Ik heb alleen maar goede ervaringen met gcshop, heb daar MM3 als preorder besteld en via een bank-overmaakt-papiertje overgemaakt. Dit had ik nog nooit echt eerder gedaan dus ik telkens kijken bij die orderstatus en daar stond telkens dat het geld nog niet overgemaakt was. Dus ik mail ze even met de vraag of dat een foutje is, ik krijg meteen de volgende dag een heel vriendelijk mailtje waarin alles wordt uitgelegd. MM3 kwam op 27 juni uit, en ik had hem binnen op de 24ste. Een bedrijf kan én mag altijd fouten maken, het is onmogelijk om het altijd goed te doen. Release tijden krijgen ze van hun distribiteur (hoe schrijf je dat?) binnen en soms heeft die het fout. Áls ze een fout maken kan je die beschadigde en niet-goede game gewoon terug sturen. Boze mails schrijven helpt niks. Nu al 5 mensen die goede service hebben gehad en 2 niet.
Ik heb goede zeken gedaan bij gc shop maar volgens mij zitten hier ook op het forum mensen van gcshop ask hun.
Ik bestel mijn game gewoon bij online winkels waar ik op rekening kan kopen, is het niet goed, stuur ik het terug en betaal ik niet. en krijg nog 10% vaste klanten korting ook
I love winkels als je het spel niet leuk vind kun je het altijd terug inruilen voor wat anders en wat is 5 euro extra nou? als je in de speeltuin in de zandbak gaat spelen vind je al 5 euro heb ik wel voor over om te kunnen garanderen dat je een game krijgt voor je geld die je leuk vind
nah, ik koop/bestel nooit dingen over het internet, ik koop je gewoon bij freerecordshop of nedgame gewoon contant betalen en meteen het spel meekrijgen zo hoort dat
Precies helemaal mee eens. Ik haal ze leiver bij E-plaza. Bij the free record heb je vaak kans dat ze beschadigd zijn of vies, omdat je daar 2 weken de tijd hebt om ze te ruilen.
Uhmm, ik heb al heel wat besteld daar maar nog nooit problemen gehad hoor. Snelle levering, goede service enz. No problems here.
Eshop.nl is ook goed, en best goedkoop als je gcshop.nl niet wilt. PS: Gcshop.nl vind ik nog niet eens zo goedkoop, bij freerecordshop kom je soms zelfs op een lagere prijs uit
Ik heb pas Brute Force gepreorderd bij gcshop. Had hem wel pas 2 of 3 dagen na de launch. Maar dat vind ik nog niet zo'n groot probleem omdat het toch snel een aantal euro's scheelt vergeleken met oa FRS. Maar nu ik een CJP pas heb haal ik mijn games toch maar bij FRS, die 10% korting is ook goed en dan heb ik mijn game ten minste meteen.
Ik heb al heel veel bij gcshop.nl besteld, en tot nu toe is alles prima verlopen, 1x was Moto GP1 niet op voorraad, wat denk je? Ze sturen me netjes een mailtje dat ie niet op voorraad is (doordat Moto GP1 classic werd), en ze zeggen: je krijgt óf je geld terug, of je moet een paar weken wachten. Prima service toch?
Ik heb nu 5 keer via GCshop games besteld, levertijd was prima en voor de rest geen problemen. Volgende keer bestel ik gewoon weer bij GCshop *)
Ik heb al heel veel games besteld bij deze online shop nooit geen problemen gehad. e-mails werden meestal binnen 1 dag beantwoord. De bestelde games had ik binnen 3 dagen in huis De pre-orders waren altijd een dag na de release binnen. Het lage bedrag is veel beter dan die van de winkels hier betaal je zeker 10 tot 15 € meer dan bij GCshop. Kortom een dikke pluim voor deze mensen.
Ik heb ook nog nooit een spel via internet gekocht(wel verschillend over de winkels) maar mijn volgende spel(waarschijnlijk Seadogs 2;POTC) zal ik via GCshop bestellen, niet omdat ik Prikkie niet geloof maar om het in ieder geval zelf mee te maken of het wel of niet goed werkt via internet!