1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Games of the Generation

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 11 nov 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor iemand wat alleen de SP speelt was Gears 2 de beste. Dan Gears 1. En ver daarachter Gears 3.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige Gears die ik echt gespeeld hebt. Vooral de co-op. MP heeft me nooit kunnen boeien.
    Vond de maps te klein en te weinig spelers. Had de game wel hoger verwacht op de lijst eigenlijk.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Qua SP inderdaad de beste, Riftworm gedeelte en laatste act onder de grond waren echt nice. Einde blijft ook van mijn favoriet. MP echt amper gespeeld volgens mij, matchmaking maakte de mp kapot.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gears 1 was juist de meest legendarische gears voor mij. Gears 3 had de beste MP van allen
     
  5. Abe

    Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Maddmonkey heeft er verstand van.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gears 1 had meer een wow-effect. De eerste échte next-gen game. Prachtig voor zijn tijd.
    Maar overall vind ik Gears 2 gewoon beter.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond de eerste Gears of War een top game. Maar ik had het eerlijk gezegd wel gezien na deel 1. En geen behoefte meer aan om een vervolg van te spelen. :3
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    Persoonlijk vond ik het een draak van een game. Zo boring en zo slecht. Maar goed, zal alleen wel alleen zijn die zo denkt:+
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nog steeds niet mee begonnen. Is de game echt zo matig dan? :p
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Die hebk niet gespeeld...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben niet verder gekomen dan het eerste uurtje ofzo. Het is gewoon...niet leuk.

    Ik had me wel voorgenomen om er verder mee te gaan. Ergens werd een leuk moment gepost uit de game, maar uiteindelijk is het er alsnog nooit van gekomen. :p
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zeker wel een leuke en mooie game hoor :) Ik moet hem ook nog steeds uitspelen, maar heb er wel 20 uurtjes ofzo al inzitten.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik vond de game ook geen donder aan, verschrikkelijk saai. Leuke omgevingen maar daar houdt het ook mee op.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Met veel pijn en moeite uitgespeeld. Mooi maar erg repetitief en snel saai.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de main quest leuk, en er zijn weinig games waar 1st person stealth en gewoon lekker knallen zo goed afgewisseld kunnen worden. Qua gameplay is het echt heel degelijk

    maar naast de main quest was er echt helemaal niks interessants te doen naast oneindige collectibles

    Het voelde een beetje als AC1. In de basis heel erg goed maar qua variatie nog niet genoeg uitgewerkt. Verwacht wel wat van deel 4 op next-gen wat dat betreft
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Had hem voor een tientje met die speciale 'deals'-week op Xbox Live een paar maanden geleden gehaald, maar ook na een uur of twee afgezet. De game speelt soepel, ziet er mooi uit, maar boring as fuck.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus...wie heeft wél op die game gestemd? :+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ermm kan best zijn dat ik hem in de eerste rondes een keer aanvinkt heb :+ want de main quest vond ik tot de major spoiler halverwege wel echt goed

    alleen als open world game was het niet zo geslaagd
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb erop gestemd :p

    Ik snap ook niet waar dat boring as fuck vandaan komt, aangezien de game echt een hele toffe setting en sfeer neerzet met leuke combat :)
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ben ooit alleen begonnen aan de game. Man man man, wat was het saai. Dus na 2 uurtjes afgezet. Laatste met een maat op de bank ermee begonnen en uren doorgespeeld. Dan wordt het toch echt een stuk beter.

    Natuurlijk wordt (bijna) elke game beter als je lekker met z'n twee aan het gamen bent, maar juist bij deze game is het extra goed bevallen. Misschien omdat door de mooie omgevingen niet spelen maar alleen kijken ook prima is. Niet op gestemd, maar best aardige game :)
     

Deel Deze Pagina