Ik baalde er alleen al van dat ik de X1 op 21 november niet kon kopen. Hoorde vorige week dit bericht al. Heb mijn X1 voor kerst toen besteld. Ben via google op http://www.xboxonematch.nl terecht gekomen. Deze website geeft een duidelijk overzicht van de webshops met de beste levertijden in Europa. BTW vind ik het ook gek dat de spellen wel al verkrijgbaar zijn in Nederland.
Na het bericht van vandaag denk ik dat zeker niet iedereen dat nog steeds denkt hoor. We shall wait. Maar als MS ook na dit nog niets zegt....mja...dan weten we wel genoeg denk ik.
5 december mijn XBox One besteld bij de Franse Microsoftstore en vandaag al binnen gekregen! Mooie onverwachtse verrassing!
Je hoeft niet noodzakelijk (jouw?) site in elke post te vermelden. Die site is trouwens op dit moment nog steeds erg inaccuraat en vandaar dus ook nutteloos. Bv. bij snelste levering staat er nog steeds 13/12 @ Amazon.fr, deze leveren echter pas na nieuwjaar als je effectief besteld. En dat ging zelfs al over enige tijd geleden.
Die helpen je inderdaad gewoon. Weet alleen niet 100% zeker of je ook daadwerkelijk een adres moet hebben in Duitsland/Frankrijk vanwege shipping. Dat zou iemand anders moeten beantwoorden.
Las net in het topic over crackling dat je wel een DE adres moet hebben waar je Xbox One opghaald moet worden. Dit zal straks als hij in NL uitkomt niet meer nodig zijn, omdat dan het proces voor het repareren van Consoles ook in NL gefaciliteerd is. Verder over ontopic over het nieuwsbericht. Het gaat over Nordic countries daar valt naar mijn idee Nederland en Belgie niet onder. Wacht maar eerst even rustig een officieel bericht van MS af, voordat wel allemaal gaan flipperen .
Iemand enig idee dat ik nog een xbox one kan scoren voor de kerst ( als cadeau onder de boom ) en waar ik het meeste kans heb ? Bedankt alvast
Amazon sites of de MS stores. Meeste zeggen voor de Kerst dat ze er weer zijn. Maar precies wie er het eerst levert durf ik niet te zeggen.
Ik was van plan om te wachten tot de NL release... Maar ja, nu met dat gerucht over dat uitstellen. En vooral door het niet willen reageren door Microsoft NL of het geven van enige indicatie, heb ik toch maar een Xbox One besteld bij amazon... Ben benieuwd hoe lang ik er op moet wachten.
Jawel, staat dat ze de 16e weer nieuwe krijgen (en dan tussen 24 en 29 levering). Maar ja eerst zien, dan geloven. Ik heb geen idee hoeveel wachtenden er zijn en hoeveel ze er krijgen.
Iemand ervaring met die Amazon Gift Cards die je kan kopen met IDEAL en dan in kan wisselen? Heb namelijk geen CC. Er was toch ook zo'n site waar je in 1x die 530,- gift card kon kopen? Is dat een beetje betrouwbaar en heeft iemand daar een linkje van ?
http://www.livecodes.nl/xbox-one-kopen.php Is van die gasten van Livecodes.nl en die zijn wel te vertrouwen.