FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Dit is sowieso nooit echt mijn baan geweest en dat was wel weer te zien in de uitslagen :+

Kwalificatie gewoon geen goede ronde neer kunnen zetten, & Als ik dan is onder mijn tijd reed verpeste ik 't weer in een andere bocht :+ Geloof dat ik 11de gekwalificeerd ben

Heat 1 vond ik nogal druk in de eerste paar bochten dus wat minder risico genomen waardoor ik ook laatste kwam te liggen. Zag dat ze voor me aan het knokken waren dus dacht dat ik er wel weer bij kwam. Totdat Novacaine3 naast de baan kwam en kwam vrij gevaarlijk weer terug. Schrok daar een beetje en kon eigenlijk geen kant meer op. Vrij lullig schoten we dan ook samen recht door (Nova wat harder als mij) en moesten dus weer van ver achter beginnen. Ik vind 't niet heel erg hoor zaten foutjes van ons beide in maar let voortaan op bij de baan te komen dat je daarbij goed om je heen kijkt en niet de gehele baan gebruikt :+

Heat 2 kon ik dus wel lekker vooraan starten. Ook nog wel even volgehouden maar had alleen verwacht dat we na de 180 graden bocht meteen op 't gas gingen had je teminste een flink gat kunnen slaan maar helaas. Nog even een tijdje vooraan meegereden maar moest dat al snel weggeven. Daarna heel veel tijd laten liggen en nog een hele leuke ronde met Coldzero gehad. Niet heel bijzonder

Slecht resultaat voor mij. Gelukkig reed Tender erg goed en hebben we nog wel wat punten gehaald voor FPR. Ook goed gereden van witteveen :thumbs:

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Kwalificatie, niet echt lekker gereden, uiteindelijk bleek mijn 2e rondje de tijd te zijn, 8e plek met Rinck voor me! _O_.

De eerste heat wel bij de start Rinck voorbij gegaan en vervolgens zag ik voor me Denvan en Loyall van de baan raken. Denvan nog net voorbij, Loyall voor me. Verdedigende lijnen proberen te rijden en het was "mannelijk", maar met respect voor elkaar, racen tegen Denvan. Erg vermakelijk.
    In ronde 5 werd ik er helaas uit getikt........ 3 plekken kwijt en in principe race"over" met een bak schade.

De 2e heat wel erg leuk. Uit de drukte proberen te blijven. Op een gegeven moment, reed team Holden NGK achter elkaar, Freaky en Loyall doken de pit in.

In het kader van het teambelang, doorrijden totdat ik zag dat Freaky en Loyall uiteindelijk <50sec achter me zouden zitten. Toen meteen de pit in. Bij uitkomst van de pit inderdaad aansluiten direct achter Loyall met EcoBoost direct in mijn nek. Dit was wel weer een "ouderwets"" ;) staaltje teamracing.

Nu proberen ruimte te laten vallen tussen mij en Loyall, en Denvan en Menno zoveel mogelijk " reglementair ophouden" zodonde EcoBoost minder punten zou kunnen pakken. Wel weer erg gaaf gevecht met Denvan, die zal wel gek van me zijn geworden, maar toch drukte hij mij in een foutje en in ronde 18 kwam hij mij clean voorbij _O_.
    Het gat met Loyall was toen al wel onoverbrugbaar. Dus dat was geen bedreiging. Menno probeerde het ook nog even......erg leuke 2e heat.

Volgende V8 race...... [​IMG]

Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Mooie sfeerpics Pieke_O_

Heeft de dader netjes als een gentleman-racer gewacht tot je weer terug de baan op was?O-)

1e heat in de laatste ronde zat flavour voor mij en de achtervolgers op een veilig afstandje.
    Ik nam en kon bewust wat risico nemen in een allerlaatste poging om flavour nog in te halen.
    als het mis ging dan was er genoeg buffer met de achtervolgers.
    Inhaalactie bleek te lomp en duwde flavour met de ellebogen weg.
    Ik heb toen maar netjes gewacht met op het gas te gaan tot flavour zich weer hersteld had en weer op snelheid was.
    Daarna was er geen gelegenheid meer tot netjes inhalen

Met meer dom geluk dan eigen skills asjemenou veilig voorbij gereden bij de pit exit. Ik was vergeten op de mini-map te kijken of er verkeer voor mij zat.
    Ik schrok mij wezenloos toen ik de blauwe Holden kont van asjemenou voor en naast mij mij zag voorbij flitsen :+
    Ik zag echter daarna dat asjemenou tussen mij en Denvan zat, wat ik heel fijn vond.

Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Laatst bewerkt: 7 dec 2013
  5. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Er is gebleken dat de verplichte pitstops aanzienlijk in tijd ingekort kunnen worden door coureurs, door op het juiste moment op je controler een toets in te drukken. Mochten er XBW leden, die ingeschreven staan voor deze en/of andere cups, hiervan gebruik maken.....dit is, vanaf nu en voor zover dat gebeurde, verboden en valt onder valsspelen.

6. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Eindelijk

Eindelijk liep het weer zoals vanouds voor me. Concentratie zat er nu wel goed in:thumbs:
    Kwalificatie ging goed, zette me PB neer, eindelijk weer 1e plek na een lange tijd:b:
    Heat 1 uit de problemen gebleven. Reed constant 35.7/8 dus liep wel lekker uit op de rest die in duels waren. 1e plek weer na een lange tijd\o/
    Heat 2 geprofiteerd van de safety cars. Ging al snel van P9 naar P1 dus kon daarna alleen maar gaan hotlappen en naar de finish rijden:)
    Goede zaken gedaan voor (team)klassement, jammer dat Asjemenou uitviel vanwege stuurproblemen, maar zeker geen verkeerd teamresultaat neergezet\o/:thumbs:
    Op naar INDY:)

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik zal voor de volgende keer weer een geluks-sticker maken:+

8. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ja graag met klavertje 4, ben nu mijn csr aan het updaten, misschien helpt dat....

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    De firmware?

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hou dat GoPro logo er dan maar op, dat ging een stuk beter dan met de Holden leeuw op de motorkap haha:+:+

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Kon de concentratie niet goed vasthouden. Zat tegen mijn nachtdienst aan te hikken.
    Soms had ik een snel rondje en dan weer een langzame.
    Toch al met al een redelijk resultaat.
    Ik denk dat ik het op de Indy baan beter ga doen.

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Volgens mij staan wij 1e en 2e in klassement. Denk dat het een leuk gevecht gaat worden als het er om gaat. Zorg ervoor dat je goed uitgerust ben, zorgen wij tweeën voor een geweldige laatste oval race:):+;)

Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze race moest ik mn meerdere erkennen in Freaky, die van begin tot eind de snelste was! Bij mijzelf liephet niet slecht, vooral het inhalen verliep soepel (beide races ook laatste gelegen), maar een overwinning zat er hier helaas niet in.

Goed gereden Freaky, je was me de baas!:thumbs::b: sorry,dat ik tijdens de race soms wat gepikeerd klonk,misschien, had je niet verdiemd want je was,gewoon top gister :)

vond de race veel leuker dan sunset, omdat je hier ook moest remmenvd bochten.

zinin,volgende week :)

Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Thanks Stijn, hoop dit vast te houden:)
    Ik heb volgens mij op 1 dag 30+30+28+10+25+35+35=197 rondjes gereden op Twin Ring. Aardig wat haha.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Denk je binnenkort het klassement te kunnen updaten, Flavour? Ben benieuwd naar de stand van zaken, zo halverwege t v8-kampioenschap! :)

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

Wat is die baan glad zeg met die V8's:mad:

Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Vraagje aan de raceleiding. Komt er nog een briefing voor dit circuit? (qua schade, botsingen, inhaalmogelijkheden :))

18. Witteveen

Witteveen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten het al ik doe mee. nr 57

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Pit exit zoals aptijd helemaal uitreiden en pas na bocht 1 de baan op vanwege slecht zicht en snelheid op de heuvel.

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Eindelijk weer is een overwinning geboekt in de V8 Supercar. Hectische heat 2 was het. Menno die echt vol de druk erop had staan bij me. Viel voor iedereen niet mee om hier te rijden denk ik. Was blij toen het over was....ben helemaal gesloopt.

Deel Deze Pagina