Heb je hier een code voor, omdat ik daar geen tijd voor heb.. en ik wil wel mee in de live sessie zonder dat ik met een slechte motor begin..
EHm jij denkt dat ze in een Live game waar het belangrijk is zelf dingen te unlocken cheats inbouwen? Not a chance > MGP 2 Forum
Ik denk ook dat het bijna onmogelijk is om alle credits te verzamelen. Al die challenges zijn ook een stuk lastiger als bij 1 Ik heb het daarom maar gemunt op 'Rossi' die je moet unlocken in de stuntmode. Is het een beetje te doen die 1.000.000 punten?
Al die credits verzamelen is pies of kak! het enige wat misschien wat lastiger is, is de Legend mode en jij rijd op een NSR dan moet je misschien een race een paar keer opnieuw doen maarja dat hoort erbij succes iig
Ja ik rijd alleen op KATO : / Ik ben 1 keer 2e geworden! Maar ik snap nix van heel die score van heel dat spel : / Naja komt denk ik wel, En kan je eik zien, hoeveel wedstrijden je gereden hebt enzo, net als bij UC, hoeveel kills en death, hoeveel matches en effecienty
waarom kato of rossi ? ? Je eigen bike is toch juist een van de brilliante features van deze game? Als ik een wedstrijdje terugkijk dan is het cool om te zien dat ik heb gewonnen, maar het is nog veel toffer om je eigen ontworpen bike close up voorbij te zien gaan.. en cheaten maakt het natuurlijk minder leuk. Als ik nu ineens 1e in de overall ranking zou staan, zou ik het spel binnen 1 week weer verkopen.. succes mX
Ja, in een uurtje heb je die punten bij elkaar.... gewoon op de baan blijven, powersliden en op je achterwiel rijden... na 12 tracks zit je dan wel aan de 1.000.000
cheaten is zeker dom maar kheb wel ontzettende moeite om die 1000000 punten bij elkaar te sprokkelen in stunt mode. hoe kan je zoveel tracks rijden dan? tellen die punten gewoon door als je een volgende race gaat rijden ofzo?
Die score halen in de stuntmode is echt super easy maar een volledige custum bike vind ik 10x zo moeilijk ik zit nog op pro en heb er daar 4 van gehaalt ofzo en bij de challenges heb ik er denk ik nog 7/8 openstaan dusja, ik besteed denk ik teveel tijd aan het verbeteren van mijn ronden tijden met rossi (zover het lukt). Vandaag er mijzelf maar eens in de career mode verdiepen. Ps: Komt er mischien nog een lijst met rankings van de xbw members met bijvoorbeeld een weekelijkse update kun je mooi kijken wie er aan jou gewaagd is ofzo? (zoveel werk kost dat namelijk niet).
career mode op pro is vrij makkelijk. ik heb de motor van kato als eigen motor genomen en dat gaat prima ook in challenges. vrijwel alleen maar eerste geworden... over die rankings weet k nix
Credits kijken, naar benee scrollen totdat er ergens 'Credit Games' staat met een groene A er in (zoals de knop op je controller). Druk dan op A.
wow man die tuur staat zelfs eerste met credits shooter die gast is wel echt helemaal gemaakt voor dit spel volgens mij.
Goed jongens ik hoop dat jullie me kunnen helpen. 1=heb alle challenges uitgespeelt 2=traing alleen ,hold a corner en perfect lap nog. 3=alles uitgespeeld op champion mode 5/6 4=d8 dus moet ik alle challenges afmaken maar nee hoor. 5=ik weet niet meer hoe ik op >>>legend niveau moet komen<<< Help me aub ik ga zo me xbox uit het raam gooien. ps ik heb trouwens wel is een keer een nieuw seizoen gespeelt en toen moes ik bijv. ASSEN nog en die andere banen op easy gespeeld en toen bij ASSEN omgezet in champion en toen had ik dus alle credits 5/6.