1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Één minpunt van de Wii U so far, de nogal extreem korte batterijduur van de Gamepad. Is er geen manier om het ding uit te zetten zoals je kan doen met de 360 pad en DS3? Morgen dan maar een Pro Controller halen.
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige manier is je gamepad in een andere kamer leggen of wachten tot de batterij op is volgens mij. De batterijduur is inderdaad wel een beetje irritant. Heb het zelf opgelost door gewoon de oplader in een stopcontact naast de bank te doen. Er zit best een lang snoer aan die oplader dus kan je m eenvoudig opladen tijdens het spelen.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja echt annoying, ik gebruik die gamepad alleen als het moet bij Mario. Verder heb ik mn headphone erin en gebruik ik pro controller. Maar na 4uur ofzo is de batterij al leeg
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt. Daar kwam ik net ook achter, maar ja...ik wil zo weinig mogelijk draden hebben. Als ik op de Wii U zit, staat de 360 aan om een beetje te lullen met vrienden. Sowieso heb ik een koptelefoon op, dus dat zijn ook weer draden.

    Kortom...i need the Pro controller. Met na vier uur leeg bedoel je Gamepad toch?Want in een IGN review zeiden ze dat de Pro contrller 80 uur mee gaat.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb die pro controller nog nooit opgeladen. Die gamepad 4uur ja
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom man. Dramatisch. En is hij niet uit te zetten zoals je met een 360 controller kan? Jammer dat de Pro Controller gelijk tegen de 50 kost..maar het is niet anders. De Gamepad functies in Zelda WW zijn leuk,maar ik kan er wel zonder.
     
  7. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan een andere accu kopen van Nintendo ,garandeert tussen 6 en 8 uur.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dat is goed om te weten. Toch gaat het denk ik gewoon een pro-controller worden dan, voor naast de gamepad.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hopen dat de MM (of een andere winkel) weer een keer wen leuke actie heeft. Koop ik er meteen 4. Vorige keer was ik net te laat :mad:
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Nintendo Direct over een uur. Ben benieuwd!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht nieuwe beelden van Mario Kart en dat vind ik al heel vet. Meer beelden van X, die RPG van Monolith zou ook niet verkeerd zijn. Echter kleine kans..want das geen Spring game.

    DRAMA die stream...om de 5 seconden bufferen.

    HOLY SHIT gelukkig was dat niet de nieuwe Zelda zeg.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou niet echt veel boeiends. Het enige wat uitkomt wat de moeite waard is is Donkey Kong Tropical Freeze. Als dat niet je type game is mag je wachten tot mario kart uitkomt ergens in Mei.
    Veel plezier de komende 5 maanden, groetjes Nintendo...
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Pf ik dacht dat het aan mijn internet (op werk) lag. Wel gaaf die Mario kart 8 beelden. Nu zag ik ook wat langskomen van SSB maar wat is daar over gezegd? Toen viel mijn verbinding steeds weg.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    SSB is gewoon een 2014 game, geen Spring. Maareh...ik schrok me de tyfus toen ik dit zag. Ik had zoiets van nee Nintendo...waarom?

    [yt]rXtBcWIK9Tg[/yt]

    Gelukkig is het echter maar een spin-off van Tecmo....DW meets Zelda....meh. Ik durf te wedden dat deze de 'pijn' van het lange wachten op Zelda U moet verzachten en dat Zelda U ook geen 2014 release is.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mario Kart is echt heel erg vet.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol. Begint met kart. Maar is trailer voor SSB
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mario Kart en Smash zien er echt superstrak uit.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Uber tof, een wiiu begint wel erg interessant te worden.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kart wordt mijn eerstvolgende WiiU game dus....eigenlijk zou ik dat jammer moeten vinden, maar komt me eigenlijk wel goed uit.:+

    Kart is altijd cool en gegarandeerde fun, maar Smash....ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar ik heb daar nooit wat aan gevonden en snap ook niet waarom die game zo huge is....:confused:
     

Deel Deze Pagina