meer te geloven dat het allemaal maar bullshit is. Ga er iig niet meer vanuit dat we dit jaar wat te zien of te horen krijgen. Iemand is gewoon heel goed aan het trollen.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  5. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier eens ff een update qua mijn ervaring met de ps4 sinds gister ochtend:

    Om te beginnen ben ik een 360 fan, heb niks tegen Playstation maar vond 3 een ideale blu ray speler, meer niet! Let wel...mijn mening. Echter de ps4 is een ander verhaal, alles werkt gewoon goed en simpel plus supersnel... als bonus. Killzone is grafisch erg indrukwekkend, gameplay is niet vernieuwend maar vet zat! Battlefield 4 is uber met 60fps en je kunt nu al zien dat met deze tech er heel veel supervets aan gaat komen.
    Een fallout met deze graphics, oooh mamma. De controller is erg goed en nauwkeurig, gigantische vooruitgang op de crap ds3. Ik zou willen dat ze far cry 3 opnieuw uitbrachten voor de ps4, dat zou vet zijn, nu op naar 2014 voor wolfenstein, elder scrolls online, the division enz enz, en in Maart nog een one erbij! Life is good...wel duur! :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lang geleden dat ik zo'n funny comment las. :lol:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Gister ook in mn handen gehad bij mn werk.
    Damn wat oogt en voelt die DS4 toch fijn zeg.
    Altijd groot Xbox 360 fan geweest (met name de controller)? Maar Sony heeft hier een enorm puik apparaat neergezet. Die ps4 til je.ook zo op, supercompact en licht. I like. Damn, ik wil m ook. :mad:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch al een feit dat het trademark nep was? Vandaag zou er dus iets moeten gebeuren op die teasersite.....denk dat alles straks gewoon een hoax blijkt te zijn. Echt zo jammer. Dus vanavond om 22:00 zou er een update moeten komen. Meestal zijn teasers van Beth games toch heel dan dit?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  9. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    Bron: metacritic.com

    Als dit het beste wat Next-Gen te bieden heeft, dan is het compleet nutteloos om een nieuwe console aan te schaffen. Al deze spellen bieden niks en dan ook echt niks nieuws en kunnen MAKKELIJK op de PS3/Xbox 360 gespeelt worden.

    Het ligt niet aan de consoles, maar aan de game ontwikkelaars (of beter gezegd aan de consumenten zelf, die blind weg de market media achterna lopen met hun simpele zielen market strategies)

    Ik hou van SIM/RTS spellen en zelfs dat weten ze te verneuken met Zoo Tycoon op een 20 paarde kracht console. Er zijn maar een enkele games die een voldoende score (zoals LEGO Marvel Super Heroes die je ook op de Xbox 360/PS3 kan spellen met de zelfde grafisch, Trine 2: Complete Story een 2-D platform die makkelijk op een Xbox 360/PS3 Arcade uitgebracht kon worden.) De rest score matig of zelfs zeer slecht waaronder CoD:Ghost. Ik hou het voorlopig nog op de huidige consoles tot er echt wat beters op de mark verschijnt dan deze gore TROEP.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Daar klopt geen kut van. Forza is gewoon een trollscore, kan haast niet anders. (Of een score uit boosheid om de microtransactions)
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen makkelijk op de huidige generatie ?
    Battlefield 4 is echt wel ruk op de huidige generatie..
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sowieso is het jammer dat Battlefield 4 maar 64 spelers ondersteunt.
    Maar het is inderdaad wel een enorm verschil tussen next-gen en current-gen.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer. Je hebt blijkbaar geen next-gen in je handen gehad. Als je bijvoorbeeld Battlefield 4 vergelijkt met de 360/PS3 dan zie je wel erg veeeel verschil dat de One en/PS4 beter zijn.

    En de reviews zijn meningen van personen; Ik kijk daar niet eens meer na, maar oordeel zelf of een game leuk is of niet.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ieder zijn mening natuurlijk. Ik pak zometeen mooi weer even een leveltje Resogun mee en ga daarna verder met de SP van Killzone of Rivals :cool:
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Btw, hebben PS3 / PS4 games ook al die season passes?
    Dat vind ik een slechte ontwikkeling (op de 360). Je weet van tevoren dat je een halve game koopt en het dubbele nog eens kan uitgeven aan DLC, waar je maanden op moet wachten (en je vaak al lang klaar bent met de game). Sporadisch zijn het echt goede uitbreidingen (alsnog te duur in vergelijking met de game). En dan wacht je op een sale of een GOTY versie. Als ik een game koop, wil ik het gevoel een volledige game te hebben en niet een halve, waarbij ik nog meer geld moet instoppen voor (kleine) extra's.

    ---

    Die achievements en trophies, is daar nog wat in veranderd met de next-gens? Nog niet echt iets van kunnen zien namelijk.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Voor mij zit er momenteel nog te weinig tussen voor een uitgave van 400-500 euro. Ik wacht nog wel even tot er voor mij toffe titels zijn. Dan zijn én de kinderziektes eruit én heb ik de console misschien zelfs al in een bundel met toffe game. :)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    User Score van Metacritic is sowieso bullshit, teveel butthurt fanboys daar.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En zit ik op dag 1 met een te grote backlog.... ik ben wel blij met deze slome start. Pas in maart komt er ws het volgende spel.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb nog een enorme backlog van de last-gen (zo mogen we het ondertussen wel noemen, toch? :+). Ik wil sowieso nog een stel grote games daarvan uitspelen.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik geloof er ook niet meer in=(. Nee ik verwacht volgend jaar pas een aankondiging voor Fallout 4. Het is jammer, maar eigenlijk konden we het ook wel kunnen weten. Tegenwoordig kan je echt alles namaken op het internet.

    We zijn gewoon keihard getrolld.
     

Deel Deze Pagina