Ik vind het geen janken wanneer je eerst duidelijkheid wil hebben hoe iets zal gaan, mocht de console stuk gaan en terug moeten. KNAP fucking lullig als je ineens zou krijgen te horen dat je een adresje moet regelen in Duitsland of dus erheen rijden. Dat was het althans in mijn geval...duidelijkheid willen hebben over hoe het in zijn werking gaat bij MS Store en Amazon.
Supernieuws! Dit betekent dat ik geen enkel probleem zal hebben om hem te importeren. Tenzij de X1 in maart in Nederland uitkomt, want tot dan kan ik best nog wachten. I hate to speculate too much....maar misschien is dit ook een teken dat hij is uitgesteld in Nederland. Want ineens is de service er nu wel, terwijl ze de klant eerst konden weigeren? Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.
Ik heb vooral moeite met die teringlijers, pardon my French, die grote aantallen PS4's inkopen en het dus op die manier verneuken voor andere gamers. Om dan vervolgens ze allemaal voor ziekelijke bedragen online te zetten, 600 tot 750 heb ik voorbij zien komen. Heb vandaag een mailtje naar eentje gestuurd. Mijn broer wil een hebben, dus ik zei tegen die die dude in de mail dat ik 450 wil geven voor het Killzone pakket, aangezien dat de normale prijs is. 500 was maximum bod zei ik, nergens voor nodig om meer ervoor te hoeven betalen.
Stuurt ie terug dat ik hem dan maar lekker ergens anders moest kopen en veel succes de aankomende maanden. Heb ik hem weer gestuurd dat we echt wel geduld hebben en dat het goed voelt niet mee te doen aan dit soort achterlijke praktijken. Als ik dan een moraalridder ben....fucking boeiend! Hij stond trouwens voor 500 en in de advertentie stond dat mensen maar moesten bieden. Bij een uitstekend bod was ie meteen voor jou.
Heb een schurfthekel aan dat soort lui. Zelfde als mensen die concertkaartjes inkopen en dan voor insane prijzen op Marktplaats zetten. Rot gewoon op met die trieste shit. Maar wat ik al eerder zei....het meest kutte is het voor de gamers die anders gewoon voor die 399 een PS4 hadden kunnen halen.
Laatst bewerkt: 13 dec 2013