ik wist niet waar ik dit moest vragen dus doe ik het hier maar, weet iemand of je in de bijenkorf in Amsterdam ook X-box spellen kan kopen? mvg, richard
Ja, dat kan. Beperkte collectie, niets is afgeprijsd dus of je daar nu je spellen moet gaan halen............. Sommige classics liggen er zelfs voor 34,95
Man sommige spellen die normaal 30 euro zijn verkopen die naaiballen daarzo voor 80 of 70 euro. Je wordt daar echt afgezet.
Als je in Amsterdam bent kun je beter even naar Computercollectief (Amstel 312 geloof ik) wandelen. Die hebben veel Xbox in de aanbieding. Zie hun website (www.computercollectief.nl). Nee, ik werk daar niet, haal er af en toe een spel of boek)
Waarom wil je daar nu xbox spellen kopen? Als je graag veel geld uit wil geven...moet je vooral doen!
Ja, idd, ik werk er. Niet bij de games overigens, maar ik ga altijd wel ff kijken naar de prijzen... alle classics zijn gewoon 29 euro zoals overal, en voor de rest moet je denken aan de prijzen die je elders ook vindt. Toen ik de xbox net had gekocht, heb ik vaak geklaagd daar dat hun collectie zoog... en dat ze er wat aan moesten doen (ze hadden maandenlang slechts dezelfde 4 (!) games staan). 2 Maanden terug is er waarschijnlijk iets ingrijpens veranderd, want nu staat er meer dan in de gemiddelde dixons... En dat gelul hier dat De Bijenkorf zoveel duurder is slaat echt nergens op... We kunnen nu eenmaal niet zo snel afprijzen vanwege het feit dat we een enorm bedrijf zijn... Live kitje heeft toen ook een week geduurd voordat ie er lag... maar je kunt er iig ff gaan kijken!
Wat een onzin zeg! Dat geldt dan voor bv V&D en Dixons precies hetzelfde! Ik weet dat sinds de uitbreiding van het assortiment de verkoop fllink omhoog is gegaan, dus er is zeker interesse.... En ik neem aan dat je er al een tijdje niet geweest bent? Anders zou je weten dat de collectie op dit moment 100% meevalt... Ook BF en MM3 staan er gewoon tussen...
Hebben ze tegenwoordig ook journalisten in dienst bij de bijenkorf? ? Want in je profiel staat dat je journalist bent.......
Its all about a part-time job! Vaste aanstellingen in de journalistiek zijn (vooral in de huidige economie) zeer schaars... Ik leef dus vooralsnog van freelance baantjes bij verschillende kranten en radio-stations, en heb bij de Bijenkorf tenminste een vast inkomen! Vandaar dus!
M`n opa was vroeger directeur van een Bij-filiaal en daar krijgt de familie nog altijd 20%-kortingspassen voor
Dat is idd geen argument. Dat je groot bent, wil nog niet zeggen dat je traag moet zijn. MM is ook groot, maar daar zie je altijd afgeprijsde games. De Bijenkorf heeft waarschijnlijk gewoon geen verstand van games, dat is ook niet raar aangezien de games-afdeling verwaarloosbaar is als je het vergelijkt met de andere afdelingen. Mensen gaan tegenwoordig ook eerder naar een speciaalzaak dan naar een warenhuis. Geen wonder dat het, in het algemeen, slecht gaat met de warenhuizen.
Wat een onzin zeg ! Omdat we een groot bedrijf zijn kunnen we niet snel afprijzen !! Nee maar ze kunnen wel op hun hele assortiment een stuk duurder zijn dan andere grote bedrijven ! Ha! Als je in Amstelveen bij hun DVD collectie kijkt , kun je de free record shop op 10 meter afstand zien , je ziet een film bij de bijenkorf voor zeg 30 Euro die op 10 meter afstand voor 20 Euro te koop is !!! Afzetters !
En toen was die gast uitgeluld! mAAR ik vind dat de Bijenkorf slecht is met games hoor! En dat argument slaat inderdaad nergens op!