1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. indocolin

    indocolin Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt ook niet
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    kan ik als ik games in Amerika haal (ntsc) dit op de europese X1 (Pal) ook spelen? Bij de 360 en originele xbox deed ie altijd erg moeilijk hierover
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Opnieuw je paypal instellen?
     
  4. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een vraag die al vaak is voorgekomen, maar hoe werkt dat met die smart glass op de ipad? Ik vind in de itunes store enkel een smartglass dat enkel blijkt te werken voor de 360. Voor de xbox one vind enkel een soort "niet officiële" app waarvoor je 1,79 euro voor moet betalen. Iemand enig idee?

    Edit: ik vrees dat mijn belgisch itunes account nog geen amerikaanse app ofzo kan dowloaden. Als ik via een website een link van de app aanklik, opent de store, maar blijft het hangen en het scherm blijft wit...
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  5. indocolin

    indocolin Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ga ik morgen even proberen, ik ga nu even gamen haha. Bedankt voor de moeite in iedergeval
     
  6. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    op www.play-asia.com staat bij us games erbij vermeldt dat er geen regio protection is. Ik heb het zelf alleen nog niet uitgeprobeerd.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft iemand eigenlijk die Calibrate HDTV optie gebruikt in het menu van de Xbox One?
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het is al sinds de onthulling van de Xbone bekend dat de games en dlc regio vrij zijn.
     
  9. mischa_vw

    mischa_vw Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft mijn headset het begeven=(

    Ik dus contact gezocht met Xbox Support via de chat .. Dat werkte niet helemaal lekker dus ik ging maar bellen ..

    Kreeg ik te horen van een mevrouw dat ze de Xbox One helemaal niet ondersteunen in NL.

    Citaat : Als hij in Nederland ondersteund zou worden, zou ik dat als eerste te weten komen want we hebben hier een erg klein team!

    Volgens haar was het dus niet waar wat ik overal las over dat de One hier ondersteund zou worden8)

    Volgens haar was er dan ook geen mogelijkheid om hier een nieuwe headset te krijgen, ik moest de MM in Duitsland maar bellen!

    Ik heb het toen via het ServiceCenter website(die ook Nederlands was) geprobeerd en wat denk je ?

    Verzonden!(binnen 10 werkdagen heb ik een andere thuis)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    bel die vrouw nog een keer en vertel haar dat ze stinkt in haar werk en beter kan oprotten:thumbs:
     
  11. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Vraagje, gisteren mijn Xbox one binnen gekregen.
    Download van Cod aangezet, duurde de halve avond voordat tie eindelijk op 54% stond en speelbaar was. ff 5 minuten gedaan en daarna de download gepauzeerd en de xbox uitgezet.
    Vanmorge weer aangezet en daarna kon ik niet cod spelen, kreeg dan een melding dat er iets was met de download. gaat de download nu wel verder?
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Normaal gesproken wel, maar je kan kijken of hij niet qeued staat en of je hem handmatig weer moet starten.


    Sent from Indianapolis driving A Mazda.
     
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Als tie dan verder gaat, wordt tie dan vanzelf weer speelbaar?
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Ja, mits er geen beschadigde bestanden tussen zitten.
    Je kan natuurlijk ook alles wissen en de download opnieuw doen.


    Sent from Indianapolis driving A Mazda.
     
  15. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Liever niet :)
    Duurt het weer een hele avond, niet z'n snel internet vermoed ik.

    Ik ga het proberen
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Spel is ook 30GB, vandaar dat het lang duurt.
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    een hele avond? ik heb al verschillende game op mijn HDD gezet, max 30 min voor een hele game, zou toch eens kijken voor een andere internet verbinding mocht ik van jou zijn
     
  18. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb het gebruikt en het verschil is echt gigantisch. Ik dacht dat mijn tv altijd al wel goed stond ingesteld maar dat was blijkbaar niet zo.

    De kleuren op m'n plasma zijn nu een stuk levendiger en kleurschakeringen die ik had i.c.m. mijn HTPC wanneer ik films keek op tv zijn ook nagenoeg weg.

    Het is duidelijk een vooruitgang en ik kan het iedereen wel aanraden om de calibratie te doorlopen.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm ga ik even kijken dan. Thanks.
    Wat doen die RGB kleuren btw? Heb het gewoon op default staan dacht ik.
     
  20. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het nu op RGB full staan geloof ik. Weet niet of het veel uit maakt eigenlijk.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina