1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ryse: Son of Rome

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 13 jun 2013.

  1. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel ook uitgespeeld. Echt wel een leuke game. Misschien niet zeer vernieuwend qua gameplay, maar het verhaal in combinatie met het graffisch geweld maakt het zeker de moeite waard. Alsof je in een gladiator-spartacus achtige film zit.
    Ik heb er ongeveer 7u over gedaan denk ik, en ik raad aan om niet het gemakkelijkste level te kiezen. De tweede moeilijkheidsgraad is al goed. Ik heb sommige stukken wel eens opnieuw moeten doen en het wordt leuker naarmate dat je de combat beter onder controle krijgt.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook uitgespeeld, ik heb tot op zekere hoogte erg genoten van het spel. Soms werd het een beetje frustrerend met het blokken enzo, maar als je daar dan extra op ging letten dan kwam het wel weer goed. Grafisch is de game echt allerjesust mooi en de gameplay is prima. Overigens heb ik hem direct op het moeilijkste gezet dat verklaard misschien waarom sommige stukjes frustrerend waren.

    Er is momenteel toch echt weinig kwa exclusives, dus dit is wel echt een aanrader. (al heb ik me meer vermaakt met Dead Rising :cool:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vind het spel ook erg leuk, maar vind sommige karakter modellen eentonig. Elke keer dezelfde Heavy ;)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat had ik dus ook, er mocht wel ietsje meer variantie in de tegenstanders. (of de modellen)
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens, dat is wel jammer. Ik ben er bijna nu, het blijft toch wel een gaaf en overweldigend spel. Misschien dat ik hem nog eens op de extra hoge diff. herspeel.
     
  6. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zo veel zin om Gladiator nog eens aan te slingeren op dvd na het uitspelen van Ryse.

    Mooiste moment is na het (spoilertje) onthoofden van Commodus. Dat Marius naar Nero toeloopt, hem het hoofd van z'n zoon toont en roept: "I.. am... Damocles! I... am... vengeance! You... are... next!" Ik kreeg kippevel in m'n nek van de hoeveelheid awesomeness dat stukje bevatte. _O_
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Major Spoiler man! 8)
     
  8. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat valt wel mee. Of dacht je echt dat die gasten niet het onderspit gingen delven?
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ehm, nouja, het begin van het spel geeft helemaal niet weg dat het überhaupt tegenstanders worden. Is er een grote spoiler voor sommigen. Zet het even in een tag.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De multiplayer ff met Sen gespeeld en moet zeggen dat de multiplayer erg tof is, veel toffer dan verwacht en ook echt iets wat ik wel vaker zou spelen.
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat? Een speciale difficulty die je moet vrijspelen?
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, een vierde. Ik had eerst al Centurion gekozen, nu heb ik de lastigste (naam even vergeten). Wel jammer trouwens dat je per se die Smart Glass moet gebruiken al wil je de unlocks kunnen zien...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]


    :+


    Althans....die indruk krijg ik van een aantal mensen wanneer ik alleen maar zeg dat Ryse mij niets tegenviel en dat ik me vast wel ga vermaken ermee volgend jaar, toen ik de game afgelopen zaterdag zag en speelde.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja, het is het verschoppelingetje van de Xbox One Launch. Ik denk dat er gewoon iets moet zijn waar mensen graag over zeiken. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk, al denk ik dat veel mensen ook napraten.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister het spel even gespeeld, en moet zeggen bevalt mij prima. Je moet ook zelf variatie creëren, anders word het inderdaad snel ééntonig. Ik gooi dan ook vaak met een speer tussen door de gevechten. :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fok:
    Hoe de fuck kom ik langs die boss battle bij die Wickerman, in dat moeras? Ik heb al aardig wat upgrades, maar hij doet zoveel damage en ik juist zo weinig. Iemand tips???
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Druk op B om zijn aanvallen te ontwijken, blokken helpt volgens mij niet.

    Gewoon ontwijken aanvallen en dan weer ontwijken ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat is al zo kut met die camera soms. Die ruimte lijkt groot, maar die vieze dikkerd is best snel en staat zo tegenover je. :'-(

    En wat doe je dan als er in eens een slow motion event is wanneer hij op je af is komen rennen???
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    B knop lukt wel je moet de juiste timing hebben. ^^ Di
    Uitgespeeld zeker wel een 8 waard! Verhaal is simpel, maar erg vermakelijk. Gameplay lekker erop in hakken ook erg van genoten.




    Blokken.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voorbij het gevecht. Wat een:
    kuthoer is die zoon van Nero ook. :mad:
     

Deel Deze Pagina