1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Origins

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 mei 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Thanks!!
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben er ook mee begonnen. Toch wel weer leuk, alleen minder dan de eerdere delen. De verrassing is eraf.

    Net als in de voorgaande delen ben ik niet echt brilliant met die combos. Klote in dit deel is echter dat upgrades achter die dark knight challenges verstopt zitten. Ik moet bijvoorbeeld nu in een threat high encounter grade A halen. Dat is me nog steeds niet gelukt. Dus dat vind ik wel jammer ...
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja, maar is niet met alle upgrades toch? Ik vind dat wel leuk juist, ik dacht dat ik alles wel had nadat ik de game uit had, toen bleken er nog wat challenges. Het zijn ook wel leuke challenges, zoals een predator encounter doen zonder detective vision.

    Voor de combo's kan ik adviseren om vooral niet te snel te willen zijn. Gebruik AA om rust te creëeren en let goed op de counters. En gebruik je special moves :)
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel % waren jullie toen jullie de game uitspeelden?

    ik ben volgens mij aardig ver (terugkeer bij de blackprisons)
    en pas op 22% complete...


    ik moet trouwens wel zeggen,
    (zijn er meer die dit vinden?)

    het voelt een beetje of ze elk jaar een beetje dezelfde batman game ''recyclen'' maar steeds wat beter en completer maken..
    met wat vettere boss fights enzo.. maar de rest is weinig vernieuwend...
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Elk jaar ook weer niet. Maar deze stelt wel teleur
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Rond de 30% toen ik klaar was met story. Inmiddels nog flink wat data packs gevonden en andere side missies en nu volgens mij op 37%.

    Ik vind 'm zelf wel leuk. Leuker als de meeste reviewers de game beschrijven. En tsja, vernieuwend. Waarom zouden ze? Ze hebben nu voor de derde keer een goed Batman game gemaakt. Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen. Het enige wat ik nog (steeds) mis, is dat we nog steeds niet in de Batmobiel kunnen rijden. Maar ja, wie weet op de volgende generatie..
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind hem ook erg vet, en ja dat van die batmibiel mis ik ook, maar als ik het vergelijk met de vorige batgames t concept is gewoon exact hetzelfde, door de stad reizen is t zelfde, vechten is bijna hetzelfde en ga zo maar door

    Maar ondanks dat vermaak ik me erg,

    Over de conpletion, hoezo blijft die zo laag dan wat moet je doen om een "hoog" completion te krijgen
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Is dit spel inmiddels al een beetje stabiel te spelen of is het beter om nog te wachten op een patch?
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Bij Arkham City nam de 'New Game +' een groot deel uit van de completion rate. Ik weet niet of dat ook zo bij AO is, aangezien de game grotendeels gekopieerd is.
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevecht met Firefly was toch wel vet gedaan hoor. Lekker spectaculair.
    Jammer dat de rest van de game een beetje achterblijft. Ik denk dat ik deze maar snel ga uitspelen en opberg.
     
  11. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben pas net bij dat stuk in de bank
    dat je de Joker voor de 1e keer tegenkomt
    Ik kom maar niet echt door de game. Telkens een klein stukje en dan een paar dagen weer helemaal niks
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je vastloopt kun en je krijgt hier geen antwoord, kun je ook nog ff op www.gamefaqs.com kijken. Daar staan voor zon beetje alle spellen wel walkthroughs op.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij bedoelt denk ik dat hij steeds maar geen zin heeft om verder te spelen
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ZERO crashes gehad en heb de game inmiddels uitgespeeld! Toch weer erg leuk moet ik zeggen, de story dan. Die challenges zijn niet mijn ding.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld. Vermakelijk, maar de 'fun factor' was niet zo groot als bij AA of AC. Jammer, want mijn verwachtingen waren best hoog.
     
  16. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt. Ik vind de game tegenvallen. De vorige delen vond ik echt geweldig en na de story mode heb ik geprobeerd om alle riddles en challenges te halen
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz....lees de laatste pagina's niet zo heel enthousiaste dingen over deze game? Heb de eerste Arkham game met erg veel plezier gespeeld, was echt een verrassing voor me die game. Tweede Arkham game vond ik ook wel tof, maar ook wel weer een beetje meer van het zelfde op een gegeven moment. Deze wel of niet halen?
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hij is wel meer van hetzelfde, maar toch ook wel weer een erg lekkere game om te spelen ...

    Mocht je hem willen hebben, ik doe hem weg (uitgespeeld). Zie mijn sig :)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wordt het niet saai dan, als het wederom meer van hetzelfde is? Hoe lang is de story mode ongeveer? Ik geeft niet veel om sidequest bij deze game, van die dingen die je moet gaan verzamelen enzo. Als je gewoon van missie naar missie gaat, hoe lang doe je er dan minimaal over?

    En bedankt voor het aanbod, maar heb nu nog GTA V die ik nog niet helemaal uitgespeeld heb en heb gister Splinter Cell Blacklist binnen gekregen, die wil ik eerst gaan spelen en wellicht daarna deze game.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als ik jou was, zou ik gewoon lekker even afwachten. Over een poosje komt er ongetwijfeld een GOTY met alle DLC erin, voor een leuk bedragje. Dan kun je er altijd nog van genieten.

    Misschien dat ze hem zelfs wel naar next-gen tillen, inclusief alle DLC. Zou nog mooier zijn.
     

Deel Deze Pagina