1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Verkopen doe je maar in de Bazaar, hier proberen te verpatsen doen we lekker niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2013
  2. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, juist. Maakt ook niet uit, dacht post het hier even.
    Heb sinds vandaag mijn one.
    2.5 week geleden besteld in mediamarkt herzogenrath en deze morgen telefoontje gehad. :)
    Ze zeiden eerst dat ik hem pas zou hebben na kerstmis, maar blijkbaar krijgen ze om de 2,3 weken nieuwe binnen daar.
    En moet zeggen: Echt geweldig ding!
     
  3. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh ja, voor ik het vergeet. Had gewone xbox one besteld.... en heb Fifa bundel gekregen!
    Lekker voor 499
     
  4. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een linkje naar dat filmpje hoe je je zooi moet instellen zodat je op de USA marketplace games kan kopen? Ik kan 'm nergens vinden.
     
  5. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Naar youtube gaan en dit:
    Xbox One Marketplace aankopen met PayPal - Dutch Tutorial

    intikken. Dan kom je er normaal op uit
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [yt]AMSlx1olGOg[/yt]
     
  7. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat dus :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand die mij kan uitleggen hoe het zit met je oude gamertag van de 360 naar de One halen??? Ik wil ook nog kunnen blijven spelen op de 360, maar hoe doe ik dat dan zonder dat ik er problemen mee krijg als ik hem ook op de One heb, mijn gamertag dan.

    Is hier ergens een duidelijke video over misschien???
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je hoeft er helemaal niks voor te doen, het schijnt dat je zelfs tegelijk ingelogd kan zijn op allebei.

    Ik heb mijn 360 niet meer aangehad sinds 22 november :+, maar hoorde dat je ze beiden aan kon hebben met dezelfde GT.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zou ik dan wel graag zeker willen weten, ondanks dat het als muziek in de oren klinkt. Nice, dan heb ik 500 GS van One spellen op mijn tag, zie ik dat dus ook op mijn 360. Het zou wel heel tof zijn als dat allemaal klopt, hoef ik me nergens druk om te maken. :+

    Gaat het importeren dan ook net zo makkelijk als op de 360? Als dat zo is red ik me daar ook wel mee.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom zou het anders zijn? Gewoon account recoveren en dan kan je los.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is geen probleem. Hij blijft gewoon op je oude console staan terwijl je hem op je nieuwe recovered. :thumbs:
     
  13. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang is de levertijd nu als hij op voorraad is in de Duitse Microsoft site? Binnen hoeveel dagen heb je hem dan binnen?
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Kostenlose Lieferung. Kostenlose Rückgabe.
    Lieferung rechtzeitig vor Weihnachten. Alle Bestellungen, die bis zum 22.12.2013 eingegangen sind, werden garantiert pünktlich zum Weihnachtsfest geliefert.

    Voor kerst dus ;)
     
  15. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er weer geruchten gaan dat ie uitgesteld is en xbox nl voortaan ook alles ondersteund, wil ik er een gaan halen. Pre-order bij Wehkamp weghalen en bestellen, waar vind ik de beste bundels (liever fifa dan forza) en welke site is het beste? Levertijd maakt niet uit kan wel paar weken wachten. Werkt het allemaal via credit card /pay pal? Alvast bedankt en excuses maar geen zin het hele forum terug door te lezen.
     
  16. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    als je de kans hebt om een play and charge kit er bij te halen doe het meteen die gaat echt bizar lang mee
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Awesome!!! _O_

    Dan ga ik ook mooi mijn PS3 de deur uit doen, als alles goed werkt. Ik kan die internetverbinding dan wel gebruiken voor mijn One. :+:9
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ben benieuwd! Er is bij mij iig nog niets veranderd sinds zaterdag.. Werd nog immer bearbeitet
     
  19. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hetzelfde, vrijdag besteld en nog op bearbeitet. Net maar ff gebeld met MS NL en die vertelde dat mijn CC betaling nog niet binnen was.

     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    als je bij MS.de besteld krijg je dan ook gewoon rekening erbij vanuit Duitsland
    met btw erop ? ik dacht nl een keer een bericht van iemand te lezen dat de
    faktuur gewoon van MS NL kwam.
     

Deel Deze Pagina