1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is niet eens nodig, dus waarom zou je? :+
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Heb zoiets ook wel eens gelezen, maar blijft een tricky oplossing. Uiteraard vervalt alle garantie bij zelf knutselen. Ik ken overigens niemand die het heeft geprobeerd.
     
  3. Plantje

    Plantje New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik eens tijd over heb ga ik er denk ik mee aan de slag. Het is ook absoluut geen must voor mij, maar meer gewoon een knutselproject.
     
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een maand geleden een nieuwe Xbox 360 gekocht en dus mijn files allemaal overgezet van mijn oude naar nieuwe Xbox.

    Mijn internet doet het nu echter niet en waar kom ik nu achter? Ik kan nu helemaal NIKS meer met mijn Xbox. Al mijn arcade games zijn opeens trial versies. Games on Demand kunnen geeneens gestart worden. Retail games die een update vereisen kunnen niet worden gespeeld en sowieso kan ik niet saven.

    Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen zodat ik ook gewoon offline alles uit mijn Xbox kan halen?
     
  5. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een maand geleden een nieuwe Xbox 360 gekocht en dus mijn files allemaal overgezet van mijn oude naar nieuwe Xbox.

    Mijn internet doet het nu echter niet en waar kom ik nu achter? Ik kan nu helemaal NIKS meer met mijn Xbox. Al mijn arcade games zijn opeens trial versies. Games on Demand kunnen geeneens gestart worden. Retail games die een update vereisen kunnen niet worden gespeeld en sowieso kan ik niet saven.

    Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen zodat ik ook gewoon offline alles uit mijn Xbox kan halen?
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Xbox360 disctray probleem
    Mijn disctray ging niet open dus heb ik de xbox geopend.
    Ik heb het een en ander schoongemaakt en aangedraaid en nu heb ik een ander probleem.
    De disctray opent en sluit prima, het spel blijft echter niet soepel op de tray draaien.
    De disctray begint te draaien maar duwt het spel als het ware van zijn plaats waardoor deze niet wordt gelezen en soms uit de Xbox wordt gelanceerd.
    Heeft iemand de bevrijdende tip?

    Edit://
    Het aandraaien van 'het linker moertje' werkt niet.
    Het gebruiken van het magneet lijdt er (uiteraard) toe dat de CD op zijn plaats blijft zitten, hij draait echter maar voor korte duur.

    Er lijkt echt een hoogte verschil ergens te zijn waardoor de CD niet wordt gelezen en van zijn plaats wordt gestoten.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2014
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Pfff wat een gekloot is het om je GT van ms account te verwisselen.
    Krijg het echt niet voor elkaar. zijn er nog andere manieren om het te doen dan via de xbox?
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  9. DannFR

    DannFR Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mij 360 soms gaat hij plotseling uit en Brand er een rood lampje op de adapter, iemand een idee wat dit kan zijn?
    Hij doet dit overigens niet vaak en onaangekondigd

    Alvast bedankt
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt mij dat die dan overhit is als die het soms doet en met dit weer kan ik het wel begrijpen. Heeft die wel genoeg ruimte om de warmte kwijt te kunnen?
     
  11. driver x

    driver x New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook eens een vraagje inzake mijn 360.

    Ik heb soms voor dat de console dus opstart, maar het lichtje groen blijft branden op de powerknop zonder dat hij verdergaat met opstarten. het lampje op de controller blijft dan ook een tijdje knipperen, en plots (na 5 minuten ongeveer) gaat hij toch door. In die 5 minuten stuurt hij ook geen enkel signaal door naar de tv of dergelijke, en is enkel het middelste lampje van de powerknop groen, zonder de lampjes aan de buitenkant van de power knop. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? :-s

    Alvast bedankt voor wie mij kan helpen :)
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Welk model 360 heb je? Origineel, of een slim?

    En gebruik je een HDD?

    Als je een harde schijf gebruikt, probeer deze dan los te koppen en kijk dan of de 360 wel meteen aangaat. Als dit het geval is, dan is er namelijk iets mis met je harde schijf.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  13. driver x

    driver x New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is gevonden.
    Daar ik continu met 17 consoles aangesloten zit in mijn Game Room, heb ik gewerkt met een HDMI-switch. Na testen bleek dat het probleem zich voordoet als ik eest op een andere console gespeeld heb dat er geen verbinding tot stand komt. Als ik dan eens de switch uitzet en weer aanzet, vindt hij de console wel, en start hij direct op. Gelukkig dus geen probleem met de 360 zelf :)
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb twee kapotte (drie of vier rode lampjes, weet niet meer precies) gewone 360 consoles. Ik had gelezen dat de One niet backwards compatible is dus twijfel nu toch om wellicht iets te laten repareren. Ik lees echter ook dat je vaak gewoon een andere xbox terug krijgt als je 'm opstuurt. Staat daar dan wel op de een of andere manier al je zooi (savegames e.d.) op of ben je dat dan kwijt?
     
  15. Recklezz

    Recklezz New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Xbox fans,

    Ik heb sinds kort een probleem met mijn 360 slim 250gb. Hij laadt het dashboard niet meer en zit vast in een soort bootloop. Om precies te laten zien wat er gebeurt heb ik er een video van gemaakt:

    Ik heb al diverse (amerikaanse) fora doorgelezen op zoek naar een oplossing maar nog niets gevonden. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe ik dit oplos?

    Mijn dank is groot!
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @Recklezz Allereerst, heb je de stroom er af gehad?

    En check de videokabel goed, schijnt dat het daarmee te maken kan hebben.
     
  17. Recklezz

    Recklezz New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Hey Graveheart, dank voor je reply :)

    Ik heb al wat opties gehad die ik op andere forums tegen kwam:
    - Andere HDMI kabel geprobeerd
    - Andere HDMI ingang op m'n tv geprobeerd
    - Stroom voor langere tijd er af gehaald
    - Ander stopcontact geprobeerd

    Helaas allemaal niet het gewenste effect. Heb jij of iemand anders nog andere ideeën? Alvast enorm bedankt
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @Recklezz Wat je kan proberen, is terwijl de 360 opstart, dat je de rechter trigger en Y ingedrukt houdt.
    Dat is voor display reset. Wie weet helpt 't.
     
  19. wiegahh

    wiegahh Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met mijn xbox360 met code E74 wie weet hoe ik dit oplos ?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet helaas. E74 is een hardware failure.
    Maar je kan alles even losmaken qua kabels en dan alles weer goed aansluiten. Heel soms ligt het aan een kabel maar dat is een kleine kans.
     

Deel Deze Pagina