1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [orginele XBOX] component kabel

Discussie in 'Gezocht' gestart door emusa, 10 dec 2013.

  1. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een componentkabel voor de originele Xbox (die lompe zwarte Xbox), met een optische audio-out.

    Als je er 1 hebt liggen die je niet meer gebruikt hoor ik het graag :thumbs:

    Voorbeelden:
    [​IMG]

    Of:

    [​IMG]
     
  2. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal thuis even in wat dozen graaien, misschien dat ik nog wat heb liggen, maar weet het niet zeker. Heb nml veel dubbel spul allemaal in 1 bulk verkocht. Geen NEDgame bij je in de buurt?Kost daar maar een paar eu!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je reactie. Op de site van nedgame staat geen componentkabel dus ging er vanuit dat ze die niet hebben.
     
  4. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze nog wel eens in hun "hok" staan. Weet niet waar je woont, maar in Emmen en Hoogeveen waren ze ook in een gameshop te vinden. Ik ga morgenavond even kijken na mn werk! :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe nog geen kabel, enkel complete xbox sets, sorry...
    Mocht ik nog wel wat vinden hoor je het van me!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de moeite kerel - tof van je :thumbs:

    Ik heb er 1 kunnen vinden via marktplaats. Weliswaar zonder optical-out, maar daar kan ik mee leven.

    thanks again!
     
  7. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    Geen probleem!Heb net een verhuizing achter de rug en ben mn gameroom en meuk weer aan het uitpakken, dus kan nog niet overal bij!
    Movht ik toch nog wat tegenkomen laat ik het je weten, vraag geen rare bedragen ofzo, dus komt dan wel goed. Ik hou je in elk geval in mn gedachten als ik aan het uitpakken ben haha!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina