1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Iemand enig idee wanneer ik ongeveer kan verwachten wanneer Microsoft Store DE weer X1's op voorraad heeft?
     
  2. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet te zeggen......
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is best apart. Hij zal dus op zowel de X1 als 360 ingelogt zijn en kan met ons chatten via 360 en ook online gamen in Bf4 of KI op de X1? Ik zal het hem straks eens zeggen. Want je kunt wel op maar één 360 tegelijk online zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De service bieden hiervan is heel wat anders dan recht hebben op. :)

    Dat Sony dit doet is aan hun en hun klanten service.

    Microsoft NL staat in zijn recht om niets te doen op dit gebied. Of het klantvriendelijk is, is wat anders...
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat snap ik, maar nu bieden ze die service niet omdat de console hier nog niet uit is?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb nog wat meer artikelen gelezen, maar het lijkt dus echt puur aan de lokalisatie van Kinect te liggen he? Ze willen in alle landen gewoon een console afleveren die qua die dingen gewoon werkt. Mij kan dat hele NL Kinect geen bal schelen, maar ja. We moeten nog maar even afwachten, ze zullen tussen nu en januari toch echt wel een update geven lijkt me.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Daar lijkt het inderdaad wel op. Ben er zelf ook totaal niet mee eens overigens.
    Maar wil ook niet dat mensen slecht geïnformeerd hierop worden en straks met een defecte console komen en niet weten welke kant ze op moeten. Gezien ik hier heel veel mensen Europese Garantie hoor roepen en dat Microsoft NL je moet helpen.

    Je hebt goed recht op je garantie maar je moet op dit moment niet bij Microsoft NL wezen want die ontkennen betrokkenheid wat hun recht weer is. Je zult je garantie bij de webshop moeten halen want deze kunnen je op dit moment de beste en snelste garantie bieden.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    MS NL baalt gewoon keihard van de misgelopen verkopen binnen NL, tja we leven in 2013 en niet 2000 v Chr, zoals ze daar lijken te denken.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar toch echt hun eigen schuld. Ik vraag me echt af hoeveel gamers het nou echt boeit dat we geen NL Kinect voice commands gehad zouden hebben met Xbox One in Nederland dit jaar. Het is toch echt de hardcore Xbox fanbase die hem in huis haalt..volgens mij interesseert die shit hen geen zier. Mij iig echt niet.
     
  10. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Geloof je nou echt dat ze hem door Kinect voice hebben uitgesteld?!

    Microsoft wil zoveel mogelijk consoles in Amerika verkopen dus hebben ze kleine landen uitgesteld naar 2014.
     
  11. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja ze willen er zoveel mogelijk verkopen maar alsnog blaast de PS4 de Xbone weg, de XboxOne ligt daar gewoon nog in de winkels en de PS4 niet dus hier kan ook wel gewoon een voorraad heen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was juist de reden dat die in andere landen nog niet kwam. Voorraad in de winkels voor Black Friday. De "normale mens" moet dan kiezen voor een cadeau voor hun kind en tsja de Xbox konden ze zo meenemen de PS4 niet.

     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    30% was dus gewoon X360....
     
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er vandaag een aantal kunnen bemachtigen!:D
    Hadden net voorraad gekregen. top!

    In Dusseldorf
     
  16. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Kinect sensor is helaas gesneuveld.Zou graag willen weten of er iemand is die een defekt heeft gemeld bij microstoft.de en hoe dit gegaan is.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een aantal?
     
  18. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dacht dat nog een aantal mede XBWorld mensen nog wel een berichtje hadden gestuurd. maar schijnbaar is iedereen hier al voorzien!

    Heb er nog 2 over.

    €50,- onkostenvergoeding.
    Het zijn 2 Fifa bundels: €580,- Heb ze allemaal meegenomen die er op voorraad waren, en 15 winkels totaal gezien......
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan me natuurlijk vergissen, maar hoe kom je met €50,- onkosten vergoeding op €680,-?

    Fifa bundel = €529,- op z'n hoogst, met je onkosten erbij komt dat op €580,-?
     
  20. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, ik bedoelde uiteraard €580,-
     

Deel Deze Pagina