Heey gasten, Ik heb via via gehoord dat NCAA Football 2004 niet te spelen zou zijn in Nederland, Omdat hij alleen gemaakt was voor Americaanse XBOX'en. Weet iemand hier iets meer van? Alvast bedankt
Als er PAL op het doosje staat issie op een Europese Xbox te spelen - Maar ik betwijfel dat een Football game hier in Europa wordt uitgegeven.
Ik denk zelf ook niet dat ze NCAA Football in Nederland/Europa uit zullen brengen. NCAA is College football, en dat is in Amerika zelf ook een stuk minder populair dan NFL. 't Zou mij dan ook erg verbazen als er een PAL versie uitgebracht zal worden...
helaas is NCAA Football 2004 alleen op een NTSC boxje te spelen. Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Helaas hebben de sukkels mij de PS2 versie gegeven ipv de XBox. Kan ik het weer terugsturen en een week of 2 wachten totdat ik de juiste versie binnen heb.
Jup dat is officieel, wie weet in de toekomst, als EA ook gebruik gaat maken van de online capabilities, aangezien het leuker is om tegen de hele wereld te spelen
Weet ik niet precies moet je op startpagina.nl checken en dan het prikbord. volgens mij tussen de 70 en 100 euro