1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Games of the Generation

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 11 nov 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Tomb Raider = Uncharted :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Juun neemt ook alles te letterlijk, he? :+

    Heb de game nog steeds niet gespeeld. Als iemand zijn copy nou eens naar Modder stuurt, jullie hebben toch allemaal next-gen consoles zonder BC. :+
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem op de pc gespeeld :+, Uncharted heeft me nooit weten te boeie (deel 1 en 2 geprobeerd te spelen) maar die Tomb Raider was echt geweldig _O_
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tomb raider ook nog niet gespeeld. Hoeveel van die QTE's zitten er nou eigenlijk in het spel? Ik zag in een review Lara op die manier een wolf van zich afhouden, en ik haat QTE :p
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weinig. Bijna niks
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo weinig dat als ze eens kwamen ik totaal verrast was en vergat ergens op te drukken :+

    zoals bij die QTE
    waar zo'n kerel Lara van een brug probeert te gooien
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke, beter :p Nieuwe generatie wacht ik toch nog op,misschien deze een keer voor 15 euro ergens oppikken
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kopen!
    Ik vond hem echt heel erg tof, sowieso is 2013 year of the brunette maar Tomb Raider was echt zeer netjes. Vooral op het gebied van geluid en belichting vond ik het echt een van de sterkste games deze generatie.

    Dit moment is gewoon classic
    [​IMG]
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Stuur hem maar op naar Modder. Jullie spelen nu toch PS4. :+
     
  10. Abe

    Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gewoon zwaar teleurgesteld dat ze zo ver van het Tomb Raider principe zijn af gestapt. Daarom heb ik hem niet gehaald.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zal je even PM'en vanavond Modder, mag joe Lara lenen van mii.

    [​IMG]
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    TF2 kwam op de 360 niet helemaal tot zijn recht en de eerste Portal was niet zo goed als de 2e (wel érg goed). Deze staat waar ie hoort.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nooit gespeeld eigenlijk. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat eerst blijft jammer inderdaad. De PC kreeg update na update en de consoles.. niks..

    Maar het blijft de beste deal van de vorige generatie

    het geniale Portal, Alle HL2 games en TF2 voor de prijs van 1 game. Alleen om Portal al zou ik hem in mijn persoonlijke top 10 zetten. Portal 1 en 2 zijn veruit de grappigste games van de afgelopen generatie, zonder twijfel en met ruime afstand. Geniaal geschreven
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is stom, maar inmiddels beschouw ik Portal als XBLA game, dus zou ik het zelf niet meer hoog plaatsen op een lijst als deze wat draait om retail games.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    HL 2 gespeeld en een stuk van Ep2. Om 1 of andere reden wilde ik 1 of andere achievement dat je ep2 max 1 kogel afvuurt waardoor ik vast kwam te zitten. Daarna nooit weer aangeraakt. Overigens vond ik Half Life überhaupt behoorlijk tegenvallen. Portal was een aangename verrassing. TF2 is geloof ik erg goed, maar ik speelde toen al nauwelijks mp.
     
  17. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd waar GTA IV komt te staan. Voor een of andere reden heeft IV een groter impact achtergelaten bij me. Vond de karakters ook vet erin. Die Roman Bellic met z'n big titties de hele tijd. :p
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet de wolven ook doden voor ze je aanvallen heb je er geen last van. Maar goed die Tomb Raider heeft zoals andere al gezegd vrij weinig last van. Kan me eerlijk gezegd niet eens een QTE herinneren in de game. Het is dat je de wolf ding aanhaalt maar anders dan dat kan ik me niets herinneren meeste waren in de gameplay geïntegreerd dat je het niet opmerkte. Andere Tomb Raider delen staan de QTE veel beter in me geheugen genesteld. Waar je cutscenes zit te kijken en dan ineens op knoppen moet gaan rammen. En dan de eerste keer altijd te laat bent omdat je geen QTE in een cutscene verwacht. :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik heb het begin gespeeld en dat zat echt vol met QTE's. Duidelijk een slechte representatie van de game. :+
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nja zoals ik al ninja edite maybe dat het in de nieuwste Tomb Raider beter geïntegreerd waren. Want QTE die in een cutscene zitten vind ik veel hatelijker en ga ik ook altijd tig keer bij dood omdat je ze niet verwacht en minder gefocust bent op gameplay op dat moment.
     

Deel Deze Pagina