Is dat dior de EMP? Stoor me daar ontegelijk aan. Is dat de rode en groene randjes die overal omheen komen? Alsof het 3D is?
Die heb je ook zo op normal hoor. Ik had in 2 dagen alle snipers en alle unlocks voor de M40. Ben nu bezig met de unlocks voor de M98B. 40x scope os echt heerlijk. Gebruik hem icm de range finder en bipod. Enige nadeel is dat je geen variable scope meer kunt nemen. Gebruik de setup dan ook op maps waar ik 500 meter range kan halen. Andere gebruik ik een 8x scope en een variable en vervang ik de bipod voor een straight pull bolt.
Best jammer dat je zo übersnel door alle rangen heen gaat en alles zo snel unlocked. 1 Rondje met een tank of chopper en je hebt alles unlocked!
Yeah morgen BF4 LE binnen voor ps4! Als iemand graag in een team wilt spelen, mijn GT: Robinajaxfan Iedereen mag mij toevoegen, maakt niet uit welke clubvoorkeur je hebt Beetje kinderachtig die haat.
Had hem aangezet, naar de tandarts gegaan en toen ik terugkwam was die al op 85%. Kon de singleplayer al spelen. Daar maar aan begonnen en na een half uur was hij klaar, kon in multiplayer doen Game ziet er goed uit! Heel verschil met de xbox 360 versie in ieder geval. Maarja... ben nu een N00B. Rank 1
De nieuwe maps zijn nu online op de PC, ik ben benieuwd hoe lang Second Assault exclusief blijft voor de One, die wil ik nu ook wel spelen.