1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Xbox One insteltopic (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Molly, 22 nov 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit werkt en geen lagg met spellen spelen. :) Straks even gedaan.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En kan je makkelijk overschakelen van xbox one naar xbox 360 voor party chat? En is het mogelijk om op beide consoles tegelijk ingelogd te zijn, xbox 360 voor party, xbox one voor games? Alvast bedankt :)

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kreeg vanmiddag twee keer terwijl ik op de one zat "Leis360 joined your party", terwijl ik helemaal niet in een party zat :confused:

    Dat kan
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mooi bedankt, ik ga het eens uitzoeken hoe dat verbinden tussen xbox 360 en xbox one gaat.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, ik wilde dit even testen of het werkt? Maar het werkt blijkbaar nog niet zonder problemen?
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat raden jullie nu aan? account op US zetten? en daan CC eraan koppelen?

    of account bijvoorbeeld op Duitsland zetten, taal op Engels?
     
  7. raptorelite

    raptorelite New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk Iers? Taal Engels en valuta is Euro
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    USA games kosten 45€

    Werkt alleen met Paypal of MS points.

    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  9. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Iemand enig idee of ik trillen van controller in zijn geheel uit is te zetten? Of moet je dat nu per game apart instellen?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  10. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de locale op US staan. Games/DLC zijn dan het goedkoopst. Via prepaid kaarten en een fictief adres in de US kan je dan alles met dollars betalen. Zo heb ik het. Denk dat het via PayPal makkelijker is, maar laat het nu maar ff zo, het werkt :).
     
  11. Tjeerdie

    Tjeerdie New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn XO ingesteld op USA, adres in Californië. Heb mijn nederlandse creditcard opgegeven met hetzelfde adres in Californië. Dit werkt perfect. Heb allereerst een Live Gold account aangeschaft $59,99 en vervolgens FM5 gedownload (ook $59,99). Ik heb volgens mij nog niemand op het forum gezien die op deze manier Live en spel(len) heeft aangeschaft. Mijn vraag is of jullie problemen voorzien als ik volgend jaar overstap naar de nl marketplace. Blijft FM5 dan werken (niet verwijderen natuurlijk) en kan ik problemen verwachten met mijn 'amerikaanse' Live account? Ik moet binnenkort namelijk voor een vriend ook zijn XO instellen en wil dit op de best mogelijke manier doen. Ik heb dus geen gebruik hoeven maken van paypal, wat je op het forum steeds leest.
     
  12. Tjeerdie

    Tjeerdie New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Aankoopbevestigingen komen trouwens in nl taal binnen in mailbox.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb begrepen dat je digital games gewoon speelbaar zullen zijn op het NL dashboard maar hoe het met de DLC zit weet ik niet.
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb dit gedaan met mijn eigen adress in Canada, mijn NL CC pakt ie gewoon maar als ik bv FIFA opstart (gedownload op de UK marketplace) en punten wil kopen dan staat alles nog op de Engelse Pond. Ik verwacht dat als je games koopt op de USA marketplace je de DLC van die game alleen kan betalen met de Dollar.

    Zou jij dit eens willen checken door je locale te veranderen naar de UK en dan ingame naar de car packs willen kijken, is het bedrag in Dollars of Ponden?

    Het overstappen naar de NL marketplace gaat zonder problemen, zoals ik al zei....ik heb FIFA op de UK marketplace gedownoad en kan hem spelen nadat ik de locale heb veranderd naar Canada.
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedoel je dan dat je gewoon je gamertag account & xbox locale op UK hebt staan, en je via http://marketplace.xbox.com/en-US/ games aankoopt (m.b.v. PayPal) en die dan gewoon via "download now" mooi op je Xo ontvangt, kan downloaden & spelen?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja zo doe ik het ook :)
     
  17. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    geld op je paypal account of via de bank?

    waar haal jij die gift cards?
     
  18. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze zelf op www.cardscodes.com. Dit omdat ik deze site al langer ken en hier zeer goede ervaringen mee heb. $50 kaartjes kosten hier $52.99 (ze moeten iets verdienen).

    Tip: kies op de site om met dollars te betalen en niet in euro's, het omrekenen op hun site gebeurd behoorlijk in het nadeel van de euro. Levert dus wat voordeel op :)

    Voor goedkopere opties zou je Amerikaanse webshops kunnen raadplegen, heb hier zelf (nog) geen ervaring mee. Via www.amazon.com zou je het kunnen proberen, daar heb je ook meer keuze in bedragen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  19. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    in euros betaal je : € 42.99 voor $50

    in dollars betaal : $ 52.99 en dat is weer €38 ofzo?

    morgen ff checken:thumbs:
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    Echt vlug zijn ze daar niet he? Half uur geleden besteld en heb nog steeds niks binnen :/
     

Deel Deze Pagina