1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    ACIV is absoluut een geweldig game! maar het is geen AC meer zoals bijv ACII en Brotherhood was, dus verwacht daar niet te veel van. (qua verhaal)

    Maar voor de rest vermaak ik me absoluut met de game, al heel wat uurtjes hierin gestopt.
    Battlefield bijv loopt al enige tijd stof te happen, dat komt wel weer maar AC is een erg verslavende game.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Qua verhaal heb ik de hoop al lang opgegeven bij AC. Het had zoveel potentie, maar mijn god zeg wat hebben ze het weten te verpesten.
    Was het niet oorspronkelijk de bedoeling dat het een trilogie zou worden? Je merkte iig meer en meer dat ze het maar bleven rekken zonder dat het ergens fatsoenlijks naartoe ging.

    Einde van ACIII niet gezien, maar daar hoor ik ook niks goeds van.

    Volgens mij was er in het begin toch ook nog een link met 2012, maya's, einde van de wereld etc? Kun je nagaan. :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt gelijk, ik moet mezelf inhouden :cool:
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het verhaal had zeker veel potentie absoluut, en het verhaal vond ik zelfs nog interessant in Revelations (wat een goede game ook is)
    Maar ze zijn helemaal de mist in gegaan met die kut indiaan, alles was gelijk over.

    Een grote fout van mij was dat ik een te grote fan was van Ezio, hij was voor mij gewoon AC niemand kon tippen aan hem.

    Maar met Edward Kenway moet ik zeggen hebben ze het heeeel erg goed gedaan, het is een leuk character ze hebben een leuk verhaal erom heen gemaakt.
    Maar het oude wordt het nooit meer.. misschien ooit nog 1 verhaal van Ezio... :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben zowat iedere levensfase gehad van Ezio. Als ze nu nog iets erbij gaan verzinnen ben ik al helemaal bang dat ze achteraf het personage van Ezio weten te verpesten. :+
    Altaïr was ook awesome, maar misschien iets té weinig persoonlijkheid? iig beter dan die ACIII gozer.

    Revelations was ook zeker goed. Maar wel al minder goed dan Brotherhood en II. Daarna kreeg je ACIII wat vreselijk was. Dus ik was even echt bang dat de serie naar de knoppen was. Thank god zijn ze het nog niet verleerd om een goede game te maken. Alleen doodzonde van het verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Revelations was oke. Maar was wel een stap terug vergeleken met Brotherhood. Vooral Istanbul was dood en had gewoon geen sfeer. Heel apart.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha ja okay daar heb je gelijk in. :+ dan maar hopen op een PS4 upgrade van AC II etc, zijn trouwens de enige games die ik heb bewaard toen ik de PS3 weg deed.

    Alle AC games heb ik nog in bezit (zelfs :cool: geen idee waarom kan ze niet spelen.

    Wat betreft Altair hebben ze naar mijn idee gewoon te weinig info over hem gegeven en minder diep op hem in gegaan maar hij was absoluut beter dan Connor Kenway.

    Heb je de game trouwens nu wel of niet? anders MOET je hem halen!
     
  8. antrax9

    antrax9 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja volgens mij ook.Eigenlijk is het schandalig dat je bang moet zijn voor een error.Je betaald wel bijna 70 euro voor een game.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game nog niet, maar dat is niet mijn schuld! :+ Saturn wilt de game nog steeds niet leveren. 2 weken geleden besteld.

    Yup. Het was Ezio wat de game van een 'ok' naar een 'goed' wist te halen. :p

    Man, ik denk er nu eigenlijk pas goed over na. Ik baal er écht van dat het verhaal zo verpest is. :mad: Haha, weird dat ik het nu pas echt besef 8)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ben ook nog van plan om AC4 te halen en hoop dat hij met de Christmas deals voor een leuke prijs te downloaden is en je hem dan voor €10 kunt upgraden.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Je had die game ook gewoon in de winkel moeten halen:+

    Overigens het einde van Ezio was ook wel erg goed gedaan in Embers (held was het:b:)

    [​IMG]

    Toen ik jaar geleden in Florence was had ik dat ook van daar heb ik gestaan en daar, mijn vriendin me raar aankijkend natuurlijk.
    De serie gaat erg diep je fantasie in! ik ben zelfs in monteriggioni geweest waar de hideout was van Ezio.





    Dus voor alle NIET AC fans die twijfelen haal gewoon ACIV het is een top game een verhaal die er los van staat!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Joh.:+
    Ook nog de neiging gehad om in een hooiwagen te springen?:9
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha, heb gezocht maar ze zijn schijnbaar weggehaald:+

    Edit: Haal hem nou gewoon MAD, ik werk namelijk voor UBISOFT:p
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, achteraf is het gemakkelijk praten! :+ Mijn vorige bestelling bij Saturn ging perfect.

    Hoe zeer ik ook uitkijk om te kunnen beginnen aan ACIV, ik word wel steeds depressiever over het lot van het overkoepelende verhaal. :'-(
    Misschien is het maar beter zo. ACIII was zo slecht dat ik het einde niet heb gehaald, dus die ellende heb ik niet gezien. Nu blijft niks over dan goede herinneringen. :p

    Zou zelf ook eens graag naar Italië willen gaan. Eigenlijk alleen door de game. 8)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ook nog geen van mn + titels echt gespeeld

    MGS en Catherine 10 minuten geprobeerd

    qua 360 ga ik Xcom nog uitspelen en tzt Dark Souls II en dat is het dan
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik snap wat je bedoelt, teleurstelling was er bij mij ook, maar doe wat ik ook heb gedaan sluit het verhaal af na revelations.

    Het einde van een geweldig verhaal, en nu begint het "opnieuw" met een ander verhaal.
    Zo ben ik IV in gestapt en het bevalt me heel erg!
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Tip voor ac IV: download de app! Veel gemakkelijker je vloot bijhouden en geld cashen, map erbij etc.

    Ik ben blij dat ik alsnog de game ben gaan halen. Erg verslavend en zeer mooi gemaakt. Hele sfeer is veel beter dan in III. De oerwouden en stranden, eilanden en dorpjes. Echt genieten deze game. Missies en verhaal zijn ook gewoon beter.

    Moet bekennen dat ik Knack verkocht heb. Was het eerst niet, toen wel maar uiteindelijk toch niet.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren begonnen met AC en inderdaad heel tof! Was er na Revelations en III helemaal klaar mee maar deze lijkt tot zover een stuk beter :D

    Dat van die app wist ik niet, even downloaden!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yay, alle trophy's gehaald voor Contrast. :) Had ze bijna allemaal na het uitspelen van de game dus vond het wel leuk om ze allemaal te halen. Leuke gratis game!
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb echt spijt dat ik ACIV niet bij saturn heb gehaald... Had al mario 3d world, dus vond het wel genoeg. Maar nu ik de PLUS games 100% heb uitgespeeld, ben ik overgelaten aan BF en Ghosts.
     

Deel Deze Pagina