1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat het wordt geleverd wanneer het beschikbaar is.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  2. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit idd _O_

    Nee bij .de kan dat iig niet
     
  3. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ER staat op voorraad bij de leverancier als ik op aankopp geschiedenis klik
    en bestelling wordt verwerkt.Dit staat als sinds zondag zo
     
  4. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    hopelijk jammer genoeg de laatste dag op me oude groten vriend de 360 . morgen middag saturn maar is even bellen en hopen
     
  5. Ricardo1

    Ricardo1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 xbox one's met leuke winst te hebben verkocht ga ik denk ik maar 2 proberen te scoren :p

    Zaterdag ga ik een kleine roadtrip doen in duitsland beginnend bij Kleve om proberen een xbox te scoren zonder te preorderen :)
    Als dat niet lukt dat preorder ik het alsnog in de winkel.
    Wil je meerijden, laat het maar weten (Utrecht e.o.)
     
  6. Lali20

    Lali20 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ff weten als ze het binnen hebben...
     
  7. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    als je er een weet te bemachten laat weten waar als je wilt en

    Lali20 ik laat et direct weten
     
  8. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet zaterdag op en neer naar Duitsland, Stuttgart (autootje ophalen).
    Kom dus heel wat Media Markten (e.d.) tegen. Weet iemand nog een adres waar ze Xbox One's verkopen?
     
  9. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    zou mooi zijn \o/

    omgeving stuttgart kan je iig vergeten :) expert had ze ook niet meer
     
  10. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan op de terugweg langs Frankfurt, Bonn, Keulen, Karlsruhe, Dusseldorf, Dortmund en alles wat daar een beetje in de buurt ligt...
     
  11. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    genoeg plekken idd

    http://www.xbox.com/de-de/xbox-one/retailers

    misschien even kijken of die winkels op je route liggen :)
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    zou toch eens bellen mocht ik van jou zijn, want ik denk dat er weinig kans is om 1tje te scoren! als ik hier zie dat sommige nog steeds de xbox one niet binnen hebben gekregen... zou het wel gek zijn,dat je ze zo uit de winkel kunt plukken
     
  13. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Net contact op genomen met Microsoft.de waar mijn order al staat vanaf 30 November. We hoeven geen levering te verwachten voor 16 December. Toch raar dat zowel Sony als Microsoft hun voorraad niet op orde hebben.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Verbaast mij niks eigenlijk om eerlijk te zijn. :p
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt vooral omdat de demand veel hoger is. Zelfs als ze het verwacht hadden, hadden ze nooit zoveel consoles af kunnen krijgen.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inderdaad.. En daarbij zijn de consoles volgens mij ook nog pas vrij laat in productie gegaan. Plus het verschepen kost ook weer tijd, al lijken mensen dit tegenwoordig niet echt meer te beseffen doordat meer en meer digitaal word ofzo. 8)

    Geduld hebben, of gewoon zorgen dat je er eerder bij bent met reserveren!
     
  17. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorige week een vertegenwoordiger van xbox(Microsoft) tegen gekomen in een duitse mediamarkt. Die gaf aan dat hij in een teleconferentie te horen had gekregen dat de er deze week een lever datum is. Dat is natuurlijk afhankelijk waar je op de lijst staat. Hahahaha dus ben nieuwsgierig of er mensen deze week een xbox hebben gekregen?

    Ik had op release een xbox one deze heb ik verkocht en sta nu bij de mediamarkt op de 60ste plaats... Dus mensen die er 1 zonder bestelling willen kopen veel succes en echt gaaf als het lukt!
     
  18. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dit eigenlijk een beetje stom, je hebt er dan 1 kunnen bemachtigen op de release en je verkoopt hem, enkel voor een beetje euro's winst?? en jij noemt jezelf dan een gamer!!! ik kan je zeggen ik had hem de maandag na de release en ze hadden er mijn nog 1000 euro voor mogen geven, die topconsole gaat niet meer weg!man wat heb ik al plezier gehad aan deze console en dat is NIET te betalen
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik snap hem wel.. hij maakt gewoon gebruik van het idiote gedrag van sommige mensen die meer dan de retail-prijs neerleggen voor een console..

    Had ik ook gedaan..
     
  20. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat ik hem verkoop is mijn recht ;) en dat wat jij er van vind is jouw mening... Ik heb er 5 dagen mee gespeelt. Maar mijn game was er nog niet;) is 4 weken onder weg geweest via game.cu.uk en ik heb hem pas afgelopen dinsdag gekregen... Dus mijn xbox one was stof het vangen ook zonde. Levertijden bij de mediamarkt.de stond ook 4 tot 7 dagen levertijden. Dus had verwacht dat ik hem nu al had...en aangezien mijn ouders 5 min rijden van de Duitse mediamarkt afwonen! Is het een kleine moeite. Wel grappig dat jij zoveel moeite me hebt wat ik doe en dat met weinig respect voor de ander moet delen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013

Deel Deze Pagina