1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is veel geld voor een PS3 :+
     
  2. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Multi-Phone is zowieso nep, hun thuiswinkel.org keurmerk is nep. En gezien hun reactie op de chat van iemand anders zegt dat ook genoeg :
    http://imageshack.us/a/img51/5392/upu8.jpg
    http://imageshack.us/a/img189/8500/0zko.jpg
    http://imageshack.us/a/img826/2078/t4ei.jpg
    http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=15801.0
    http://imageshack.us/a/img34/8266/l7s9.jpg
    vooral die laatste moet je maar zien, gewoon een erkenning dat het oplichters zijn. Misschien moeten we ook maar gewoon de link weghalen naar die site. Je weet maar nooit dalijk trapt er toch iemand in...
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zo een persoon verdiend gewoon Aids, echt ik hoop dat zulke gasten gewoon opgepakt worden en alles terug moeten betalen.

    Internet oplichting is treurig.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mehh, aids is tegenwoordig prima mee te leven... Kan een stuk beter Mallakai :p
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook de onwetende consument die zorgt dat deze mensen blijven bestaan. Persoonlijk check ik altijd even een nieuwe webwinkel. KvK controleren en eventueel GoogleStreet gebruiken voor het adres.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Verplicht de meest waardeloze game in de historie een week lang spelen zonder onderbreking?:+

    Dat is helemaal waar, zelf zou ik nooit bij die winkels iets kopen uiteraard, maar toch is het wel sneu voor iemand die vertrouwen heeft in de mens en er vanuit gaat dat het wel goed zit.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja wat moet ik er van zeggen. Schijnbaar zijn er genoeg mensen die niet te vertrouwen zijn. En helaas zijn er ook genoeg mensen die van goed vertrouwen zijn en deze mensen vertrouwen.

    Zolang er weinig tegen oplichting gedaan wordt (en gedaan kan worden) zullen deze mensen blijven bestaan :mad:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De tweede levering wordt deze week verwacht toch? Hopelijk komen er genoeg binnen voor iedereen. Ik was vorige week bij Coolblue en ik raakte aan de praat met een verkoper over gaming en hij zei dat hij tot maart zal moeten wachten voor zijn PS4. Damn zeg.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga gewoon weer langs Intertoys, want ik moet van m'n €25 giftcard af... korting!
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat er woensdag een nieuwe levering zou komen. Vriend van me had bol.com gebeld en ook zij zeiden dat er waarschijnlijk woensdag nieuwe zouden komen. Hij had laat gereserveerd (6 november), maar ze zeiden tegen hem dat hij waarschijnlijk bij de 2e levering zat.
     
  11. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    MM in A'dam Noord?
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Iedereen die besteld heeft voor 10 sept. zit bij de tweede levering. Daarna is het eind 2013/begin 2014, als de derde levering wordt uitgeleverd. :)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die mail had hij ook gekregen, echter zeiden ze aan de telefoon wat anders tegen hem.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, dan heb ik misschien ook geluk. :) Ach, ik zie de orderbevestiging vanzelf wel verschijnen. :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van mij hiero wil een PS4 gaan halen, hij is nogal een...tja...'newbie' want hij dacht serieus even naar de MM te gaan en eentje te halen. Die had dus duidelijk niet door hoe populair het is. Wat kan hij het beste doen? Bol.com preorder?
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Mijn advies is gewoon even wachten, want als je nu nog een kale ps4 gaat pre-orderen krijg je hem waarschijnlijk pas als de voordeligere bundels ook beschikbaar zijn.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja de Killzone bundel is vast helemaal weg he? Niet handig dat hij er zo laat bij is..hele dikke Killzone fan en uiteraard wil die een Killzone bundel.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als hij bij bol.com besteld kan hij wel eens bij een 4e of 5e levering zitten. Die stuurden vandaag een mail om te zeggen dat iedereen die voor 10 september gesererveerd had bij de 2e levering zat.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij heeft Bol een mailtje gestuurd met de vraag wanneer hij zijn bestelling zou kunnen verwachten als hij nu een PS4 zou bestellen. Verwachte levertijd 7 weken, duidelijke taal.

    Importeren heeft zeker ook geen zin voor hem he?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Speelgoed winkels af gaan, iedereen besteld bij de vaste adressen (GM/MM/Bol) maar de vooral kleinere speelgoed winkels waar niemand meer komt hebben veel kortere lijsten.

    Hier bij de Inter in het hoofd centrum was er al een lijst van 150+ maar in een kleiner centrum aan de rand waren er maar een handjevol preorders.
     

Deel Deze Pagina