1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze hebben het gewoon opgegeven daar ms NL ook haast niks krijgt te horen van hoofdkantoor.

    ;-)

    Xbox One 2013-11-22 - 2013-12-10

    R.I.P.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als dit echt zo is vind het een hele aparte keuze, waarom niet gewoon launchen met minder voorraad per winkel. Dan houd je je klanten nog een beetje tevreden ipv doodleuk gewoon een paar landen keihard aan de kant te schijten.

    Vind het vooralsnog een sterk verhaal, eerst maar's zien waarmee MS zelf komt ... al gaan ze daar natuurlijk zo lang mogelijk mee wachten.


    En als je ook maar twijfelt of je een PS4 wilt moet je hem gewoon pre-orderen bij een paar winkels, je kunt het altijd nog gratis binnen 1 minuut afzeggen en dan heb iig een stok achter de deur als ze Microsoft Nederland maar helemaal overslaat deze generatie :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een preorder staat er al eventjes bij de lokale Bullshit ehh...Bart Smit ;)
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Geweldig om te zien hoe er mensen nu al roepen dat de XBone dood en begraven is terwijl de console war 3 weken gelden begonnen is.
    Ga gerust door met de concurrent afzeiken, maar over minimaal 5 jaar zullen we pas echt weten of de Xbone een faal is.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ouch! Dat kan er ook nog wel bij. Typisch.

    De Amerikanen zijn verzot op hun One vanwege dat tv gebeuren. Nu hoeven ze helemaal niet meer van de bank af te komen en kunnen ze ongestoord nog dikker worden :+

    Heb zo'n bruin vermoeden dat die tv mogelijkheden en een Kinect camera die je "kan bespioneren" etc. een groter probleem is dan we denken. Lokaliseren? M'n reet. Dat duurt geen 10 maanden. Zou het kunnen dat Microsoft zwaar tegen de Europese regels in gaat? Dan doel ik op de Kinect camera. Europa zegt : Zo'n ding mag niet, inbreuk op je privacy... blablablabla. Catch my drift?

    ... het zou kunnen. Vergezocht, maar toch.

    Overigens zou Azië nog later komen zag ik ergens? WTF. Microsoft kan net zo goed Europa weggeven aan Sony. De console-war is zowat afgelopen voor hij begonnen is!
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alles kan..

    in de BZT show... :emo:
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tering... :lol:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is nog steeds een gerucht, you do know that he? :) Fuck it, ik zit nooit op Twitter, maar ik ga Major Nelson gewoon berichten hierover. Why the fuck not toch?
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Uiteraard is het nog te vroeg. En het is de vraag hoeveel van dit gerucht echt klopt. Maar speculeren mag en kan, als dit klopt en als het om meer dan alleen 'nordic' landen gaat en dus ook NL dan schept MS voor zichzelf hier een enorme achterstand.
    En zelf ben ik van mening dat het niet het omgekeerde wordt van de PS3, die hier uiteindelijk wel de 360 heeft ingehaald, ondanks een achterstand. NL en Europa in zijn geheel is imo iets meer playstation gericht. Het inhalen van de 360 laat dat wel een beetje zien en de PS1 en 2 waren hier ook een enorm succes. Als je dat in ogenschouw neemt en dan ook nog een keer het feit dat wij al een latere release hadden en ook nog het hele drama rondt E3, DRM e.d. dan zie ik het toch een beetje somber in voor de One hier in Nederland.
    Verwacht ik dat het een flop wordt?, een tweede Dreamcast?, nee dat ook niet. Maar MS delegeert zichzelf hiermee gewoon naar een tweede, of misschien zelfs derde positie. Als de One echt zo lang hier wordt uitgesteld dan maakt eventueel de Wii U nog een kans om langszij te komen als tweede console naast de PS4.
    Marketing technisch zou dit gewoon heel dom zijn. Maar we zullen zien.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zie ik dan ook nog wel gebeuren inderdaad...damn is MS vergeten hoe populair de 360 is geweest hier? Ik had het hierover met een vriend en die denkt dat het aan de tv services ligt, dat er allemaal weer regeltjes aan vastzit en daarom het zo moeizaam gaat. Nogal weird..want dan hebben ze dat probleem in al die andere landen ook? Nah.

    Ach al dit speculeren heeft geen zin...we moeten maar gewoon afwachten. Ik stuur Major Nelson wel een bericht maar of ik een reactie krijgt....fat chance.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    PS4+Xbox 360+Wii (U). Einde discussie! :p
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb Major Nelson de link gestuurd en gevraagd what the hell is up, zeg maar. Krijg je op de mainpage van Twitter gelijk te zien als iemand heeft gereageerd?
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat toch niet op je tweet reageren -)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat zou zo maar eens kunnen. Ik kan me voorstellen dat een upc en ziggo het voor elkaar krijgen om er voor te gaan liggen. Maar aan de andere kant: tv werkt toch voor geen meter vanwege het 50hz/60hz probleem :+

    Ach het blijft natuurlijk allemaal speculatie en daar is deze thread voor.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    TV en lokalisatie waren ook de 2 officiele redenen. Maar niemand geloofde dat natuurlijk. Lijkt er wel meer op nu, want extra consoles naar US verschepen in plaats van Nederland is niet logisch tot Q3.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nog steeds geloof ik niet in de lokalisatie. Er zijn genoeg andere features die er bij de launch niet aanwezig waren er later in gepatched worden dat ze dit ook gewoon met de taal en tv van bepaalde landen hadden kunnen doen
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit staat er trouwens in het stuk. Nederland en België vallen niet onder de Nordics. Dus wellicht valt het mee.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat gebeurt niet. De One en PS4 hebben in hun eerste week al meer verkocht dan de Wii U sinds hij uit is. :lol:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dan zou je de eerste zijn!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan nog zou het bizar zijn, ik ging er echt van uit dat op zijn laatst rond de release van Titanfall de rest van de launches zouden zijn

    nog een half jaar daar na slaat nergens op, waar zou het in hemelsnaam voor nodig zijn.. ze moeten tegen die tijd toch meer dan genoeg units hebben om die kleine markten te kunnen bedienen

    tenzij ze eerst alles op orde willen hebben qua deals met de tv providers en zo maar daar zitten de gamers helemaal niet op te wachten :+
     

Deel Deze Pagina