Ik ben niet bij die Gameshop geweest, wel zijn broertje in de Schoolstraat en die had nada. Dus dan neem ik aan dat vestiging Weimarstrasse hem ook niet in voorraad heeft. In ieder geval hoop ik hem op korte termijn alsnog te kunnen kopen hier. Typisch Den Haag weer, geen ruk keuze
Nou ik heb hem hoorrr, eindelijk. Bij bart smit hadden ze um in elk geval wel. Ik zal ff kijken of ik snel mijn persoonlijke review hier kan posten... Dat zal heel mischien vanavond worden, kan het nu niet spelen zit nu op mun werk Zijn er al meer mensen met iss2?? Post ff wat je ervan vindt.
Ik heb het heel even gespeeld tegen mijn broertje. 2 friendly's. De besturing lijkt inderdaad erug moeilijk. De eerste wedstrijd was er ook niet zoveel aan. Een beetje uitvogelen welke knop wat doet. De tweede helft werd wat intressanter want ik begon het passen een beetje onder de knie te krijgen. En als je dan scoort dan is het echt loon naar werken. Mijn eerste goal was echt een beauty, vanaf 30meter een lob over de keeper. Mijn broertje balen en ik blij. Maar het is eventjes oefenen, en ik ben er nog niet. Ik heb maar 2 wedstrijden gespeeld. Het is volgens mij al een keer gezegd, als je fifa speelt dan leg je ze d'r zo in. De leercurve bij ISS2 is groter. Ik verwacht ook zodra ik het wat beter kan dat het spel alleen maar leuker wordt. Ik zou zeggen: kopen!
Ik heb hem nu ook Ook dankzij Bart Smit (ff via internet besteld, die gasten leveren verbazingwekkend snel), kreeg net een telefoontje van mijn vriendin dat ie binnen is (dinsdagmiddag de order geplaatst). Vanavond ff spelen dus. Zodra ik wat wedstrijden achter de kiezen heb zal ik mijn eerste impressie posten. En nu ook nog ff hopen dat die Reward Pack eindelijk eens bezorgd gaat worden, ik heb zin in Rallisport
Ok, vannacht tot half 3 zitten ISSen, tijd voor een eerste impressie: Ik kan jullie melden dat ik blij ben dat ik ISS2 verkozen heb boven FIFA. Wat mij betreft kunnen al die negatieve verhalen op een grote hoop gegooid worden, het is gewoon een absoluut coole voetbalgame. Qua graphics is er niets mis mee. Een van de beter uitziende voetbalgames so far. Animaties zijn ook prima in orde. Presentatie van de game, geluid, commentaar, moves...allemaal solide. Die vermeende problemen met de AI....zal wel aan mij liggen maar nog weinig van gemerkt. Passing is ook geen probleem (wanneer je het eenmaal onder de knie hebt en het juiste knopje gebruikt, de groene dus). Dieptepass werkt ook goed (als je doorhebt hoe het werkt). En dat terugspelen naar de keeper? Geen enkel probleem. Feit is wel dat het spel absoluut een leercurve heeft. Het is geen FIFA waar iedereen meteen een aardig balletje mee kan trappen. Je moet er wel wat tijd insteken en wat doorzettingsvermogen aan de dag leggen. Maar daarna zie je het licht, beloof ik je Ik begrijp overigens wel waarom diehards van de oorspronkelijk ISS op de N64 en liefhebbers van Pro Evo dit spel niet zo kunnen pruimen: Het zit er precies tussen in. ISS2 speelt namelijk nagenoeg hetzelfde als J-League Winning Eleven 97 op de PSX (mijn favoriete voetbalgame na Kick Off). Dit was zeg maar de laatste Winning Eleven versie voordat dat spel de semi-wetenschappelijke kant op ging (en zich ontwikkelde tot het beste voetbalgame ooit). Meer realistisch als FIFA maar toch duidelijk wat arcade-elementen. Speelde heerlijk. Je wil niet weten hoeveel uur ik met dat spel heb doorgebracht (sensssssssssirogoaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!) Het lijkt erop de Major A (de ontwikkelaar van ISS2), de oude Winning Eleven game-engine van stal heeft gehaald en daarop verder is gaan ontwikkelen. Zeker geen slechte zaak, aangezien die incarnatie van Winning Eleven een absoluut heel goed spel was. Zo blijft er een duidelijk verschil tussen Pro Evo en ISS (uber-realistisch t.o.v. arcadey) maar onderscheidt ISS zich weer heel duidelijk ten opzichte van FIFA. Slim, ik kan het niet anders zeggen Voor fans van de oude Winning Eleven (geen idee hoe de europese versie heette, ik heb alleen de Japanse versies gespeeld...) is dit spel van harte aan te bevelen (speelt bijna hetzelfde; de passing, het schieten, de dieptepass, etc). Ik kreeg er een zwaar (maar heel prettig) deja-vu gevoel van. Voor andere mensen natuurlijk ook. Het is zoals eerder gezegd: het is maar wat je smaak is. Wil je puur arcade voetbal, kies dan voor FIFA. Wil je realisme: Ga dan voor ISS2. Maar wat als een paal boven water staat: Dit is absoluut een aanrader.
Ik ga niets afdoen van de recentie van Drax sluit me er volledig aan wat betreft het ISS2 commentaar. Kan niet oordelen over de andere spellen die hij noemde (Ik ken ze niet, op fifa&iss2 na dan). Het enige nadeel dat ik ISS2 kan betrappen tov fifa is dat je er tijd in moet steken om een redelijk balletje te kunnen trappen. Dus als je ISS2 koopt om het af en toe met vrienden te spelen, kun je het je vrienden beter aan doen fifa te nemen anders, speel je ze helemaal weg. Niet dat dat vervelend is voor jouw, maar wel voor je vrienden (kan ik mij voorstellen)
DHet eerste weekend dat ik ISS2 had heb ik samen met een vriend van mij van 's avonds 10 tot 's ochtends 6 zitten spelen. Hij kocht daarna FIFA en dat hebben we een half uurtje gedaan, daarna weer overgestapt op ISS2. Waarom weten we niet maar dat passen van ISS2 is nadat je het door hebt echt heel goed te doen. Ik mis alleen wat leuke moves in ISS2 die je in FIFA wel hebt, zoals een omhaal ed.
Over moves gesproken, daarnet scoorde ik met een mooie volley (door Kluivert). Maarre...hoe? Ik nie weet niet meer Heren, hoe krijg ik die volley er weer uit? Of is het echt puur een kwestie van timing? Voor de rest kopt ie dichtbij de goal namelijk alles. Hier kwam Kluifje het strafschopgebied in denderen en nam hem op zijn slof uit de lucht. Alleen is dat me sindsdien niet meer gelukt. Help?
Hangt volgens mij af wanneer je op het knoppie rost. Als de bal hoog is kopt ie, bijeen lagere bal een volley misschien?? Welke knop gebruikte je? de X of de B (mischien Y) met de X kopt ie idd meestal. misschien dat de y een volley geeft?? Dunno eigenlijk maar dat was vrij duidelijk te zien aan bovenstaand gebrabbel.
Bedankt voor je snelle reactie Flagg, maar ik heb het mysterie geloof ik al opgelost. X (dat IS de blauwe toch?) ingedrukt houden. Dan volleyt ie en afhankelijk van de hoogte en de richting waar de speler naartoe staat knalt ie op andere manieren op goal. Zoals die spectaculaire omhaal die ik net in de kruising werkte. Hij zit er dus wel degelijk in C O O L !
My pleasure Al schud ik de volleys nog niet bepaald met speels gemak uit mijn mouw nu hoor. Het is wel zo ongeveer als ik omschreef maar toch ook weer niet helemaal want de ene keer volleyd ie en de andere keer kopt ie. Volgens mij is het jouw suggestie in combinatie met mijn suggestie Iemand die het precies weet aanwezig?
zijn er mense uit den haag die wete waar ze iss 2 kunne hale ik zou het heel graag wille weten waar ik dat spel kan hale
Macdaddy: Gameshop in de schoolstraat of de weimarstraat misschien. Die zou hem in ieder geval binnen krijgen. De rest van de winkels heeft voor geen meter keuze. Zelf heb ik hem via internet bij Bart Smit besteld. Relaxed, ze versturen zonder kosten en leveren binnen een dag of 2. Ik heb er al menig potje ISS2 opzitten sinds donderdag En hij bevalt me PRIMA, zeer cool spel, ik begrijp nog altijd niet waar dat negatieve gedoe vandaan komt.
Heb je altijd met voetbalspellen!! Net als met First Person Shooters en Vechtspellen... That's just the way it goes!
Hm ik snap ook niet waarom iedereen iss 2 slecht vindt...;> zijn wel wat min puntjes maar voorderest perfecte game! zo realistisch is die gewoon ;> maaja masso
bij de gameshop ... kwerk aan de overkant bij de intertoys ervan dusss..maah als t goed is krijge ze deze week um binne again ze hadde er eentje binne gekrege en die had ik meteen ingepikt!