Tof dat de Beach Bum DLC ook voor de SP is. En er komt dus ook gewoon SP content aan. Ben benieuwd wat dat gaat worden.
Geen idee, maar de gun, broken bottle en die voertuigen van Beach Bum zijn ook allemaal voor SP. VG247 zei in een artikel vorige week dat Rockstar ook SP content in de planning heeft.
Zo fucking vet, ik zag het een paar uur geleden ook op de rockstar website. Toch knap als dat ze ene beetje lukt, vond vice city al vet op mn ipad
Als ze maar niet te lang wachten met de downloadeble content. Hoop zoiezo dat ze de xbox one patchen zodat je 360 games kan spelen.
Bij mij doet de iFruit app het niet. Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik probeer in te loggen. Is er een mogelijkheid om hem wel aan de praat te krijgen of moet ik gewoon op een update wachten?
Klaar met de singleplayer, jammer genoeg de Lester missies meteen op het begin gedaan. Heb 33 mill maar weet eigenlijk niet wat ik zou moeten doen behalve golfen, rondtouren en vliegtuigen stelen. Iemand ideeen? Heb nog geen online gedaan maar in je eentje lijkt me dat zo saai
Ja en aangezien ik geen GTA spelende vrienden meer heb, zijn weer terug naar LOL -_- vroeg ik me af of de singleplayer nog wat te bieden heeft
Ik heb een paar dagen geleden een paar ton geïnvesteerd in verschillende markten, waaronder Dollarpils en Bullhead of zo. Nu wacht ik al een lange tijd tot ik wat terug verdien, maar er gebeurd helemaal niks Mijn aandelen dalen alleen maar.......