1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook nat problemen met Xbox One icm kpn.
    Heb toen de aangeven poorten opengegooid een vast adres op de router voor mijn (vroegere) Xbox One en de firewall in de router aangegeven dat de Xbox One vrij toegang heeft.

    Toen had ik pas 'nat open' -)
     
  2. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van wat duitse fora kwam ik erachter dat de nieuwe xbox en servers wat problemen hebben met IPv6 (of mijn provider xs4all heeft problemen met de xbox one en servers?).
    Ik had de xbox one als exposed host staan op mijn Fritzbox (net zoals de xbox 360 waar het op open staat). Maar bleef toch strikt. IPv6 optie uitgezet en alles opnieuw gestart en toen was het probleem opgelost.
    Ben verder niet genoeg ingelezen in het IPv6 gebeuren om uit te kunnen leggen waarom het problemen geeft. Dus als iemand meer info heeft graag.

    Zie hier meer info:
    https://www.kunden-kabeldeutschland.de/questions/fritz-box-6360-ipv6-deaktivieren-xbox-one-problem
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  3. prodanie

    prodanie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is de xbox one versie, hij klikt gewoon niet helemaal lekker vast heb hem nu met wat tape vastgeplakt:emo: en zit nu wel prima hij valt er niet zomaar vanaf
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat werkt ook niet helaas.
    Snap ook niet waarom ik geen static ip kan maken. Maakt niet uit wel IP ik kies die ik voor me xbox wil gebruiken. Me normale internet knalt er dan uit op me op me pc..
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hoe koppel ik mijn Xbone met mijn PC zodat ik muziek te kunnen luisteren?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Even een vraag over MS points, als ik ze hier koop worden ze dan automatisch omgezet naar de UK Pond?
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nee dacht het niet
     
  8. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    niet doen, ik heb zelf 4200 MSP op mijn xbox one gezet, de code werd aanvaard, maar ik kon op geen enkel land betalen met die MSP, ook niet in landen waar men met euro's betaald! dus denk ik dat ik zal moeten wachten tot ik mijn xbox one op NL kan zetten! beste is een PayPal accound aanmaken,
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm dat is wel lelijk zeg.. heb je goedkoop via Ebay of weet ik veel waar een beetje goedkoop MSP kunnen kopen, kun je er nog niets mee 8).
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit kan nog niet.. De dashboard is naar mijn mening maar half af. Je kan er bijna nog niks mee. :{
     
  11. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    IK krijg mijn NAT ook niet open. Heb je UPC?
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    vind ik ook, ik weet ook niet of ik die punten ooit zal terug zien, dus raad ik je zeker af om ze erop te zetten
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan veroorzaak je blijkbaar een ip conflict?

    geef eens onderstaande info voor zowel je One als je PC wanneer je statisch nvult

    IP
    Subnet
    Gateway
    DNS

    en daarnaast het IP van je router
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, van het weekend 50 euro op mijn account gezet. Kwam het op mijn NL account te staan... Dus toen maar met paypal gedaan, ging wel goed.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zoek alleen een IP die vrij is. Ik heb IP's van 1 tot 254 maar ze zijn allemaal bezet ofzo. Want ik als daartussen een kies op de Xbox dan zegt die soms dat het niet kan en als het wel kan zegt mijn PC weer dat die bezet is "netwerk fout"
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    oftewel een ip conflict :+

    wat vul je in bij subnet mask en gateway en hoe staat het op je pc?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    255.255.255.0
    196.186.1.1

    Maar ik moet toch een IP die ik op de Xbox gebruik toch ook static maken op de PC?
    Alleen op de xbox een IP intikken maakt het toch niet static?
    Het lijkt niet uit te maken welke IP ik kies uiteindelijk is het altijd een conflict zegt die. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, juist niet. Elk apparaat moet een uniek adres hebben. Het intikken op je Xbox maakt het adres wel statisch, maar dan moet je wel zorgen dat je een adres kiest wat buiten je DHCP pool valt.

    Als je wil kan ik je ook wel helpen via Teamviewer oid.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, daar gaat het dus precies verkeerd

    een static IP stel je in per device

    Je xbox krijgt bijvoorbeeld 192.168.1.10 met subnet 255.255.255.0 en gateway 192.168.1.1

    en je PC krijgt 192.168.1.11 met subnet 255.255.255.0 en gateway 192.168.1.1

    als je ze beide hetzelfde IP geeft gaan ze conflicteren en werkt het niet

    enige wat je daarna even moet is zoeken in je router naar iets in de trand van 'DHCP'

    daar word de range IP adressen bepaalt die je router vrij mag uitdelen

    en je wilt natuurlijk niet dat de IP adressen die jij al vast ergens hebt ingesteld daar binnen vallen

    Dus dan doe je bijvoorbeel je DLC rannge van 192.168.1.25 tot 192.168.1.49

    dan weet je zeker dat je router niet per ongeluk een al bezet IP uit kan delen

    en als allerlaatste stap pak je het statisch IP wat je aan de ONE hebt gegeven en dat zet je in je router in het DMZ

    daarna zet je UPNP uit en reboot je de router
     

Deel Deze Pagina