Ik heb wat mensen hier toegevoegd, maar zou toch een keertje samen willen gamen. Forza 5 FIFA 14 Dead Rising 3 Battlefield 4 CoD: Ghosts dit zijn de spellen die ik heb dus wil je knallen voeg me dan toe. GT: lll NaS lll (lll is gewoon hoofdletter LLL).
zijn er dan zo weinig mensen die killer instinct spelen? wilde deze morgen eens een potje online proberen ( niet dat ik goed ben ) gewoon voor de lol! na een half uur heb ik het opgegeven, er was gewoon niemand KI aan het spelen! kan dit zijn omdat mijn console op UK staat? p.s wat is dead rising 3 moeilijk! heel vet maar moeilijk, het is gewoon niet te doen om alle side missions mee te pakken!
Exhibition of ranked? Ik heb gemerkt dat er meer mensen ranked spelen. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Erbij: Assassins Creed 4 Ryse eraf: Forza 5 GT: Xerofox Als mensen interesse hebben in potjes BF4 of FIFA 14, kom maar op. Ik bijt niet.
Gamertag is Pasquale NL Op dit moment alleen Cod Ghosts, maar verwacht elk moment DR3 binnen te krijgen
bedankt voor de tip, er is idd mee volk aanwezig! maar wees gerust die mannen weten waar ze mee bezig zijn kreeg ik daar een pakje slaag
haha ben blij dat ik niet alleen ben maar die dojo is ook niet zo makkelijk en vind het nogal spijtig dat je die dojo enkel met jago kan spelen! mocht je eens zin hebben in een potje, voeg me maar toe GT opeltwintop2007
GT : NicKLaS NL Games : Forza 5 BF 4 CoD heb ik wel liggen, maar twijfel nog ik die ga gebruiken (zat bij de xbox) Fifa 14 (moet ik nog ff fixen )
Need for speed Rivals, mag toegevoegd worden en Peggle 2 ! \o/ Owja, Ryses, Dead rising 3 zijn onderweg, alleen duurt het lang bij HDwow.com