1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    FUCK. BATTLEFIELD. NEE.
    Doe ik het eindelijk goed, loop je vast! [noparse]:mad:[/noparse]

    Tellen alle ribbons, stats etc gewoon mee? :'-(

    edit: Ok, nu is EA me gewoon aan het trollen. 0.9 KM voor het einde van een race in NFS is er opeens een host migratie. Na die migratie gaat de race verder, maar wordt de CPU op volle snelheid teruggezet, en ik wordt doodstil teruggezet. Dag 1e plaats (ik lag dus eerst ruim eerste)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij niet, had ik de vorige keer ook. Potje conquest zat al meer dan een uur, en we waren het winnende team. Bammn, er is een error opgetreden...... :F:
     
  3. antrax9

    antrax9 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen deze error ce-34878-0 bij het spelen van FIFA 14?
    Ik krijg die error alleen als ik een carrière gestart ben met een zelf gemaakte speler en ik tijdens die carrière een wedstrijd wil gaan spelen.
    De graphics en de gameplay is echt goed aan die game minpunt aan de nextgen versie is dat ze er dingen uitgehaald hebben die er in de curentgen versie wel inzaten
    zoals een toernooi maken of be a goalkeeper oefenwedstrijd.
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En dan vooral de Creation centre. Echt belachelijk dat ze dat er uitgehaald hebben.
    Over die error die jij hebt, nee, dat heb ik nog nooit gehad.
     
  5. antrax9

    antrax9 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet duur mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?
    Dat was me niet eens opgevallen dat ze dat er uitgehaald hadden wel belachelijk ja
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je nog op de 360 bent 4200 punten kopen op Ebay voor 37 euro. Maar die punten worden dan omgezet naar 50 euro op je Live account. En Premium is iets van 48 euro ofzo. Dus je hebt dan Premium voor 38 euro. :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Battlefield was vandaag niet vastgelopen! Wow.

    Kijk dan. Ik zou zo Zwarte Piet kunnen zijn. :cool:

    :+

    Zo vreemd om op een plek in het leaderboard te staan waar ik niet voor hoef te scrollen.

    Jammer dat de Share nog steeds niet perfect meewerkt. Was wel een grappig momentje waar ik de onnozele sniper lag uit te hangen. Tank had me gespot (dat gras was lager dan ik dacht). Draait zich naar mij toe en komt vervaarlijk op me af.
    Om daarna als bij een bugs bunny cartoon door de brug te zakken en uit het zicht te verdwijnen. :D
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    goed bezig, als je de grote medpack hebt unlocked kun je die beter gaan gebruiken btw

    die kleine hebben een waardeloze range qua healen
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag inderdaad al dat er ook andere op de grond lagen. Maar die zullen dan ook wel minder krachtig zijn?
    Die revive dingen lijken me niet écht handig. Tenminste, dat is niet iets waar ik veel tijd voor verwacht te hebben midden in een gevecht.

    Bij Rogue Transmission heb ik mezelf ook nog enigszins nuttig weten te maken door met mijn verrekijker voertuigen te spotten. Geen idee hoe dat ding heet. :p Lasers...target lock... ofzo. Niet iedere map lijkt iig behoefte te hebben aan een medic. :+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahah Dulle :lol: lag je lekker?

    En medkits kan je minder ver gooien, maar zijn verder wel overal beter in.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, je kan ze alleen minder ver gooien. Maar ze healen veel sneller en blijven langer liggen
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Blijkbaar lag ik wel lekker ja, aangezien iedereen stomweg langs me liep. :+
    Gebeurde in een ander potje ook, waar ik gewoon gehurkt in een kapot huis mijn vlaggetje aan het bewaken was. Links en rechts renden ze me gewoon voorbij. Mja, ok dan. Bedankt voor de kills. :p

    De tank zag me wel. Ik probeerde nog de kogel terug te koppen, maar helaas.

    Oeh, en ik had vandaag mijn eerste kill ooit door te wisselen van wapen nadat mijn ammo op was. :cool: Ik zal nooit goed worden, maar met een beetje geluk wel minder slecht!

    Ik kan CoD zeker waarderen. MW1 en 2 (voor mijn doen) veel gespeeld. Maar je merkt hier gewoon veel meer dat er verschillende speelstijlen zijn die werken. Je hoeft niet goed te zijn in no-scope skillz om plezier te hebben.

    Ik moet er alleen denken nooit meer in een helikopter te stappen. Nee, niet als chauffeur, maar als passagier. Iedere keer crashen die dingen na 5 seconden. Ik draag een vloek bij me volgens mij.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen spawnen op choppers die al rond vliegen, dan weet je dat je een capabele piloot hebt.

    En repair tool mee nemen, scout choppers repairen is de snelste manier om repair ribbons te halen

    Dat en achterop een attack boat staan met stinger en repair tool, choppers schrikken zich altijd kapot :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat doe ik ook! :+ Maar ze maken een duik naar beneden zodra ik erin zit. Misschien ben ik te dik?

    Enige keer dat een voertuig niet gelijk crashte toen ik kwam kijken was in een, ehm, AC130 Gunship? Da was wel fijn. Vooral omdat het mikken in dat ding wat gemakkelijk was dan als je aan de turret zit in een chopper, dus ipv alleen maar mee te liften en van het uitzicht genieten kon ik zwaar wat schoten afvuren die enigszins in de buurt van hun doel terecht kwamen!
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja die dingen vliegen zelf, komt geen piloot aan te pas
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heerlijk! Vandaar dat ie niet crashte. Moet ik vaker doen. Die dingen kunnen blijkbaar mijn gewicht aan. :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet bij Fifa, maar wel bij iedere andere vastloper wat ik heb gehad. Of het in BF4 is, NFS of gewoon in het OS. Het is een error code wat volgens mij nergens specifiek voor staat. Het zegt alleen maar 'er ging iets mis'. Wat? Geen idee!
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sjonge jonge, wat is Rivals Kut online....

    Kan amper 4 minuten spelen en dan heb ik weer een disconnect...

    Meer mensen hier last van? Kan ik überhaupt offline gamen? Wordt er gek van....
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat geeft ie als melding? Ik heb wel eens een migrate host maar verder niet. Met most wanted had ik altijd na een kwartier een disconnect.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb iedere keer disconnect from host.

    Is het dan dat de host ermee stopt?

    Zat ik net mijn 3e jump te doen als objective, krijg ik de disconnect.

    En ik heb het weer....
    [​IMG]

    Game gaat de deur uit... Klaar
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013

Deel Deze Pagina