repareren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Quilibre, 2 jul 2003.

  1. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n Xbox ook afgelopen maandag terug gestuurd.
    UPS zei dat ie donderdag of vrijdag terug zou zijn, dus dat is mooi.
    Ik ben idd ook erg benieuwd wat ermee aan de hand is.
    Het zal bij mij zeker binnen de garantie vallen, want ik heb em niet opengemaakt, en er zit bij mij 3 jaar garantie op, daarbij heb ik em nog geen jaar.

    Even een vraagje aan Erik Mol, en alle andere die hem voor een soortgelijk probleem hebben opgestuurd:
    Had je ook dat ie bij sommige spellen af en toe haperde/moest laden, vooral bij drukke spelmomenten?
    En ook wel es dat ie vastliep?

    Een beetje een soortgelijk probleem als je op een niet al te snelle PC een te zwaar spel gaat spelen bv.?

    2e vraag:

    Ze hebben mij voordat ik besloten had om hem terug te sturen aangeraden om eerst de harddisk te deleten en dan nog es te proberen of het probleem aanwezig bleef.
    Dat heb ik maar niet geprobeerd omdat ik die saves niet kwijtwilde.
    Nou vraag ik me eigenlijk af of ze in die fabriek ook alles zullen deleten (daar gaat o.a Halo ergens in lvl 8 :mad: :mad: ) enz enz.. ?
     
  2. ABundy

    ABundy DOH

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je klacht iets met de discdrive is dan vervangen ze alleen je drive, dat was bij mij zo in ieder geval. Ik was ook bang dat mijn halo savegames gedelete zouden worden, maar het tegengestelde is waar :) Ze geven je een andere drive en laten de rest intact.
     
  3. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ah net terug van de vakantie en mijn xboxje stond al weer te wachten

    hij was gemaakt ze hadden de DVDdrive vervangen
    en daarna twee getest en dan nog een final test
    en al mijn profielen van halo enzo staan er nog op en alle andere gegevens
    voordie tijd haperde die inderdaad, als het er zeg maar hard aan toe ging, met ontploffingen en alles te gelijk dan werd et net een slakje, maar nu doet ie het weer, en met die o zo mooie film black hawk down bleef ie opeens steken net als bij Band of Brothers, en dan zei die dat het smerig was enzo, blabla, maarja als het goed is is dat allemaal voorbij, en dat binnen vier daagjes :)
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de xbox standaard nou een jaar garantie? Die van mij is nu namelijk al meer dan een jaar oud en ik zou hem (eventueel voor geld, als dat kan???) willen laten nakijken/repareren. De DVD-drive maakt namelijk af en toe rare geluiden en loopt bij DVD's kijken vaker vast en het lijkt erop dat ie krassen maakt op spellen zoals MM3.
     
  5. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat ie in ieder geval een jaar garantie heeft, kan ook wel twee jaar.
    maar ik vroeg aan de lijn of ik ook moest betalen en toen zei ze dus nee, ik zou het dus gewoon ff vragen.
     
  6. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ff duidelijkheid, je hebt 2 jaar garantie; in tegenstelling tot hetgene wat in de handleiding staat, dit komt doordat de europese wet (van de EU of zo, weet ik veel) is veranderd; je hoeft niet te betalen voor service in die 2 jaar tenzij je je xbox hebt opengeschroeft of iets dergelijks, het telefoonnummer van de xbox klantenservice is trouwens 0800-023-3894

    Zo dat moest er ff uit, kheb ze nou al zo vaak gebeld dat ik het telefoonnummer gewoon uit m'n hoofd weet, irritante gastjes, kheb nou tenminste een nieuwe xbox
     
  7. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    oww een hele nieuwe das netjes
     
  8. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had precies hetzelfde probleem als jou.
    Als het voor de xbox "teveel werd" ging die haperen, en dat was ontzettend irritant, zeker als je ergens in een lastig level zit.
    Ze hebben bij mij idd ook de DVD-drive vervangen, en ook getest en alles.
    Al m'n savedgames staan er ook bij mij gelukkig nog in, das echt wel fijn :)
    Over de service valt in ieder geval niks te klagen, maandag opgestuurd, gisteren (donderdag) alweer teruggekregen :D :+ 8)
     
  9. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik had et ook vier daagjes dus das niet om te klagen
     
  10. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    nou hij doet et weer netjes dacht ik zo
    nu nog ff met een halo link testen
     
  11. ABundy

    ABundy DOH

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds de "dirty disk error" ondanks dat mijn drive is vervangen. Weet iemand waar het anders nog aan kan liggen?
     
  12. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien tóch een dirty disc gewoon? ff je dvd goed schoonmaken, gewoon met een doekje van binnen naar buiten vegen

    volgens mij moest je op die manier de disc schoonmaken *)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  13. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de DVD-lade openen en er ff in blazen, er kan wat stof op de lens zitten.
     
  14. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    is zit altijd gewoon over mijn dvd te vegen met een doekje, want mijn xbox is niet meer traag maar hij bleef wel hangen met black hawk down precies op dezelfde pplek als eerst
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat via Xboxconnect krijgt:

    iedereen heeft daar last van. Je moet gewoon een eigen systemlik game maken, helemaal tot aan het laatste scherm (er hoeft niet iemand bij te zijn ofzo). Dan ga je weer helemaal terug naar het hoofdmenu (Campaign, Multiplayer, Settings, Game Demo's) en daarna kan je gewoon een game joinen.
     
  16. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daarvoor deed ie het ook al bij gewoon met zijn 2en ofzo en met sommige echt slecht, nu nog ff dvdtje schoonmaken , en ff het advies van ImpulzZ volgen :)
     

Deel Deze Pagina