1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kwam erin met admin admin. En toen ging configureren. Maar helaas krijg ik nu het bericht. Er is een probleem bij u provider. Provider weigert inlogpogingen van u router. En kan verder niks meer doen.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
     
  4. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UPC, mijn NAT = Open. Heb je UPnP aanstaan?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  5. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vast al eens gevraagd, maar klopt het dat je gespeelde Xbox one games nog niet bij je gamertag staan. Zoja, wanneer dan wel?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een idee?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Das wel een steen oud ding zeg...
    Trek de stekker uit dat ding (zodat hij geen stroom meer krijgt) bel vervolgens KPN dat je modem/router de geest gegeven heeft.. zijn gaan meten.. zien geen verbinding.. sturen een nieuwe (betere!)
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    DOke, waarom is deze dashboard wel helemaal compleet en de (Day One) ccompleet leeg en kaal? :{

    [​IMG]
     
  9. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.egmnow.com/articles/news/former-god-of-war-game-director-todd-papy-joins-crytek/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+egmnow%2Fmheh+%28EGMNOW%29

    Interessant! Wanneer het gerucht waar is dan kan deze game dat al wel een goeie basis heeft weer beter worden.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja ze zeggen dat het gewoon goed werkt. Snap er niks van. Had er gewoon vanaf moeten blijven ook. ;)

    Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hebben jullie ook soms dat je xbox one even geen schijfje leest als je een schijfje erin doet. Die van mij maakt geen raar geluid ofzo en is gewoon stil maar dan pakt tie schijnbaar het schijfje niet ofzo. even eruit en weer erin en hij doet het gewoon weer. Vandaag Zoo Tycoon binnen gekregen van Amazon.co.uk dus het was me eerste game schijfje
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is verdomme shit die ik nu al een tijdje met mijn 360 heb. Soms moet ik de dvd Lade wel 5x open en dicht laten gaan. Wil die shit eeeeeecht niet gaan meemaken met de One.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nu doet tie het gewoon weer normaal. Wel wazig geval zeg maar
     
  16. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook problemen gehad met mijn NAT, maar dat komt volgens mij door de KPN Router (Experiabox V8 ik had alles geprobeerd port mapping etc...
    Niks lukte... dus heb ik DmZ aangezet en mijn Xbox One IP adres ingevuld en nou staat die OPEN.

    Maar onze telefoon valt na 8 min uit... dus ik weet niet of het door DMZ komt, misschien dat jullie het weten?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die zul je ook niet meemaken want je hebt een slot-loading drive i.p.v. disc-lade. :+
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn veel dingen uitgehaald, al mis ik nog steeds een friends tab, dat zou veel handiger zijn dan waar die nu is geplaatst. (want het is een sociale console!)
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    "Xbox go to friends".

    Heel misschien hoef je "go to" niet eens te zeggen.
    Het is ff wennen, maar als je gewent bent om de voice recognition te gebruiken is het sneller dan het bladeren naar apps,games en andere functies.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    "xbox friends" is inderdaad voldoende. Voice werkt wel lekker vind ik, had ik niet verwacht. En heb ook eindelijk uitgedokterd hoe de xbox met voice aan te krijgen. Bij mij doet ie dat als ik zeg "eksboksson" Snel aan elkaar en son ipv on. Weird, maar het werkt :)

    Weet iemand hoe je tussen gesnapte app en game wisselt (fullscreen game, full screen snapped app). Hoe met voice en hoe met de controller ...
     

Deel Deze Pagina