1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie ook niet dat de in-car view flink is verbeterd?? Dacht probeer het weer een keertje maar het is echt heel goed te doen!
    Idd beetje veel dezelfde tracks en veel oude tracks maar goed even kijken wanneer we de game zat worden, voorlopig vind ik t geweldig om in die oude bakkies te rijden :D
     
  2. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij forza 4 lijkt het of je heel dicht op het stuur zit, vind dit niet heel lekker rijden. is dit bij FM5 anders ?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij Forza 4 kun je dit gelukkig wel aanpassen. Bij Forza 5 heb ik er eerlijk gezegd geen belang bij gehad om het te wijzigen, de afstand is wel goed wat mij betreft. Antwoord op je vraag: Ja, het is wel verbeterd, ook grafisch natuurlijk :+.

    Helaas maak ik vrij weinig gebruik van de in car view als ik serieus aan het rijden ben, de hood cam doet het dan toch nog een stuk beter!
     
  4. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Forza 4 nooit gespeeld maar door het feit dat ik het in Forza 5 wel fijn vind en in Forza 3 dat nog niet vond is het denk ik wel een stuk verbeterd :). Je zit nu iig niet erg dichtop het stuur, denk aan de gewone afstand die je normaal gesproken in de auto hebt.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn nou de echte verbeteringen tov van Forza 5? Is de A.I. echt zo goed als de reviews zeggen? En grafisch....duidelijk echt mooier dan FM4 neem ik aan he?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vergelijken met forza 4 kan ik niet, die heb ik nooit gespeeld. En ik ben eigenlijk niet een race game type. Maar toch Forza 5 aangeschaft. Het ziet er erg mooi uit. Erg scherp en draait zeer soepel. De drivetar ai vind ik persoonlijk vermakelijker dan normale ai. Je ziet ze nu tenminste rare dingen doen, zoals veel te laat remmen, ver van de ideale lijn, etc. Maakt het een stuk leuker imho :)
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee de reviewers liegen :+
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou echt optimaal werken de drivatars nog niet. Mijn XBWReview ga ik zo posten. Mijn mening na 2 weken, niet na een 1e indruk zoals veel reviews lijken te zijn. :)
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb zelf Forza 5 nog niet gespeeld, maar wel aardig wat bekeken op videobeelden. Als ik het goed zie haken de wielen van open wheel cars niet in elkaar of wel? Beetje triest eigenlijk, als ze de 'virtuele' omtrek van de auto gewoon als een doos eromheen maken... :emo:

    Verder lijkt de game me wel fucking awesome though. Los van nog een aantal andere gemiste kansen zoals weerseffecten en dag en nacht races etc.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    vanavond na t werk zal ik hem eens lezen (benieuwd naar je mening!) en, als dat mag, ook mijn visie delen,:)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kreeg net een goede tip:

    Ga naar https://rewards.forzamotorsport.net , log in met je live account.
    Vervolgens kan je rewards verdienen, dit gaat vanzelf, je moet ze alleen wel even opeisen bij deze site.

    Vervolgens je in-game berichten in de gaten houden, onder GIFTS. Zodra je daar een bericht hebt kan je op diezelfde pagina je gifts downloaden (press A to download). Vervolgens worden ze aan je account toegevoegd.

    Word weinig aandacht aan gegeven omdat ze liever hebben dat je wat microtransacties doet waarschijnlijk

    Ik had gewoon nog twee rewards van 60.000 CR staan en een van 3.000.000 CR. Lekker hoor :).
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die rewards zijn echt huge idd. Vooral die ene. Hoe krijg je eigenlijk precies punten voor die Tiers? Zit daar een duidelijke logica achter?
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja kan je zien op de site van forza. Dan kan je zien welke rewards je kan halen. Bijvoorbeeld zoveel drafts, wins, aantal auto's die je hebt etc.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :b::thumbs:Zijn er hier nog(snelle :)) leden op wiens rival-tijden ik me mag stukbijten, of die zin om een keer online te cruisen/scheuren, en die ik als Friend mag toevoegen??
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Add me maar :) ben alleen nog niet echt een baas qua tijden :)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks voor de tip, ook ff miljoentje gescoord :)
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Had laatst al 5 miljoen gecashed. Zo te zien nu weer 1 miljoen.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sta ik nog in je friendlist? (of jij in de mijne :+). Je mag me wel toevoegen mocht dit niet zo zijn.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoeveel credits krijgn jullie ongeveer met je drivatar?
     

Deel Deze Pagina